Unikátna atmosféra, ktorá zhmotnila aj moje finálne percentá, sa nedá opísať nijako inak než s vlastnou umeleckou licenciou. Pokiaľ sa tešíte na smršť nových nápadov z hlavy Hideo Kojimu, bude pre vás DS stelesneným snom.
Komentáře a recenze 9
Kojimův herní Interstellar však není titul určený masám a u mnohých hráčů bude dokonce představovat nepřekonatelný problém. Své dychtivé publikum si ale bez obav najde.
Čirá esence herního umění, z níž sálá silná kreativní vize a pedantský smysl pro detail. Nutnost pro každého, kdo u hraní taky rád přemýšlí.
Death Stranding není hrou pro všechny. Platí to pro něj víc než pro kterýkoli jiný titul, o kterém se to říká. A mnohými jistě bude kritizován. Já jsem ale přesvědčený, že je to počin, který budou další vývojáři napodobovat, učit se od něj a vypůjčovat si od něj nejlepší nápady.
Death Stranding je něčím naprosto novým. Něčím, co možná redefinuje žánr akčních adventur. I přesto ale ve hře najdete společné prvky se sérií Metal Gear Solid, na Death Stranding totiž pracoval jak designér a návrhář Yoji Shinkawa, tak i skladatel Ludvig Forssell, stojící za hudbou pro MGS V: The Phantom Pain.
Hra nabízí excelentní výpravný příběh, který skutečně dává hluboký smysl. Dále bezprecedentní herecké obsazení, výjimečný hudební podkres a především přináší vlastní vizi. Dost možná nezakládá onen nový žánr. Za to ale jde o parádní videohru za kterou se tým Kojima Productions nemůže před svými fanoušky stydět.
To, jak si Kojima pohrál s tímto interaktivním médiem, je famózní. Vystavět drahý blockbuster kolem obyčejné chůze je geniální, stejně jako jeho schopnost naprosto pohltit příběhem, ve kterém se člověk jen ztrácí.
Od desítky dělí Death Stranding snad jen jeho nepřístupnost. Odměnou za oloupání „divné“ a „rozvláčné“ slupky vám bude špičkový příběh, mnohovrstevnatá hratelnost, solidní technický stav i revoluční asynchronní multiplayer, kvůli kterým stojí za to vydržet.