Recenze Mizerové navždy

Host
  • 60%
    0
    0
    12. 1. 2022
    martin-mickey-stusak (26249 bodů)

Muselo uběhnout šestnáct let, aby se Mike s Marcusem opět podívali na stříbrná plátna kin. Jenomže už bez Michaela Baye na režisérské sedačce. Ujít si to však přesto nenechal a tak ho alespoň v jedné scéně lze spatřit. Je ale bez Baye film horší? To rozhodně ne. Režisérské otěže převzali Adil El Arbi a Bilall Fallal, kteří prozatím stále pracují společně a kteří se snažili rukopis Baye plně napodobit. A to se jim podařilo. A to až tak moc, že je to spíše ke škodě. Námětově ničím nepřekvapující scénář jim napomohl spíše natočit poctu oběma předchozím snímkům a to skutečně se vším všudy. Nejen po vizuální stránce, ale i dějovou šablonou. Divák znající oba předchozí filmové díly rozpozná zopakované situace, vizuální efekty, dějový vývoj a prostředí. Popcornová atmosféra však stále splňuje svůj účel, takže v akční zábavnosti nic nezklame. Mike spíše drsnější povahy se svými zásadami a věčně hláškující Marcus. Co chtít víc? Rozhodně lepší scénář. To vážně nešlo vymyslet nic lepšího než zase jen útěk vězeňkyně a její cestu pomsty? S tímhle se to rozhodně za filmovou událost považovat nedá. A dělat z obou takřka důchodce a vtipkovat na tom je už spíše na hranici trapnosti. Největší trapností je rozhodně do celého počinu zasazení současného pohledu na svět. Ano, politický index se nevyhnul ani tomuto snímku. Byla snaha se vymanit od současných problematických aspektů, jaké jsou sexistické, homofobní a rasistické vlivy. Avšak i přesto lze od každého minimálně jednu narážku zachytit. Že by úmysl? Míchání ras rozhodně úmyslem je. A tak již dávno není překvapením, že tu dějově má tmavý policajt syna se světlou ženou. U akčních scén je také až moc rozpoznatelný vliv CGI. Vše má sice takové tempo, že to lze přehlédnout, avšak ta nepřirozenost prostě znatelná je. Lze tedy tento počin považovat za důstojné pokračování? Tak z poloviny. Rozhodně lze snímek považovat jen jako zoufalou výše zmíněnou poctu a to je na celém počinu asi tak všechno.

• 60%
    0
    0
    22. 4. 2021
    Pete69 (21324 bodů)

Nikdy jsem nebyl fanouškem Mizerů, ale ani netvrdím, že je tento film mizerný .. krom dnešních efektů a lepšího zpracování přestřelek se jedná o obyčejné pokračování, či lépe řečeno z mrtvýchvstání minilegendy.. Odulý a nevtipný Martin Lawrence, Will Smith relativně ve formě, ale i on umí zahrát daleko lépe. Přidejme k tomu tuctový scénář a za mě to není žádná sláva ..

• 60%
    0
    0
    4. 4. 2020
    lamps (14894 bodů)

Vážně dnes takový devadesátkově natvrdlý výplach někdo potřebuje? Já osobně jsem příznivcem návratů a oprašování něčeho, co už není úplně in, ale u třetích Mizerů mi nepřišlo to záměrně sarkastické zrcadlení megalomansky tupé Bruckheimerovské éry nijak výrazně nápadité a ozvláštňující. Nejlepší jsou opravdu momenty a vtipy, při nichž se to vůbec nebere vážně a dělá se legrace z toho, že hlavní dvojka už je za zenitem (hlavně teda nateklý Lawrence). Jenže do toho je našroubován tesklivý osobní příběh, který mi tam vůbec neseděl a dost oslabil potenciál zábavy, který v sobě návrat těch jednoduchých a sympatických akčních hrdinů v jiné hollywoodské etapě nesl. Mám to chápat tak, že už dnes nemůže vzniknout poctivá a přímočará akční zábava, oproštěná od zbytečných dramatických oblouků? Ale pořád je to soudržnější a dravější než dvojka, o tom žádná..

• 75%
    0
    0
    27. 1. 2020
    JosefTomas (8699 bodů)

Mé obavy se rozplynuly s prvním záběrem, kde Smith jezdí bokem ve slow motionu a vám je jasné, že tady se odkazuje, vzdává hold a hlavně baví. Mizerové jsou přesně tím správným block-busterem, kterému by sice slušel víc letní termín premiéry, ale co už. Film šlape jak má, má skvělou akci a herce, kteří to umí rozjet i za (ehm) stara. Arbi a Fallah zase naopak ukázali, že Bayův styl jim není cizí a že to umí stejně rozjet, jako svého času Míša. Zároveň by bylo dobré pochválit scénář, u něhož jsem takovou hloubku a v jistém směru promyšlenost vážně nečekal. Mizerové jsou zkrátka a dobře dalším překvapením roku a vzkaz pro všechny tupce, co tvrdí, že rok 2020 bude slabý.

• 20%
    0
    0
    11. 12. 2020
    p.a.douch (5691 bodů)

Nejsem schopen to dokoukat. Pěkné obrázky, rádoby cool hudba, akce, figury - ale nic mě nezaujalo. Po půlce filmu jsem to vzdal. Příšerně mě to nudilo a postavy se chovaly strašně debilně. Mám hrůzu z toho co tyhle dva (Adil El Arbi, Bilall Fallah) udělaj z Policajta z Beverly Hills. Kam se tenhle film hrabe na Miami Vice (seriál), tam to co nám chce servírovat bylo už v 80-tých letech a mnohem lepší.

• 80%
    0
    0
    29. 8. 2020
    Reacherjack2016 (1799 bodů)

Přiznám se, že po Dolittlovi hodně velké překvapení. Jak Willa Smitha, tak Martina Lawrence mám strašně rád. Bál jsem se, aby to spojení mezi nimi nezmizelo. I když to nerežíruje Michael Bay (za co jsem asi rád, protože v poslední době nenatočil nic ohromujícího) film funguje perfektně. Dost se mi líbí, že se to drží v přesném akční stylu, jako v předchozích dílech. Sice jsem očekával, trochu více toho humoru, ale jako letní akční komedie je to až dostačující. Doufám, že i ta plánovaná čtyřka bude takhle dobrá. Za mě 85%.

• 80%
    0
    0
    4. 8. 2020
    brcolka (1044 bodů)

Mizerové jsou moji oblíbenci už od začátku. První i druhý díl jsou vážně dobré filmy. Třetí díl trochu ubral z energie předchozích filmů a Martin Lawrence nejenže přibral tak mi přišlo že víc kecá kraviny než by něco dělal. Ale jinak jsem se bavil a vždycky si najdu momenty které se mi velmi líbí

• 90%
    0
    0
    14. 3. 2020
    sugi (742 bodů)

…. není moc pokračování , které se vyrovnají předchozím filmům ( dílům ) , ale Mizerové patří mezi ty privilegované u kterých pokračování neklesá na kvalitě . Třetí díl Mizerů je srovnatelný s předchozími ….

• 85%
    0
    0
    4. 8. 2020
    KajkaFajka (722 bodů)

Mizeri som viděla všecky díly a vždy som sa velmi dobře bavila. U tohoto film měněj ako predtím ale bavila.
    Will asi ještě to svoje ale Martin už byl trochu odulí a takový pomalý a divný ve srovnání s jeho mladším já. A příběh také nebyl tak úplně vymyšlený ale přečo nie

• 90%
    0
    0
    20. 1. 2020
    ondrej-sladky (258 bodů)

Do kina jsem šel s docela malým očekáváním a nakonec jsem byl hodně překvapen. Tenhle film je tak super. Celou dobu jsem se strašně smál, akční scény byli naprosto skvělý a fungovali tu i nějaké ty emoce. Will Smith v roli Mika Lowreyho je naprostej frajer (i když trochu starší) a zvládá dodat skvěle akční scény, hlášky a vypadá prostě cool. Potom Martin Lawrence v roli Macuse Burnetta zase dodává velkou dávku humoru a přivádí vám záchvaty smíchu. Jak už jsem řekl akční scény tohohle filmu jsou naprosto boží, jsou skvěle natočené a strašně mě bavili. Film doprovází skvělý soundtrack s Bad Boys v čele.
    Opravdu velké překvapení pro mě a nebál bych se ho nazvat nejlepším z celé série.

• 75%
    0
    0
    25. 1. 2020
    S7evin (250 bodů)

Měl jsem obavu že, třetí díl nebude až tak dobrý ale, nestalo se tak. Mike a Marcus opět spolu. Hlášky výborné, bavil jsem se skvěle. Sice nám Marcus za ty roky trošičku nakynul. Sedmnáct let jsme museli čekat a vyplatilo se. A nováčci taky dobří. První film viděn v kině v roce 2020. Za mě slušný návrat.

• 80%
    0
    0
    26. 8. 2020
    balder-dan (73 bodů)

Nevěřil jsem, že by to mohlo být vážně dobré. Ani jsem v to popravdě nedoufal. Takže jsem si to nakonec v kině zatraceně užil. Třetí Mizerové jsou vynikající akční komedie, která nejen že se vyrovná předchozím dílům, ale v mnohém je i předčí. Pravda, Adil El Arbi a Bilall Fallah nejsou v akčních scénách tak nápadití, agresivní a divocí jako býval Michael Bay.

Hodnocení a recenze Mizerové navždy

74 63 ?
jak hlasovat?