Dokonalý polibek

13%

Komentáře a recenze 12

47 088 bodů
0.5
Dámy a pánové zde je vítěz o nejhorší film s vánoční tématikou. Perfektní polibek postrádá vše co by ho dělalo aspoň trochu snesitelným filmem. Chybí humor, Chybí romantika, chybí kvalitní scénář, chybí kvalitní herci, chybí kvalitní režie. Tohle je něco co si nezaslouží být uvedeno v kinech.
Psisko59
Psisko59
32 827 bodů
1
Film, který naprosto odpovídá skutečnosti, že četařka Babinčáková (Adamcová aka Tina Adams) se nepochopitelně odvázala - napsala scénář, zrežírovala svůj námět a taky si zahrála hlavní roli. Taky je (pro soudného diváka) živoucí definicí rozdílu mezi odvahou a nebetyčnou drzostí (taky ji přísná kritička Mirka S. trefně označila za "pachatelku"). Film neměla šanci zachránit ani Lucie Vondráčková, a to ani kdyby dostala šanci doopravdy hrát. Netuším, jaký film viděl steve-elliott, ale stejný to určitě nebyl.
Had
Had
12 338 bodů
0
To vážně nejde; fanoušci Lucinky Vondráčkové budou protestovat, ale co v některých pasážích dokázala nahrát, to serval režisérčin diletantismus v dalších pitvořivých scénkách. Ani nápad utrácet za kino, za ty dvě stovky si raději zajděte na Bohemian Rhapsody, to je jiná káva :-(
Kamil Fila
Kamil Fila
4 111 bodů
0
Většina špatných filmů je především otravná a nudná. Málokdy už se do kin dostane něco, u čeho neexistovala vůbec žádná kontrola a na povrch tryská každou vteřinou koncentrovaná debilita. Kanadský snímek The Perfect Kiss, v němž hraje hlavní roli Lucie Vondráčková, a který režírovala "četařka Babinčáková" ukrývající se pod pseudonymem Tina Adams, bude vaše nová guilty pleasure. Nelitoval jsem ani minutu, že jsem to viděl. Je to opravdu must see. Od dob legendární Kněžny Libuše tu nebyl tak konzistentně nablblý film, v němž se spojuje nadšenectví s neumětelstvím.
Duffman97
Duffman97
1 613 bodů
0
To si takhle jednou chcete pustit film,kde nelítají chlápci s S na hrudi a na konci se ptáte....proč?
Veronika Rada
Veronika Rada
909 bodů
3
No jako parodie na romantické filmy by to ušlo, ale jako seriózní film to asi ne. Mám ráda filmy s Lucií Vondráčkovou, ale tohle je moc i na mě. Ale chápu že na jiném kontinentu se tohle může líbit. Já uječené filmy prostě ráda nemám.
Memento
175 bodů
0
Tak dlouho jsem se nezasmála, děkuji zfetovaným tvůrcům za slátaninu tisíciletí. Herecké rádoby výkony, střih jako z mateřské školky, hudba z pekla... všechno špatně. Marmeládou ověnčená Lucie prostě neumí hrát, nestačí hrát si na diblíka. A pardon, Tina Adams mi stále připadá jak jméno z úplně jiného žánru.
akela
akela
133 bodů
0
tragedie .
steve-elliott
13 bodů
10
Jel jsem se do New Yorku na film podívat . Takže vím co píšu a nepíšu o filmu, který jsem neviděl, tak jako všichni předchozí čmáralové píšící sve doměnky. The Perfect Kiss je jemná, milá komedie, která pobaví na romantickou komedii neobvyklým námětem, který si vzal na mušku momentální hysterii Západu kolem ruských výzvědných služeb.Zápletka spočívá v tom, že hlavní postava -Tanya- hledá únik od rodičů, se kterými bydlí už příliš dlouho a kteří jízahrnují nechtěnouopičí láskou.Rodiče jsou zapomenutí špióni a tak trochu hochštapleři vas ve svém oboru. V Romantické zápletce se pak obě roviny umně snoubí. Režisérské vedení herců je mistrovské, Tina Adams opět zabodovala a opopřela se o svou solidní kariéru a předchozí úspěchy ( Killer Kids) , film má skvělou kameru a nápaditou, lahodnou a komickou výpravu. Na českém trhu producenti jasně postavili na popularitě Lucie Vondráčkové.Ta dokazala v The Perfect Kiss od prvního okamžiku emocionálně diváka zatáhnout do děje, každý jeji pohyb a nadechnutí posunuje příběh a prožívání s její postavou. Solidní výkon.