Zabiják a bodyguard

75%

Komentáře a recenze 33

7.5
Dobrých buddy komedií není nikdy dost a tak jsem dnes vyrazil na premiéru tohoto snímku. Trailer jsem neviděl a o filmu nepřečetl jediný recenzi,takže jsem šel do kina zcela nepolíbený. Jedinou věc,kterou jsem vlastně věděl bylo obsazení,které mne právě navnadilo nejvíce. Už od prvních minut bylo jasné jakým směrem se zabiják a bodyguard budou ubírat. Hned úvodní scéna byla zábavná,ale to pravé ořechové teprve mělo přijít. Spojení Jackson - Reynolds odpálilo nálož výborných hlášek a humorných situací. Právě Jackson mne zde bavil nejvíce za dlouhá léta a to si více méně vystačil jen se slovíčkem fuck. Reynolds mu zde dobře sekunduje a pospolu vytvořili velice zábavné duo. Příběh sice není příliš originální,ale Hughes to dokázal dobře zamaskovat humorem a akcí. Právě akce je velkým plusem,protože vypadá prostě neuvěřitelně a reálně. Navíc je jí tady docela hodně a svým originálním pojetím se jen tak neokouká. To samé platí i pro souboje na blízko kde se s choreografií nešetřilo a nám se tak nabízí pohled na neskutečné kreace. Dalším významným článkem je hudební podmaz celého snímku. Pro mne hudba ve filmu dělá polovinu kvality a tady odvedla pořádný kus práce. Jedna lepší písnička střídala druhou a vždy se perfektně hodila přímo do dané scény. I,když je tento snímek spíše chlapskou podívanou,tak si ho v mých podmanila dáma jménem Salma Hayek,která zde neskutečně válí a sype ze sebe jednu lepší hlášku než druhou. Její seznámení s Kincaidem v baru patří mezi nejlepší scény celého filmu. Gary Oldman si zde střihl pořádného hajzlíka a jde na něm vidět,že si to vychutnává do posledního dechu. Občas to trošku skřípe s dialogy,ale scénář je natolik zábavný,že každý náznak romantiky,nebo klišé okamžitě shodí nějakou zábavnou hláškou,nebo scénou. Pro vážné situace zde není místo. Film chce primárně bavit a to se mu daří do posledního puntíku. "Zasraná Praha"
29 851 bodů
7.5
Pěkný akční film nabitý drsňáckým humorem. Nejedná se o nic nového, ani scénář není bůh ví jaký, ale dvojici Samuel L. Jackson - Ryan Reynolds to klape a odsýpá, jako dobře naladěné hodiny. Spojit akční žánr s humorem se ne vždy povede, tady to za mě funguje velmi dobře - 75%.
8
Příjemná akčně-komediální jednohubka. Nic nového v žánru, ale má to vše, co má správná buddy akční komedie mít a dvojka Jackson-Reynolds šlape na maximum. Finále v Holandsku a honička s Fordem C-max pro mě nabrala ještě další body navíc.
8.5
Poslední dobou se u hollywoodských akčňáků rozjel takový nešvar, a to je nechat režírovat filmy kaskadéry. Je proto vítanou změnou, když se na režijní sesli posadí režisér a notabene někdo, kdo není debutant a evidentně umí jak herce, tak akci. Patricku Hughesovi se povedlo natočit neskutečně vtipnou akční buddy movie romantickou komedii, která se nebere vážně, ale zároveň to není úplná kravina. Zabiják a bodyguard letos v létě pozvedl padlou vlajku hollywoodského únikového filmu. Rád se podívám v budoucnu ještě jednou. Nečekané překvápko!
7
Občas to hodně skřípe v propojení crazy buddy komedie se závažnými myšlenkami a seriózními prvky (záporák Garyho Oldmana je až příliš jednostranně psychopatický pro tak odlehčený film) a tempo je nevyrovnané v závislosti na atraktivitě jednotlivých postav, ale dvě titulní postavy jsou natolik zábavně načrtnuty a jejich konfrontace tak dobře motivačně zasazená, proměnlivá a vyšperkovaná, jedna vedlejší postava (Hayek) tak dokonale ztělesňuje mou představu o bad ass femme fatale a akční scény tak přesně skloubí adrenalin s nadsázkou, že nemůžu než spokojeně pobrukovat a tenhle áčkový herecký úlet doporučit. Už kvůli Samuelovi, který sází jednu petardu za druhou a střihá si svou třetí nejlepší roli po Pulp Fiction a Osmi hrozných.
sabule
14 227 bodů
7.5
Celkem ujetá akční komedie ve které si perfektně sekundují dvě akční hvězdy Reynolds a Jackson a žene se rychlým tempem,při kterém ani nepostřehnete,že jízda trvá skoro dvě hodiny.Trošku to kazí závěrečná naháněčka Amsterodamem,při které by se snad i totální slepec do toho Samuela na tom člunu musel trefit.
bayern
13 716 bodů
7
Film se drží současných trendů a to je pořádná jízda,samá akce a honičky,ale je to tak trochu na jedno brdo a podobá se to x dalším filmům,takže nic nového na trhu.Klaďas i záporák si velmi trefně konkurují a fandíte vlastně oběma i když stojí na obu stranách zákona.
6
Zabiják a bodyguard je buddy komedie. A velmi kvalitní buddy komedie. A to nejen kvůi tomu, že si nepamatuju, že bych se přestal smát. Každý herec je do své role správně obsazen- Samuel L. Jackson si s jeho Kincaidem neuvěřitelně vyhrává, Reynolds mu zdatně sekunduje, Gary Oldman hraje psychopatickýho rusáka a Salma Hayek je Salma Hayek. Akční scény jsou dobře natočené (celá scéna rvačky s domácími potřeby skvělá), Reynolds s Jacksonem se vtipně doplňují. Možná to jenom měli skončit dřív, přece jenom se z jednoho konce nakonec stane druhý který možná až moc hraje na jistotu, film skončí tak nějak samovolně a kazí první a lepší polovinu. Pořád ale dost dobrá komedie.
9
Tomuto filmu nechybělo nic. Komediální stránka do bře pasovala do té akční a akční scény byly propracované. Konečně zase jeden z mála skvělých filmů co řádně upoutal mou pozornost. Bylo zábavné jej sledovat od počátku po samotný konec.
  • Akce
  • Tempo
  • Humor
9 025 bodů
7.5
U tohoto filmu je skvělé, jak je prezentován. Z trailerů bylo patrné, že jde o komedii, která nemá obdoby a ano, je to tak. Reynolds a Samuel jsou v rolích opravdu mistrovští a děj jede jak má (délka 118 minut není znát). Vtipných pasáží je dostatek a pak vám nabídne romantiku z jiného pohledu (Uvidíte, pochopíte). Pokud tedy vyhledáváte akční komedii, která baví hláškami a skvělými herci, tak rozhodně jděte.