Táta je doma 2

61%

Komentáře a recenze 14

47 088 bodů
8
Táta je doma 2 se nese v podobném stylu jako pokračování Matek na tahu. Přijedou rodiče (tentokrát otcové hlavních hrdinů) a celé se to také odehrává v období Vánoc. Tento souboj má pro mne jasného vítěze a tím je Táta je na tahu 2. Zatímco Matky spíše nudily a vařily z vody,tak Táta je doma 2 baví od první minuty až do závěrečných podtitulkových scén. Dlouho jsem se u žádné komedie nepobavil jako právě zde. To je nejspíše způsobeno i tím,že jsem obrovským fanouškem Willa Ferrella a jeho "herectví". S Markem Wahlbergem jim to klape a není divu,že si spolu opět zahráli. Přibrání Mela Gibsona na palubu byla překvapivá zpráva,ale já myslím,že se své úlohy chopil s vervou a dosytosti si jí užil. Přesto je pro mne v tomto "dědouškovském" souboji vítězem John Lithgow,který s Ferrellem vytvořili výborné duo. Po celou dobu není nouze o zábavné scény a obrovské množství gagu. Nejednou se mi tak dostalo na mysl,že možná sleduji Vánoční klasiku let budoucích. Zkrátka jsem se výborně pobavil a veškerá očekávání byla naplněna. Teď jen doufat v ještě jeden díl.
4
Čistě vánoční pokračování, které je asi i o ten pověstný chlup lepší než jednička. Hlavně zásluhou Gibsona a Ceny je to popichování o dost stylovější (ikdyž zrovna Cena tu má míň prostoru než jsem po konci jedničky čekal. Ale na víc než 5/10 to ani u jednoho dílu prostě nevytáhnu.
6
Od pokračování rodinného hitu Táta je doma jsem dostal to jsem čekal- zábavnou rodinnou blbinu která neurazí přesto však jede na jistotu a vlastně ničím nepřekvapí. Jakmile však nečekáte cokoliv víc můžete být spokojení. Dvojce Wahlberg a Ferell si spolu sednou již dlouho to je jasné. Výborný nápad ale bylo obsadit do role jejich otců právě Johna Lithgowa a Mela Gibsona. Lithgow hraje správnou verzi Ferrelový starší postavy a především zábavnou humornou postavu která nakonec i dojme. A pak tu je samosebou Mel Gibson který působí jako přesný opak a v podstatě je na Gibsonovi vidět, že si roli správně užívá což jenom podněcuje zážitek. Jak již ale bylo řečeno pořád to jede na neutrál a nejde o nic přelomového. Jaká zábavná vánoční blbina však dostačující. PS: Cameo Sullyho je nejlepší cameo roku!
Toren
Toren
5 155 bodů
6
5/10. Na chlup stejné, jak původní díl. Výhodou pokráčka je nadupanější casting (Gibson x Lithgow!) a scénka se zrcadlem. Bavil jsem se.
Milena107
729 bodů
7.5
Výborný jako vždy Mel Gibson, který se tentokrát vpravil do role svérázného tatíka, a i když už to není ten jedinečný akční hrdina, stále dovede pobavit s minimem svého hereckého umu a pobaví. Sekundují mu úspěšně dětští hrdinové, takže příjemná a kvalitní zábava.
cirkusačka
cirkusačka
388 bodů
6.5
Klasická vánoční komedie a suprovým hereckým obsazením a suprovými vtípky a hláškami...řvalo celé kino... ke konci mne ovšem docela dost zklamal až sentimentální plytký příběh a nakonec se konal jako všude jakýsi happy end... na to jak film dobře začal pak až přitrouble pokračoval
polopaticky
361 bodů
8
Moc často se ve světě kinematografie nestává, aby byl druhý díl minimálně stejně kvalitní jako první, ale v tomhle případě se to stalo a já odcházel naprosto spokojenej.. vážně velký překvapení. Nejvíc mě bavil Mel v roli přísnýho táty a ta role mu podle mě fakt sedla.