Colossal

61%

Komentáře a recenze 4

47 088 bodů
6
Ukázka toho jak geniální nápad dokáže zaniknout v nepřiměřené délce filmu. Colossalu by slušelo rozhodně výrazně zkrátit a jako kraťas by byl výborný. Jako komedii bych film teda určitě nenazval, protože těch humorných situací bylo vážně po skromnu. Tempo filmu je po většinu neúprosně utahané a hlavní hrdinku jsem si ani neměl šanci oblíbit. Vždyť si za to všechno co se jí stalo mohla sama. Ono, když člověk přejde veškerou tu omáčku o monstrech a robotech ničících Soul, tak dostane příběh o lidech bojujících s vlastní závislosti na alkoholu a ješitnosti. Nejvíc jsem si tak na filmu užil Jasona Sudeikise, který se rozhodně nedržel při zdi a ukázal nám, že je skvělý herec. Na začátku filmu jsem mu fandil a v prostřední části filmu už jsem na něj měnil názor a v samotném závěru mi předvedl, že dokáže zahrát i pořádného hajzlíka, který už mi pěkně pil nervy.
8
Až na tonální podivnost některých scén, a přítomnost nejodpornějšího monstra historie filmu Anne Hathaway (ne, vážně, že se přes její přítomnost dokážu přenést berte jako důkaz mojí absolutní blahosklonnosti) to je fajn film, který sice ten gimmick vlastně vůbec nepotřeboval (i vzhledem k tomu, jak málo s ním pracuje), ale když už ho má, tak proč ne. Tak i tak to je fajn vztahovka. 3 a 1/2 PS: Je cosi podivně arogantního na tom dát do svého polokomediálního filmu monstrum zabíjející tisíce lidí v Korey, když je jasné, že by podobně nikdy nemohlo být využito americké město a umírající Američané - lidé by byly okamžitě rozhořčení takovou lehkovážností, vybízeli by k bojkotu, hnusilo by se jim, s jakou lehkostí hrdinové žijí dál svůj život... U Korejců to neva. Ne že bych za to "strhával body", ale stojí to k zamyšlení, zvlášť když nejde primárně o americký film.
8
Vlastně docela překvápko. Rozhodně to není akční scifi fantasy komedie, ale spíš dost hutné alko drama o příšerách v nás._ok, neviděl jsen asi prvních 10 minut a protože na ten film pořád musím myslet, dohnal jsem denní rest a ten film ve mně rezonuje ještě víc. Malá velká paráda.
PRINC180
PRINC180
817 bodů