Geostorm: Globální nebezpečí

54%

Komentáře a recenze 21

47 084 bodů
3.5
Bože,tak tohle byla teda pořádná konina,která se akorát tak zmohla na to,aby recyklovala již x krát viděné. Nebýt aspoň těch pár povedených speciálních efektů,tak zde nemá smysl ani o čem mluvit. Dialogy trhali uši a těch osudových proslovů tu taky nebylo pomálu. Jeden z nejhorších filmů co jsem za poslední dobu viděl.
29 697 bodů
5
Béčkový katastrofický film se záblesky "A filmu" zejména, co se efektů týče. Scénář zase spíše z kategorie C. Hodně rozporuplný film, ale každopádně příběh velká srágora. Nevyhledal jsem si kolik film stál, ale podle mého musel být prodělečný. 50% s přimhouřeným okem.
28 387 bodů
4
Lidstvo se vždy snažilo ovládnout kde co a podle toho to také všude vypadalo. Nyní se zaměřilo na počasí a jak vždy, šeredně se to vymstilo. Katastrofický snímek, který svým vyzněním hodně připomíná tvorbu studia Asylum. Toporný až křečovitý děj, na dnešní zmlsanou dobu hrozné CGI efekty, tempo nesouvislé k událostem, až moc přehnaná snaha zaujmout. O použité šabloně ani nemluvně. Osud a charakter Jakea, který měl být zřejmě hlavní postavou, ale v tomto chaosu to tak nevyznívá, tu byl už tolikrát, že už začátek snímku jasně naznačuje jakým směrem se děj bude dál ubírat. Ne, tohle se vážně nepovedlo a tak se nedá nevzpomenout na starší snímek Rolanda Emmericha ´2012´, který měl potenciál rozhodně větší. Jen nikdy nebyl ve 3D.
2
Někdo tady pomíchal hodně špatný politický thriller a průměrný katastrofák. Obsazení fajn, ale o to víc prostě bolí vidět Harrise v takové srajdě. Fakt bych nečekal, že ještě budu s láskou vzpomínat na Emmerichovy přepálené kraviny.
8
Dlouho odkládaný sci-fi film je režijním debutem Deana Devlina, producenta stojícího za většinou filmů Rolanda Emmericha. Emmerichovy filmy jsou ve většině případů geniální ztělesnění anarchie a Emmerich je režisér zručný. Devlin si zde ale ukousl až příliš velké sousto a měl radši zavolat Rolandovi. Devlin je pořád přece jenom debutant a dostal film za 120 milionů dolarů. Což je pro debutanta hrozně moc avšak zázraky se stávají. U Geostormu to dojelo tak na 50 procent. Geostorm není špatný film. Nejde však ani o dokonalý film. Akční scény i přes rozpočet úplně zaujmout nedokážou a celá zápletka je opravdu přitažená za vlasy a navíc ne úplně vysvětlená (alespoň dle toho co jsem zaregistroval) Herecká stránka je v pořádku: Gerald Butler je opět sympatický hrdina, Jim Sturgess je jeho ying-yangovský bráška a do toho jim ve vedlejších rolí sekundují Ed Harris a Andy Garcia. Především vztah bratrů je fajnově propracovaný a dojde k jedné emočně vyhrocené scéně která se oboum hercům povedla. Geostorm je však pořád řadový blockbuster a i když to na konci vypadá, že zaexperimentuje nakonec spadne do řadového klišé. Jako žánrová výplachovka ovšem vysoce fajn.
Milandob
Milandob
8 900 bodů
4
film pre 12 rocne decka nakruteny 12 rocnym deckom (ked nie fyzicky tak mentalitou urcite)...
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
4
Polodementní vykrádačka všech možných katastrofických filmů bez špetky originality, finále je Armagedon přes kopírák s trapnými zvraty. Butler je sympaťák, zbytek osazenstva bída (viz Sturges). Několik scén ušlo, zejména ty, kdy se něco bortilo, ničilo, zamrzalo atd., ovšem některé byly přímo strašné, a to díky hodně špatným trikům. Viděno před pár dny a už si z toho hovno pamatuji, což celkem vystihuje smysl tohoto filmu.
VládceVesmíru
VládceVesmíru
5 385 bodů
6
Jak to ten Butler dělá? Kravina na ntou, ale luxusní zábava pro pamětníky devadesátek.
Toren
Toren
5 155 bodů
4
4/10. Jak může být film o masivní globální katastrofě tak extrémně nudný a nezáživný? Tady se fakt nečeká oscarové drama, ale akční výplach plný přepálených CGI triků a dementních scén. A těch je tady trestuhodně málo. A navíc se to bere extrémně vážně. Nejhorší kombinace...
Floridsky
4 376 bodů
0
Ano, tento film je globální nebezpečí. Podívat se je totiž jako lobotomie. 120 míčů USD fuč, aby vzniklo tohleto. Tady je špatný snad úplně všechno. Nejhorší ale je, že se to bere celý hrozně vážně. Tohle není ani zábava jako třeba 2012 nebo San Andreas.