Já, padouch 3

65%

Komentáře a recenze 29

47 088 bodů
6.5
V porovnáním s druhým dílem se zas velký kvalitativní propad nekoná. Je to spíše na stejné úrovni. Největší slabinou tohoto dílu je podle mne záporák,který je příliš otravný. Já,padouch navíc dokazuje,že právě takový formát mimoňům sluší nejvíce. Na vlastní film nemají,ale dělat druhé housle jim jde výborně. Humor je už hodně dětinský a i proto si snímek užijí více děti než dospělí.
29 761 bodů
7
Povedený a zábavný animák. Padouch je sice spíše trapný, ale naštěstí nemá ve filmu přespříliš prostoru. Příběh slušný, animace velmi povedená, zejména co se týče vody, stínů.. Detaily, které se rok od roku zlepšují berou dech. U tohoto animáku jsem se nenudil a je vhodný i pro rodinky. ok - 70%.
4
Jednoznačně nejslabší díl. Mimoněma se docela šetří, a Gru a Dru to utáhnout sami nezvládli. Dějová linka s Lucy a dětma nezáživná, záporák dost bídný (zvlášť ve srovnání s předchozími díly).
sabule
14 227 bodů
9
Už to není taková bomba jako byla jednička a samozřejmě asi tvůrcům docházejí nápady,ale za návštěvu bijáku pro milovníky všech těch postaviček to rozhodně stojí.Mimoňové jsou stále originální a i zápletka je slušná,ale celkově to na mě vrhá dojem,že už tomu dochází šťáva.
bayern
13 716 bodů
7
Tak jsme se dočkali!Jsou všude-v supermarketech,jíme je,pijeme je,oblékáme si je a můžeme si s nimi hrát,samozřejmě jde o Mimoně a tak je pro nás všechny samozřejmostí jít na ně i do kina.Není to špatné,ale přece jenom už to trochu skřípe,humor už také lehce zakopává a celkově je to až moc uhlazené a škoda,že už Padouch není padouchem!
10
Série Já, padouch už má za sebou dva díly a jeden spin-off (Mimoňi). A nyní se dostává ke třetímu dílu. A překvapivě nezačíná slábnout a nebál bych se tvrdit, že se zatím jedná o jeden z nejlepších (a nejpřekvapivějších) filmů roku. Dobře dobře asi to budu muset vysvětlit. Pořád je to klasický animák ve kterém je dětský humor a celé je to infantilní. Zároveň toho ale nabízí dost i pro starší diváky. A nemůžu začít jinde než u hlavního záporáka Baltazara Bratta: Tenhle psychopat inspirovaný Michaelem Jackonsem je podle mně nejlépe (!) propracovaný (!!) záporák (!!!) od Jokera Healtha Ledgera (!!!!!!!!!!!). Silná slova? Právě inspirace Michaelem Jacksonem Brattovi dává svoje a opravdu je to jeden z nejlépe vykreslených charakterů v animovaném světě za poslední dobou. Mimoňi zůstávají pořád stejní- kdo je mám rád si to s nima bude užívat a kdo je nesnáší- tak mu to nemusí moc vadit protože Mimoňi zde narozdíl od svého spin-offu nemají tolik prostoru. Ale celá mini-epizodka ve vezení opravdu stojí za to až na to že jsme téměř vše viděli v trailerech. Gruův vztah s nově nalezeným dvojčetem Druem je jinak celkem pěkně rozvedený a to jak se loupeží postupně sbližuji aby se spolu nakonec postavili proti Brattovi je prostě fajn. Postava Lucy má jinak zápletku kdy se postupně sbližuje s dcerami a i když nemá tolik prostoru neomrzí. Celý díl má mimochodem skvělé vizuální nápady- hospoda u ožralého jednorožce, sýrová klouzačka a tak dál. Jinak celé sídlo hlavního padoucha je neuvěřitelně propracované. Já, padouch 3 je tedy oficiálně velmi kvalitní animovaná zábava a pokud by se nepolevovalo dal bych si klidně Já, padouch 4. Sice nevím kam by se šlo dál ale to jsem si říkal u Já, padouch 2. Na Mimoně 2 jinak odkazuje závěrečná scéna (možná?) a vzhledem k tomu, že jsou až za tři roky tak už si je pravděpodobně dám s neteřemi. Tak za 3 roky. PS 1: Potitulková scéna není. Jsou zde jenom fajn udělané záverečné titulky. PS 2: Český dabing je fajn a dává jeden skvělý vtip o panu Tauovi a celkem fungující zapojení Hanky Zagarové. PS 3: Dám veškeré své úspory za dokument o tom jak se mimoňi rozmnožují. Čím víc dílů, tím více mám otázek.
Chimpanzee21
Chimpanzee21
3 873 bodů
8
Jak už to tak bývá, další díl ze zase o kousek kvalitou propadl, ale není to zase až takový propad jako bych čekal. Já, Padouch 3 znovu boduje naprosto dětinským humorem, takže pro děti úžasné, ovšem jako každý rodinný film má části spíše pro dospělé, takže pokud se na něco chcete kouknou s dětmi jsou všechny díly Já, Padouch skvělá volba.
nikol125
nikol125
2 781 bodů
9.5
Mimoni jsou nej!!!!
2 481 bodů
3
3/10
Kuca25
2 132 bodů
6
Třetí díl už není tak dobrý jako předchozí dva ale svoji práci splní. Film je zaměřen spíše na mladší publikum, ale to se dalo čekat. Přesto se u filmu zasměje i někdo jiný než děti. Mimoni furt fungují dobře a myslím si že především oni táhnou film nahoru. Záporák byl taky skvělý. Ve filmu se odehrává více dějových linií což nevypadá špatně. Bohužel někdy mi přišlo že některé scény jsou ve filmu jen proto aby nebyl moc krátký. Jinak slušná zábava.