Recenze Hráči se smrtí

Host
  • 50%
    1
    0
    27. 12. 2017
    Brenan88 (45807 bodů)

Flatliners jsou jen další zbytečný remake,který nenabízí vůbec nic nového,nebo zajímavého proč by jste mu měli dát přednost před originálem. Obsazení mi nebylo moc sympatické a režie od Niels Arden Opleva byla místy velmi nejistá. Pokaždé,když už nevěděl kudy kam tak vsadil na laciné lekačky,které byly už dopředu jasné. Občas se podařilo vyprodukovat slušně napínavé scény,ale takových bylo vážně jen minimum. Po skončení snímku bych jen těžko hledal jednu věc,proč tento remake doporučit.

• 70%
    0
    0
    4. 1. 2018
    martin-mickey-stusak (26143 bodů)

Remake snímku z roku 1990 a nic zásadního se neděje. Celý příběh je jen odvyprávěn v modernější době a přirozeně s jinými herci a to je asi tak všechno. Stejně jako u originálu se jedná o thriller s mysteriozními prvky, kde je atmosféra budována volně s postupným vývojem děje. Ani zde se příběh nevyhnul jistý nelogičností a vědeckých absurdit. Těžko tedy říci, jestli je skutečně zodpovězena otázka o existenci posmrtného života. Tímto tedy rozhodně ne. To však neznamená, že je snímek nekoukatelný. Naopak. Jen je jako remake zbytečný.

• 60%
    0
    0
    10. 11. 2019
    Pete69 (21156 bodů)

Tento snímek má jasné prvky "b" filmu, ale v děsivých scénách je naopak velmi slušný. Co se týče hororové stránky, vše ok. Co se týče příběhu, je ke konci dost odfláknutý a závěr moc rychlý, chtělo si to na konci trošku více pohrát s "démony" a dát jim více prostoru. Na snímek jsem se díval v noci a sám musím přiznat, že jsem se chvílemi bál a to je to co od hororu divák čeká. Celkový dojem bohužel jen 60%

• 60%
    0
    0
    15. 1. 2018
    Sheldon (16026 bodů)

Jako cílová skupina filmu a fanoušek originálu jsem čekal, co se z toho vyvine, protože režiséra Opleva uznávám a v hereckém obsazení jsou minimálně tři slušní hráči, kteří to rozhodně nekazí. Premisa je sice stejná, ale atmosféra je hodně jiná a dokonce bych řekl, že Oplev snad Schumacherův film ani neviděl. Na horror je to málo strašidelné, na moralitu, kterou je film především málo srozumitelné. Výprava dobrá, ale scénář to tedy chtělo vypilovat.

• 65%
    0
    0
    3. 3. 2018
    Danny F. (11147 bodů)

Špatná předělávka tak perfektního filmu. Scény nasekané jako by chtěli narvat to nejlepší do krátké stopáže. Rychlý rozjezd nebyl na místě. Tempo jako takové by šlo, scénky ucházející a film jako celek bez ohledu rychlého sledu událostí nadprůměrný.

• Tempo
    • Až moc rychlý rozjezd
  • 10%
    0
    0
    19. 3. 2018
    SNCIS (6519 bodů)

"Dobrá, pane, musím provést vyšetření varlat. Zavřete oči a předstírejte, že jsem holka." - "Co? Nechte mě sakra být!" Co se stane, když umřeme? Je něco potom? O tom vlastně je tento film, o podívání se na druhou stranu. Ano, další remake kdysi úspěšného filmu. Schumacherova verze není veledílo, ale má nějakou atmosféru. Nová verze ji nemá a nepřinesla nic nového. Potěšila mne přítomnost Kiefera Sutherlanda, který hrál v původním filmu. Jinak asi nic, neboť sem věděl dopředu, co a jak bude. No, a pár lekaček, které jsou v každém hororu to nezachrání. - 10%.

• 55%
    2
    0
    3. 3. 2018
    Chimpanzee21 (3857 bodů)

Klasický REMAKE, který dává jen lepší efektovou stránku. Samotný nápad je zajímavý, ale je vlastně náhody, že všichni, kteří to podstoupili si za něco dávali vinu. Když to budu brát z hororové stránky, tak už se jedná o trochu lepší požitek. Některé věci byly naprosto předvídatelné, ale jiné byly kvalitně udělané a člověku to nabudilo tu atmosféru.

• 0%
    0
    0