Hidden Strike
Příběh bezpečnostního dodavatele (Chan), který se musí spojit s bývalým mariňákem (Cena), aby společně čelili skupině lidí, kteří zaútočí na ropnou rafinérii v iráckém Mosulu.

Scénář:

Recenze: Hidden Strike

Kinobox.cz
65%

Hidden Strike se zdaleka nechytá na to nejlepší, co Jackie Chan kdy natočil. Pokud se však bavíme o posledních deseti letech jeho tvorby, nic lepšího na nás z jeho filmografie nekouká. Takže jako ozvěna starých časů dobrý. Kdyby došlo na druhé kolo, nebylo by to to nejhorší rozhodnutí.

p.a.douch
p.a.douch
8 339 bodů
7
Nu což. Jackie dobře ví odkud vítr fouká. Ví že dnes už není povinností úlitba bohům, ale straně a vládě Čínské lidové republiky. Když si odmyslím ten patos, který díky tomu do tohoto filmu vnesl a ty jeho rodinné starosti, tak to zase nebylo tak špatné. Akce slušně odsýpá a mně nezbývá než smeknou před tím, v jaké formě je v 69 letech. Cena rozhodně nevadí a zbytek nemá cenu hodnotit. Je znát že přes noty z komisariátu tady nejel vlak. Stále o něco lepší než sovětské hrdinské filmy z mého mládi. Takže lepší průměr, dal bych 6,5. To zde není možné, tak s ohledem na Jackieho celoživotní tvorbu a Cenovo Peacemakera dám 7.
Marcos22
Marcos22
988 bodů
5
Zoufalý úvod Hidden Striku, který v divákovi zanechává spíše dojem podprůměrného akčního digitálního bordelu, střídá ve své druhé polovině ráz a stává se poměrně zábavnou chanovskou co-op mlátičkou. Ačkoli jsou příběh i charaktery jednotlivých postav postavené na vodě a divák trpí, tak chemie mezi Jackiem a Cenou funguje na jedničku, což tak částečně kompenzuje výše zmíněné neduhy. Z akčních scén stojí za zmínku především nápaditá pěnová sekvence, jež Vám připomene legendární akrobatické kousky cirkusového souboru Cirque de Soleil. Jednoznačně nejslabší film Scotta Waugha a začínám se obávat i o čtyřku Postradatelných. 50 %. 😕 (30.07.2023)

Dodatečné informace

Původní název:
Hidden Strike (více)