Tajný život mazlíčků 2

64%

Komentáře a recenze 17

29 851 bodů
6.5
Druhý díl už nepůsobí tak přirozeně, jako ten první. Zde jsou 3 hlavní příběhy, které se pravidelně střídají, aby se na konci lehce spojily. Oproti prvnímu dílu cítím trošku tlak na pilu stran humoru, přesto je to pro mně nadprůměrný animák pro malé i velké, který dokáže pobavit.
6
První díl jsem musel několikrát přetrpět, takže tohle pokračování nebolelo. Víc než blbnutí bílého králíka baví pobyt Maxe na statku, který je dost poučný a navíc nabízí asi nejzajímavější postavu obou dílů (Ford).
8
Jestli by mi někdo dal za úkol abych si vzpomněl na nějaký opravdu povedený animák z posledních let, který není ani od Disney Animation ani od Pixaru vzpomněl bych si pravděpodobně na první Tajný život mazlíčků.... Chytře a mile zpracovaný animák plný krásných barev a půvabné animace, roztomilých zvířat, zajímavých postav a dokáže fungovat i v dabingu. Jednička nastavila laťku příliš vysoko a jisté pokračování to tedy nemohlo mít jednoduché. Jak dvojka obstála? Jsem rád, že je vidět, že nápady tvůrcům očividně nedošli a tudíž se nedá označit zbytečným pokračováním. Dvojka se vydá trochu jiným směrem, trošku pohne charaktery postav a především přehodí několik skvělých vtipů. Stejně jako u jedničky jsem se často pousmál nebo zasmál. A nebylo to takové zasmál jsem se, protože mi bylo trapně. Zasmál jsem se, protože mi to přišlo vtipné. Musí se říct, že Tajný život mazlíčků 2 není nějak revoluční, průlomový a na originální svěží dech jedničky jednoduše ztrácí. Přesto zabaví od začátku do konce, pořád se tam něco děje, králík Snížek si opět krade většinu pro sebe a takový pes Max si projde zajímavým charakterním vývojem spojený především s výchovou malého dítěte. Celá tahle linka je jinak velmi zajímavá a zajímavě se s ní naštěstí pracuje. Max už není takový nafoukanec jako v jedničce a dokonce na konci doslova vyroste v psa, který se nebojí překonat překážky. Animace je opět podařená, zvířata jsou opět pestrobarevná a zajímavá a je tam opravdu vidět práce v detailech což se cení a není to v animované tvorbě samozřejmostí. Soundtrack jinak jako v případě jedničky obstaral Alexandre Desplat a opět se to neskutečně hezký poslouchá především při akčních scénách. Desplat je skladatel, který je výjimečný v dodávání hudby do akčních scén a tedy nezklamal. Ve výsledku důstojné pokračování jedničky a zdařilý animák sám o sobě, kterému láme vaz jenom fakt, že se člověk netratí pocitu, že to napoprvé bylo přece jen originálnější, ucelenější, zajímavější a především lepší. Ve výsledku ale povedený animák pro celou rodinu ve kterém si každý najde svoje... PS: Film je ve většině Republiky promítán v češtině, jen ve Slovanském domě a na Chodově v pobočkách Cinema City dávají film v originálním znění ovšem bez titulků. Pokud jste tedy doufali, že uslyšíte Harrisona Forda jako psa Kohouta v jeho první mluvené roli máte smůlu. Ladislav Županič ale na Fordův bručounský hlas sedí jak ulitý a jinak se v rámci dabingu vrací veškeré obsazení z jedničky- především Martin Dejdar dabuje králíka Snížka (v originále Kevin Hart) a Kryštof Hádek dabuje psa Maxe (v originále Patton Oswalt nahradil Louise C.K. z jedničky, která má po kauze MeToo jednoduše doslova po ptákách...)
kknk2
kknk2
2 949 bodů
7
Na tomhle filmu je nejlepší to přirozeně vtipné chování mazlů, kterému se zasmějí nejenom děti, ale i dospělí, o to více pokud nějaké to domácí zvíře také mají. Což brání nahlížet na film negativně, ale nekompatibilnost děje to moc neskryje. Jednička je lepší, i její humor.
2 481 bodů
3
3/10
alfamovies
alfamovies
1 893 bodů
7
Tajný život mazlíčků 2 je sice napsaný lépe než jednička, ale méně vtipná. Harrison Ford ve vedlejší roli je dobrej, ale mohli mu dát o dost více času. Ale myslím si, že to děti bude bavit a rodiče u toho neusnou. Takový příjemný film o tom, co se děje když není páníček doma. 70%
Jonák
Jonák
1 659 bodů
7
Snímek asi trochu jednodušší, určen primárně pro mladší diváky. Leč ale myslím, že právě pro tuto cílovou skupinu opravdu povedené. Pěkná animace, příběh mi přišel zajímavější v jedničce, ale ani zde se nebudete uplně nudit. Velmi pěkné a vtipné chování různých "mazlíčků", tak jak jste zvyklí a celkově takové nenáročné sledování.
Fxxx
Fxxx
1 411 bodů
7.5
Dvojka mazlíčků se povedla na výbornou. Dospělé neurazí a děti pobaví. Děj je hodně jednoduchý,na libovolnou Pixarovku to prostě nemá.Ale jako letní oddechovka je to super.Kdo má doma nějakého mazlíčka,tak si film užije. Můžu jen ajen vřele doporučit.
sexipsik
sexipsik
491 bodů
5
U prvního dílu mi absence příběhu vadila mnohem méně. Tady už se jedná opravdu jen o oslí můstky mezi jednotlivými vtipnými scénkami. A spousta z nich je skutečně vtipná! Některé aspekty jsou sice až nevkusně podbízivé (trapně ''kung-fu'' vřeštící králík a pod.), ale pro děti je to koukatelné. Animace samozřejmě hezké, byť už to místy působilo jako vykrádačka mimoňů. Celkově to bylo v pohodě, smáli jsme se všichni, byť je třeba se u filmu striktně vyvarovat používání mozku. To pak bolí.
danielssan
48 bodů
10
Nádherné nadväzujúce pokračovanie už tak úspešného prvý ho dielu. Deti sa budú baviť qle osobne si myslím po návšteve kina že viac sa bavia rodicia. Krásne urobená animácia vtipné momenty ale aj časti kde sa musí človek zamyslieť. Celkový dôjdem z filmu je úžasný