73%
Mizerové navždy

Mizerové Mike Lowrey (Will Smith) a Marcus Burnett (Martin Lawrence) jsou zpátky a před nimi poslední společná jízda. (Falcon)

Recenze: Mizerové navždy

Kinobox.cz
50%

Sprostý improvizovaný humor mezi hlavními protagonisty působí ještě únavněji než v předchozích filmech a především Martin Lawrence vypadá jako nějaká nedokonalá umělohmotná napodobenina sama sebe. Občas jako by byl v jeho unavených očích vidět záblesk zoufalství, jak se ze všech sil snaží, aby vypadal fresh a cool a aby ho ještě někdy někdo obsadil do nějakého filmu...

Kinobox.cz
70%

Je to vlastně jednoduché - pokud máte rádi první dva díly Mizerů (případně i jen jeden z nich), do kina klidně vyrazte. Věřím, že zklamáni nebudete. Za sebe pak budu doufat, že se jednou dočkáme i čtyřky. A pokud možno dříve, než za dalších 17 let.

29 102 bodů
6
Nikdy jsem nebyl fanouškem Mizerů, ale ani netvrdím, že je tento film mizerný .. krom dnešních efektů a lepšího zpracování přestřelek se jedná o obyčejné pokračování, či lépe řečeno z mrtvýchvstání minilegendy.. Odulý a nevtipný Martin Lawrence, Will Smith relativně ve formě, ale i on umí zahrát daleko lépe. Přidejme k tomu tuctový scénář a za mě to není žádná sláva ..
28 299 bodů
6
Muselo uběhnout šestnáct let, aby se Mike s Marcusem opět podívali na stříbrná plátna kin. Jenomže už bez Michaela Baye na režisérské sedačce. Ujít si to však přesto nenechal a tak ho alespoň v jedné scéně lze spatřit. Je ale bez Baye film horší? To rozhodně ne. Režisérské otěže převzali Adil El Arbi a Bilall Fallal, kteří prozatím stále pracují společně a kteří se snažili rukopis Baye plně napodobit. A to se jim podařilo. A to až tak moc, že je to spíše ke škodě. Námětově ničím nepřekvapující scénář jim napomohl spíše natočit poctu oběma předchozím snímkům a to skutečně se vším všudy. Nejen po vizuální stránce, ale i dějovou šablonou. Divák znající oba předchozí filmové díly rozpozná zopakované situace, vizuální efekty, dějový vývoj a prostředí. Popcornová atmosféra však stále splňuje svůj účel, takže v akční zábavnosti nic nezklame. Mike spíše drsnější povahy se svými zásadami a věčně hláškující Marcus. Co chtít víc? Rozhodně lepší scénář. To vážně nešlo vymyslet nic lepšího než zase jen útěk vězeňkyně a její cestu pomsty? S tímhle se to rozhodně za filmovou událost považovat nedá. A dělat z obou takřka důchodce a vtipkovat na tom je už spíše na hranici trapnosti. Největší trapností je rozhodně do celého počinu zasazení současného pohledu na svět. Ano, politický index se nevyhnul ani tomuto snímku. Byla snaha se vymanit od současných problematických aspektů, jaké jsou sexistické, homofobní a rasistické vlivy. Avšak i přesto lze od každého minimálně jednu narážku zachytit. Že by úmysl? Míchání ras rozhodně úmyslem je. A tak již dávno není překvapením, že tu dějově má tmavý policajt syna se světlou ženou. U akčních scén je také až moc rozpoznatelný vliv CGI. Vše má sice takové tempo, že to lze přehlédnout, avšak ta nepřirozenost prostě znatelná je. Lze tedy tento počin považovat za důstojné pokračování? Tak z poloviny. Rozhodně lze snímek považovat jen jako zoufalou výše zmíněnou poctu a to je na celém počinu asi tak všechno.
4
Skoro jako od Baye. Byť Mizery uznávám, nikdy mi to hláškování Smithe s Lawrencem nesedělo. Tady vlastně taky moc ne. Jinak tu zase hodně věcí vybuchuje, celé to má look jako od Baye, takže běžný divák asi ani nepozná, že trojku dělal někdo jiný. Překombinovaný závěr tomu dává korunu, chvilkama jsem přemýšlel jestli tohle není nepřiznaný remake Smithova Blížence. 4.5/10

Dodatečné informace

Původní název:
Bad Boys for Life (více)