Specialisté

48%

Komentáře a recenze 5

sabule
14 227 bodů
1.5
Těch detektivních seriálů je už tolik,že se v tom člověk vůbec nevyzná a kdyby se měl na všechny čas dívat,nemusel by vůbec nikam chodit a nic jinýho dělat.Čeští scénáristé se viditelně zhlédli v zahraniční produkci,která nás pravidelně zásobuje těmito rádoby napínavými nesmysly a bohužel,ani herecké obsazení se moc ke kriminalistům nehodí.Prostě trochu zbytečné !!
Jana Květoňová
Jana Květoňová
7 005 bodů
9
Přestala jsem si kupovat TV Pohodu a kupuji si nyní TV magazín, protože v Pohodě jsou vždycky Specialisté žlutí (dobré), kdežto Případy 1. oddělení zelené (výborné). Nevím, kdo tohle jako rozhodl a neříkám, že Případy 1. oddělení jsou špatné! Ale Specialisté mě velice baví, herecké výkony Davida Prachaře jako majora Pavla Vondráčka, Zuzany Kajnarové, Jakuba Štáfka, no prostě všech! Je to vždycky nesmírně napínavé, přitom tomu rozumím! a věřím, že se to takhle docela klidně mohlo stát. Připadá mi to jako diskriminace, neboť tento seriál jde na Nově a nikoli na té úúúúúžasné ČT!
tomlery
tomlery
2 141 bodů
6
Je pravda, že u nás nebylo tolik kriminálek, dokud se neobjevily ty zahraniční. Mně se však tento seriál docela líbí. I herci mi přijdou hodně fajn a je líbivé se na ně koukat. Samozřejmě třeba Temný kraj se mi líbil více, ale rozhodně je to lepší než Ulice či ordinace...
HanO
766 bodů
3
Dnes, se točí jeden detektivní seriál za druhým, dle toho odpovídá kvalita. Specialisté, a to jak první, tak druhá série, jsou toho ukázkovým příkladem, pořád dokola ten samý příběh pouze v jiných kulisách a za jiných okolností, každý trochu inteligentní člověk pozná po čtvrt hodině, kdo je pachatel. Kvalita tohoto seriálu, hlavně po scénáristické stránce je šílená.
Ku
460 bodů
0