Miluji tě modře

40%

Komentáře a recenze 22

29 851 bodů
2.5
Tohle snad není myšleno vážně. Děj nemá chvílemi ani hlavu ani patu. Není to ani romantické, ani vtipné, nemá to hloubku, tak co to vlastně je za žánr? Paskvil? Opakuji se, ale s naší kinematografií to jde opravdu z kopce a pádu zabraňuje tak jeden film ročně. Lepší je se podívat na nějaký studentský film, či nízkorozpočtový alternatitvní. Tohle vážně ne.
28 422 bodů
8
V Česku nemají české romantické komedie na růžích ustláno a není divu, neboť když se jako zázrakem něco takového objeví, okamžitě je strhán se stejnou energií, jako jakýkoliv snímek Zdeňka Trošky. A tak se nedivme, že tu vznikají pouze prostoduchá rodinná dramata a štvavé snímky pomlouvající dobu před rokem 89´ a dělající z komunistických funkcionářů šílence. Tento snímek Miloslava Šmídmajera rozhodně své kvality má a jako takový tu skutečně nepřekvapujíc už velmi dlouho chyběl. Že není natočen přesně podle vize scénáristy Jaroslava Papouška? No a co? Celá léta po Papouškově smrti po scénáři ani pes neštěkl a teď se budou všichni kritici předhánět, co pomluvit víc? Šmídmajer to celé zpracoval podle sebe a dobře. Příběh zde kombinuje lásku a umění a tak děj diváky přivádí mezi lidi pohybující se v tomto odvětví. Snímek je pohodový, úsměvný a žánrově přitažlivý. Obsahuje nádherné scenérie a letní atmosféru. Jen jedno by se dalo vytknout a tím je zvýrazněná nahota. Ta tu takto prezentovaná skutečně být nemusela.
3
Naprosto nestravitelná záležitost, která je natočená jak v nějakém jiném paralelním vesmíru. Stylizované scény, toporné herecké výkony mají k poetice hodně daleko. Škoda, že to nenatočil jiný režisér, to se vážně nedá.
sabule
14 227 bodů
2.5
Už ohraná písničky nových českých filmů na které se nikdo do kina skoro nehrne.Slušní herci by si zasloužili slušnější scénář,aby byl film koukatelný až do konce a aby se nikdo nenudil.Je to pořád o ničem a dvakrát se to vidět nedá.Prostě zase se nepovedlo!
bayern
13 716 bodů
3
A opět stojíme před současným trendem českých filmů.Je pravda,že v současné době musejí i dobří herci vzít každou roli,která se jim naskytne,ale bohužel už nezachrání celé dílko,které díky přihlouplému scénáři i režii nestojí za nic.Prostě se to opět nepovedlo !
avenis
avenis
8 143 bodů
3
Někdy mívám při sledování filmu pocit, jako bych plavala oceánem, který mě obklopuje a já si to užívám všemi smysly... Dnes jsem se jen s vyrolovanými nohavicemi brouzdala po pláži. Nic, naprosto nic objevného, hlubšího, chytře rafinovaného... Film, který stojí na prvoplánové kráse mládí a charaktery postav napsané zoufale nudně, včetně dialogů, které neurazí, ale rozhodně nezaujmou. S jedinou výjimkou, kdy mě pobavila Davidova hříčka s pozdravem Namasté "Namaž se". A tak zbývá product placement, který z plátna vyskakuje okatě a nepokrytě, místy nesmyslně. (Dáme si Baileys a na to víno...) Těžko říct, zda Cirk La Putyka se také finančné podílel nebo si jen udělal reklamu vlastním tělem... (10.2.2022)
Jana Květoňová
Jana Květoňová
7 011 bodů
3
No, není to u mne pravidlo, že každou českou romantickou komedii sepsuju (např. Pohádky pro Emu se mi velmi líbily), ale tady v tomto případě nemám, co pozitivního bych na tomto filmu nalezla. Jak co se děje týče, tak co se týče hereckých výkonů. Hudba Markéta Irglová? Nevýrazná. Nepamatuju se na ni. Je to kýč, příště už to vidět nemusím. Jako někdejší "muzejnici" mě zaujalo akorát prostředí Národní galerie. Toť asi tak vše. Dialogy jsou kostrbaté, je to nuda, ta Denisa Nesvačilová je mi dost nesympatická. Je to prostě nenápadité a TEČKA!
limeta
limeta
5 179 bodů
4
Body snad jen za barvu a za drzost, že se do toho někdo vůbec pustil. Obsazení není špatný, ale scénář je tak plytký, že do konce vydrží jen největší otrlci. Slepá ulička českého filmu, na kousky tohoto typu se už podruhé nikdo nepodívá.
Mikik4444
3 907 bodů
7
Tak za mě to byl hezký příjemný film, sice žádný trhák ale líbil se.
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
3
Nedá se říct, že by to bylo vyloženě špatný. Ale takový nijaký... Musím vzít samozřejmě na vědomí, že to není úplně formát pro pány, proto jsem také více tolerantní v hodnocení, ale zrovna minulá zkušenost (Všechno nebo nic) je také vztahovka a líbila se mi moc. Romantická, celkem předvídatelná zápletka, hezké exteriéry, interiéry, má to děj, ale na můj vkus nevýrazný, ukecaný, bez nápadu, klišé. Vtipné to není skoro vůbec, sem tam střípek vtipu. Docela slušně zahrané, ale nějak mě to prostě nechytlo. Ke všemu nevýrazná, chvílemi až otravná hudba, dá-li se tak nazvat. Nejlepší scéna je ta z traileru, kde pan Táborský hodnotí situaci s proskočeným obrazem, hezké scény tance na šálách. Víc nic. Jo a hezký nahý holky, asi 20 sekund. Nudil jsem se a nic mi film nepřinesl. Vyloženě dámská jízda. Přínos české kinematografii se opět nekoná.