Kimi no na wa.

91%

Komentáře a recenze 7

29 851 bodů
7.5
Moc pěkný romantický fantasy animák. Japanimace mi přišla vždycky zajímavá a tady se to opravdu povedlo. Pěkný příběh odehrávající se ve dvou časových liniích zároveň doplněný romantickou hudbou s rozumným lehce neuzavřeným happyendem. Knihu jsem nečetl a tak se rád spokojím s tímto velmi dobrým filmem.
M3lios
M3lios
9 141 bodů
10
Prešli už tri roky ,čo som toto anime videl a ja nechápem ,prečo to recenzujem až teraz!? Toto bolo geniálné!!! Keby som to mal nejako opísať tak to malo "Life is strange" feeling. O animácii tu ani hovoriť nebudem ,pretože je to špička a na niektorých miestach je to tak dobré nakreslené ,že to nevyzerá ako kresba ,ale ako animácia. Dej [SPOILERY] bol geniálne prepojený ,mal veľa zvratov ako napríklad to rozpoltenie kométy alebo to ,že sa hlavní protagonisti strestli 3 roky predtým než sa spoznali. Tento film je proste špička anime priemyslu a doporučil by som ho hlavne ľuďom ,čo anime nepozerajú alebo ho kritizujú. Cesta do fantazie sa môže oproti tomuto strčiť ,toto už nič neprekoná! Práve som našiel najlepšie anime aké existuje a za nič na svete svoj názor nezmením! Tento film si zaslúži viac ako 10000%
Hroty Algernona
Hroty Algernona
3 341 bodů
10
Tak jsem se s přítelkyní znovu koukl na jeden z mých top 10 filmů všech dob. Je to animační mistrovské dílo, které je naprosto překrásné, má to tak silnou režii, že rozbírat to pouze okrajově, by bylo jen kontraproduktivní. Pokud někomu chybí víc experimentální kousky, plné originality a neotřepanosti, ale zároveň držící se v přijemných komfortních kolejích příběhů, které nejsou naprosto šílené, asi nic lepšího nenajdete. Upřímně doporučuji na tento film kouknout naprosto slepě bez znalosti čehokoliv, postupné odkrývání toho, o co vlastně že to jde, je na poprvé strašně kouzelné, díky geniální struktuře a náznakům respektující divákovi inteligenci. Tak to si příběh dvou mladých lidí, kteří nemají zdánlivě nic společného, krom pocitu že jim něco chybí, nejvíce užijete! Každopádně pokud vám to nestačí, tak bych Kimi no na wa specifikoval jako cestování časem spojené s výměnou těl v podání romanticko-katastrofického filmu. Zní to podivně? Věřte, že ani trochu není. Naopka je to přirozený, hřejivý, krásný, srdcerivný, kouzelný a oči otvírající. To vše podáno nejlepší možnou cestou, obzvláště musím vypíchnout i střih, který zde dělá strašně moc a je naprosto na místě, prodává to a dokresluje celé vysokokonceptové scény a momenty. Střih kdy spadne propiska je jeden z těch nejsilnější jaký jsem kdy v životě zažil. To vše geniálním způsobem podtrhává jeden z nejlepších a nejvhodnější soundtracků, jaký ve filmech byl a jeho poslouchání ve mě vyvolává stejně silné emoce jako film! Instantní klasika a veledílo! 20/10! PS.: na druhé zhlednutí má spousta scén z první poloviny úplně jiné a krásné až děsivé vyznění.
Blackhand47XD
Blackhand47XD
2 502 bodů
7.5
Kdybych neměl nakoukanou anime řadu Rascal Does Not Dream... dal bych filmu i vyšší hodnocení, ale takhle nemůžu. Příběh je rozhodně zajímavý a nedivím se, že mnoho lidí zaujal, ale zas tak moc to mé srdce nezasáhlo. Taki a Mitsuha jsou fajn dvojice a všechno tam dává svůj smysl, jenže se to chvílemi i docela táhne a dílku bych tak ubral takových 10 minut. Animace je ale jinak nádherná, hudba vše skvěle podkresluje a je tu i pár zajímavých twistů. Na druhou stranu je film ale trošku nadhodnocený a celkově tu máme kvalitnější příběhy s různými paradoxy, jako je právě Rascal. 75%
aquiver
aquiver
2 106 bodů
7
Jednoduchý příběh, který mě osobně nechává chladným. Je až příliš sentimentální, cílová skupina je navíc poměrně věkově nízká. Pseudoromantika, výměna těl, časové paradoxy, zkrátka vše co si mladší divák přeje. Smířlivé hodnocení dávám pro osobitou animaci.
malkel
malkel
452 bodů
9
Občas se mi po skončení filmu stane, že koukám s prázdnotou na titulky, nevnímám, v duchu si nevěřícně kroutím hlavou a říkám si: „To byl film...“ Tady jsem si z nich neodnesl více než pár znaků, kterým ještě k tomu nerozumím, a přesto jsem je viděl téměř celé. Myslím, že více netřeba. *****
Smazaný uživatel
0 bodů
10