Backstage

33%

Komentáře a recenze 16

47 088 bodů
0.5
Backstage atakuje dno české kinematografie. Nechápu jak se na takový film mohly sehnat peníze. Něco tak otřesného jsem opravdu dlouho neviděl. Už od prvních minut mi bylo jasné,že zde není něco v pořádku. Choreografie je naprosto otřesná! Jak je možné,že Step Up je o několik mílových kroků dál? To u nás nejsou pořádní tanečníci? Herecky naprostá katastrofa. Při sledování mi bylo až trapně.Scénář jakoby neexistoval a tak sledujeme směs různých scén,které nemají hloubku,hlavu ani patu. No a ten dabing? Prostě šílený!
bayern
13 716 bodů
1
A je to tady znovu.Další zbytečně vyhozené peníze za natočení něčeho,co se chce podobat nebo kopírovat podobná zahraniční dílka,ale ve finále je z toho velká blamáž a něco,co rychle zapadne do šedi novodobé české kinematografie.Prostě taneční soutěž pro mládežníky.
tedoun
tedoun
923 bodů
3
Celý film je zvláštní, děj je úplně zmatený připomíná mi film Body Rock z roku 1985, který se snažil napodobovat Breakdance z roku 1984, hudba měla být lepší než nějaké americké bečka! Snaha hrát si na LA LA LA prostě nevyšla .. a je to veliká škoda..
batal
893 bodů
7.5
Paní Andrea Sedláčková natočila další film, tentokrát sonda do zákulisí televizní soutěže. Ano, rozhodně to nebylo tak hluboké a jímavé jako její předchozí sníme o dopingu v Československém sportu, Fair Play (2014), ale téma to nebylo vůbec špatné. A když si odfiltrujeme romantickou limonádu příběhu, a zaměříme se jenom na ukázky, jak se dá manipulovat s účinkujícím i divákem v televizní soutěži, možná si po zhlédnutí filmu něco do reálného života odneseme. A až příště na některé z televizí poběží "skutečná" talentová show, ve které se vám budou snažit namluvit, jak je všechno autentické, vzpomenete si na tento film a možná si pak řeknete, že to všechno nemusí být úplně tak, jak to ukazují. A podle mě, jestli vám tento film dá alespoň toto, minimálně 40% si prostě zaslouží.
jajsemviktor_
jajsemviktor_
621 bodů
8
Za mě skvělý taneční film, který jasně smrdí tou klasickou pitomou českou kinematografií, ale strašně mě bavil. Hrozně se mi líbilo, jak to zde prozkoumalo fungování reality show, že to celé není růžové a je to zkrátka buissnes, který vsází na smutné pŕíběhy a že ani pro ty učinkující to není zkrátka procházka růžovým sadem. I když většina postav až na Huga a Mary jsou absolutně nezapamatovatelný a nebo na pěst. Tak zkrátka je to jeden z těch lepších filmů z našich luhů a hájů.
spooneres
221 bodů
1.5
Slováci dabovaní češtinou,... Bože! Asi nejbizarnější věc co jsem v kině viděl! Navíc když všichni říkají, že jsou Slováci, ale Ř říkají líp jak český rodilý mluvčí .... Celé je to špatné, děj zmatený jak lesní včela, hudba měla být lepší! Snaha hrát si na Let's dance prostě nevyšla ... Jedna hvězda za menší ukázku manipulace s výsledky v televizních soutěžích a dobrá choreografie skupiny Muertas. Ale to je tak vše. Druhý díl prosím NE!
Mibaf
175 bodů
4