Plán útěku 2

36%

Komentáře a recenze 24

3
První díl považuji za akční pecku, která je plná nostalgie díky spojení Slyho a Arnieho. Druhý díl však nemíří na kinosály, nýbrž na DVD nosiče a tomu odpovídá i kvalita. Navíc je snímek produkován Čínou, takže zde není nouze o asijského hlavního hrdinu. Sly má jen vedlejší roli a je spiše mentorem hlavnímu hrdinovi. Bautista má ještě méně času. Akce celkem ujde, ale scénář je velmi slabý a zvrat ala já jsem padouch je spíše směšný a zcela očekávaný. Digitální efekty vypadají směšně a jako celek je film až okatě levný. No uvidíme co přinese třetí díl.
28 428 bodů
9
Snímek distribučně zaměřený na asijské diváky a podle toho také vypadá. Dějově obsahuje daleko více akce, jak se na asijský akční film staré školy sluší a patří. Sylvester Stallone jako Ray Braslin zpočátku vypadá, že řemeslo předal mladším a sám už organizaci jen vede, ale nakonec nezklame a do akce se i na stará kolena také zapojí. Futuristický hi-tech design vytváří prostředí vskutku nezvyklé a k ucelené atmosféře dobře slouží i výborný soundtrack. Dramatický děj je souběžný s akcí a plyne svým tempem. Oproti předchozímu snímku se jedná o posun celkové atmosféry a je to dobře. Alespoň se nekopíruje již vyřčené. Toto volné pokračování se zkrátka nese v jiné rovině. V podstatě tu není žádná hlavní postava a ukazuje se, že být ani nemusí. Každý má v příběhu své místo a jeden druhého přínosně doplňuje. Suma sumárum, snímek je tentokrát natočen v hongkongském stylu, a tak kdo nemá takovéto snímky v oblibě či jim vůbec nerozumí, nechť se tomu rovnou vyhne.
2
Čínské peníze nesmrdí, že jo Slyi? První Escape plan byl docela fain akčňákem, tohle je ale ultimátní kravina, která jak to tak vypadá, se bude ještě pár dílů asi dojit.
2
Tak je tu. Čína je už dávno důležitým hráčem Hollywoodu a z nějakého důvodu se rozhodla financovat pokračování amerických filmů, které si v čínských kinech vedli víc než v těch amerických. Měli jsme tu Pacific Rim 2, teď přišlo na řadu pokračování Plánu útěku z roku 2013. S původním Plánem útěku můžete mít jakýkoliv problém musí se ale uznat, že se jedná o nadstandardní akční béčko, ve kterém fungují jak Stallone tak Schwarzenegger a především to vypadalo, že to mělo alespoň nějaký, NĚJAKÝ rozpočet. Čína nyní zaplatila hned dvě pokračování najednou. Upřímně si však pokládám otázku kdo bude po dvojce sakra zvědavý na trojku. Plán útěku 2 vzniká především pro asijské publikum v němž se objeví několik nových asijských herců a místo Schwarzeneggera je tu Dave Bautista. Bautista je přitom minimálně stejně fajn volba jako Schwarzeneger. Bohužel ani Stallone a Bautista neovlivnili to čemu se upsali. Jedničku dělal švéd Mikale Hafstrom jehož předchozí filmy jsem neviděl a ani ty následující protože po prvním Plánu útěku nic nenatočil a z nějakého důvodu se k pokračování nevrátil. Dalo se však minimálně poznat, že je to režisér, který má nějaký vztah ke svému řemeslu a dokázal udělat z pouhého béčka dostatečně šlapající béčko. Dvojku už dělá čistý béčkař Steven C. Miller a všechno je horší oproti jedničce. Dvojka je levnější, ošklivější a především bohužel méně zábavnější. Plakát a hlavní zápletka při tom lžou- Sylvester Stallone se do akce zapojí až v poslední půlhodině a předtím sedí v kanclu. Novýn hlavním hrdinou tak je jeho asijský spolupracovník v podání Xiaominga Huanga, který ale postrádá cokoliv co má Stalloneův Braslin: Huangův hrdina je nesympatický, jeho akční sekvence působí občas jako z nějaké parodie a především nedokáže uhrát vyhrocenější scény. V jedničce bylo pár scén, které Stallone zvládl uhrát jelikož přes všechno to akční pozlátko, je to pořád dost slušný herec. Huangovi nechci křivdit ale nic takového jsem v něm neviděl. Překvapivě nejsvětlejší stránkou je tak Dave Bautista. Nevím jak je to možné ale tenhle hromotluk si dokáže ukrást prostor i v tom největším béčku. Jeho Drax ze Strážců Galaxie je jedním z nejzábavnějších charakterů z celého MCU, jeho padouch z Bondovky Spectre naháněl hrůzu a i v Hotelu Artemis byla jeho postav jedno z největších pozitiv filmů. Tak je to mu vlastně i tady. Stallone sice ve filmu je a je to pořád klasický Stallone, to znamená sympaťák do nepohody je ho ale v celém filmu strašně málo (připomínám, že je na plakátu!) Vedlejší herci jsou pak ale už vyloženě povel- Amy Ryan nahrazuje Jaime King a není o co stát, 50 Cent je pořád 50 Cent a i takový Titus Welliver jako sekundární záporák skončí brzy mimo scénář. Mám vlastně pocit, že kdyby v tom filmu nebyli Stallone a 50 Cent nemuselo se vůbec jednat o sequel ale pouze o tématikou podobné béčko. A možná by tak bylo lépe. Vlastně je mi otázkou proč se dělá pokračování, které vlastně nikdo nežádá. Nebo mi alespoň nepřišlo, že by někdo po Plánu útěku 2 volal. Plán útěku 2 je pravděpodobně zatím nejzbytečnější film roku, který kdyby nevznikl tak by se nikdo nevěšel. Levná čínská zakázka, která pořád dost oukey jedničce plive do tváře a nestydí se za to. Stallone si napraví reputaci Creedem II na podzim a Bautista pravděpodobně další Marvelovkou... a zbytek ať shoří v pekle. Půl hvězdy za Stalloneho, půl hvězdy za Bautistu. PS: Film je mládeži nepřístupný ale z nějakého důvodu jde film do kin s dabingem i když jednička s dabingem do kin nešla. Je mi to celkem záhada a rád bych znal pravý důvod. Body za to, že ale Stalloneho mluví dvorní dabér Pavel Rímský a Bautistu dvorní dabér Martin Zahálka. Dabingové obsazení za 2/5.
Tom Hardy
Tom Hardy
8 339 bodů
1.5
Bohužel potvrzení toho nejhoršího možného scénáře. Stallone po vzoru Willise přebírá ve filmu Stevena C. Millera pozici "15 minut za pár milionů", Dave Bautista je tu jen proto, že by jedno zajímavé jméno na plakátě bylo málo a celek je tak laciný, až z toho jednoho - minimálně při vzpomínce na povedený první díl - chytá u srdce. Ono by nevadilo, že je to laciné idiotské béčko, kdyby s tím ovšem někdo dopředu pracoval. Namísto toho tu máme 3x menší rozpočet na film, kde má být to úplně nejvíc ultra high-tech vězení na světě. A to je problém. Plán útěku 2 mohl se stávajícím scénářem klidně fungovat. Ale potřeboval by větší rozpočet na lepšího vypravěče, kvalitnější kulisy a triky (Power Rangers blesky jsou asi nejdál) a výraznější obsazení nových postav. Se stávajícími omezeními vzniklo něco, vedle čeho vypadá i Věznice Fortress jako propracovaný hollywoodský velkofilm. Velké (ale očividně nevyhnutelné) zklamání a nejhorší Slyův film od Italského hřebce.
Toren
Toren
5 165 bodů
4
3/10. Tohle bylo fakt zlý. A to přesto, když člověk čeká fiasko. V životě jsem neviděl příšernější pokus o digitální výbuch. A každou další a další minutou se zjevují čím dál směšnější repliky, pitomější scénář či hloupější postavy. Ach jo...
blazma
blazma
4 928 bodů
6
Jak jsem řekl, první díl byl překvapivě super... Jenže to u něho mělo skončit. Druhé a třetí pokračování se jen snaží vyždímat prachy dokud to jde.
InJo
InJo
1 832 bodů
3
Čekal jsem peklo všech pekel, takže nakonec jsem vlastně "příjemně" překvapen, protože jsem u toho kupodivu vůbec netrpěl. Což ale samozřejmě neznamená, že to není zbytečné a nedůstojné pokračování, které působí spíš jako hodně levný pilot filmem inspirovaného seriálu (na nějž bych na 99 % nekoukal) a které může "machrovat" leda tak obsazením - které je tu ale opravdu jen na ozdobu. Odfláklá direct-to-video šmíra, která se neměla nikdy dostat do kin.
virgoii
virgoii
1 458 bodů
0
Paskvil jménem Plán útěku 2 nemá cenu komentovat!!!
Cechulda
Cechulda
1 353 bodů
7
Musím souhlasit s většinou. Toto pokračování se nedá s prvním dílem vůbec srovnávat. na druhou stranu není film tak špatný, jak jsem se obával. V ději nic moc převratného nevymysleli. Hlavní hrdina asijského původu, proč ne.
  • hlavní role (mě se Xeaoming Huang líbil)
  • Silvester Stallone
  • Dave Bautista