The OA

79%

Komentáře a recenze 4

4
(Po prvním dílu.) No jestli se tam rychle aspoň jedna postava nezačne chovat jako člověk, tak budu mít asi problém. (Po druhém dílu.) Musím říct, bez jakéhokoliv pokusu o snahu o to být racionální, že ve mně tenhle seriál vzbuzuje silné antipatie. (Po třetím dílu.) Dojem se trochu spravil, už to není obludně urážlivá ztráta času, ale celkem průměrný thriller. (Po čtvrtém dílu.) Je fascinující, jak málo jde do hodiny seriálu nacpat. Už to není otravné, trochu se to našlo, ale je to tak strašně neobjevné a vyprázdněné! (Po páté epizodě.) OK, už je to zase směšný. A ten silný potenciál zlomení úplně nevyužitý. (Po šesté epizodě.) Nebudu lhát, už to spíš jen tak projíždím, než že bych na to koukal. Čas je na tohle moc vzácný. (Po sedmé epizodě.) Ježiš, to musí bejt všechno tak doslovně vyžvaněno? Jakýkoliv náznak kvality je ubitý miliony slovy. Zas jednou seriál, který absolutně nevěří svým divákům a má je za idioty, kterým musí bejt všechno vyhláskovaný. A to ani neberu v potaz, o jaký žvásty jde. (Po osmé epizodě.) Díky bohu konec. Jinou myšlenku nemám. Když budu chtít zážitek v kostce, najdu si na youtube sestřih Vlasty Plamínka.
Petrson
Petrson
4 166 bodů
9
Originální nápad, kde sem tam vázne lehce logika, jak ji hrdinka prezentovala na samém začátku, ale seriál mě pohltil a bavil. Vše připraveno určitě k druhé sérii, neboť mnoho bylo nevysloveno. Ideální formát, jak skloubit detektivní linku s myteriozní rovinou. Navíc píseň, myslím že z pátého dílu, "Majical Cloudz - Downtown" se na určitou dobou stala pro mne hitem. Jedna z nejsilnějších scén série.
premontgomery
premontgomery
1 154 bodů