74%
Trojí hranice

Pět bývalých členů speciálních jednotek se společně pokusí okrást narkobarona, spustí tím ale řetězec nečekaných důsledků a jejich vztahy budou podrobeny zkoušce. (Netflix)

Recenze: Trojí hranice

Kinobox.cz
80%

Triple Frontier se bezesporu zařadí k těm nejoblíbenějším a nejrespektovanějším žánrovým titulům tohoto roku. Jedná se o hrdý chlapácký příběh, který možná nedostává své postavy úplně na hranu vlastní morálky a chvilkami působí zkratkovitě, avšak současně v jediné scéně výrazněji nepokulhává, baví dobře napsanými dialogy a vtahuje diváka do událostí...

29 308 bodů
8
Akční snímek dle mého gusta. Scénář má hlavu i patu, není to vyšroubováno do nereálných sfér, působí to drsňácky a příběh je svým způsobem dobrodružný a mění se v soft survival. Herci výborní, akce pěkná a závěr dává šanci na další pokračování, které bych si přál.
28 305 bodů
9
Pět bývalých vojáků speciálních jednotek se sejde, aby ukradli bohatství drogového bosse. Je někdo, komu námět nepřipomene snímek z roku 1999 ' Tři králové', kde se partička vojáků nasazených v Iráku pro změnu rozhodla ukrást zlato samotného Saddáma Husajna? Až na to, že tehdy se to bralo jako popcornová zábava, nyní jako vážná věc. Touha zbohatnout je jedna věc, dosáhnout cíle druhá, a vše dostat domů třetí a jak ukazuje tento příběh, taky nejvíce problémový. Vcelku poutavé drama o přežití v podmínkách, ve kterých k dosažení svých cílů ani veškeré znalosti a výcvik nestačí. Dobrodružná atmosféra neutuchá jedinou minutou, ale co se týče napětí, tady to přeci jen krapet pokulhává. Scénář je však ve vývoji děje v celku nápaditý a nebojí se zvýraznění ani mnohých přírodních nástrah a lidských tragédií. Charisma tento filmový počin určitě má a to hlavně v zájmu charakterů postav a vzájemné loajality. Krapet zamrzí přímočarost děje, ale na druhou stranu pořád lepší, než aby to obsahovalo otravné dějové odbočky. Hlavní postavou vlastně ani nikdo není. Každý má svůj daný charakter a každý dostal možnost se v rámci děje prosadit. Buď jak buď, předpoklad je skvělý a jednoduchý, kde dané okolností fungují jak mají, což v rámci dobrodružného žánru dělá film filmem.
6
Banda kámošů a zároveň žoldáků, kteří si chtějí přilepšit na důchod, ale díky jejich chamtivosti se to trochu zvrtne. To obsazení je fakt lahůdka, ale měl jsem furt pocit jakoby všichni hráli na půl plynu. Ten scénář taky není zrovna z nejrealističtějších.

Dodatečné informace

Původní název:
Triple Frontier (více)