Debbie a její parťačky

64%
Debbie a její parťačky

Hvězdně obsazený film volně navazující na legendární sérii Dannyho parťáci. Debbie a její tým mají smělý plán loupeže, kterou se chystají provést na velkolepé kostýmní gala přehlídce celebrit v newyorském Metropolitním muzeu. (Vertical Ent.)

Recenze: Debbie a její parťačky

Kinobox.cz
50%

Debbie a její parťačky je zručně řemeslně sestavený zábavní produkt, který mě naprosto ničím nepřekvapil a bohužel mě moc nebavil. Ale je to jistě i tím, že nejsem jeho cílová skupina. Pokud jste žena nebo gay, bude vás pravděpodobně bavit lépe, a není na tom vůbec nic špatného.

6.5
Debbie a její parťačky jsou jasným důkazem,že i ženy za to umí pořádně vzít. Co z toho,že je to stále to samé dokola,když to prostě působí nápaditě a zábavně. Všechny přítomné dámy jsou skvělé a občas jsem měl pocit jakoby Sandra Bullock našla fontánu mládí. Bože jak ta vypadá stále skvěle. Filmu nechybí potřebný nadhled,přece jen vždy všechno klapne tak jak má což by asi v reálném světě tak hladce nešlo. Humor je velmi příjemný a loupež byla nápaditá. Pomrknutí po Dannyho parťácích je příjemným zpestřením. Pokud bych to měl v rychlosti shrnout : zábavný,letní,nenáročný snímek.
28 422 bodů
6
Ano, je to tak. Kdyby to náhodou někdo nevěděl, Danny Ocean má sestru, jmenuje se Debbie a oproti Dannymu se v ničem nezadá. Genderově vyvážený film na otřepané téma a bohužel, zcela zbytečný. To je jako kdyby vzniklo volné pokračování třeba Charlieho andílků, jen pohlavně obráceně. Takže co tu máme. Danny měl svoji jedenáctku, Debbie má osmičku. Dějově naprosto stejné, takže se v podstatě jedná o další remake a nebo jen o zoufalé vykrádání jednoho a toho samého. Místo činu je protentokrát New York. Atmosféra a zábavnost taktéž na stejné úrovni. Ve svém konceptu se po divácké stránce tedy nepředstavuje nic nového. Zkrátka se v rámci genderové vyváženosti převyprávěl ten samý příběh, jen s pochopitelnými drobnými změnami. Značně se událostmi a hlavně dialogy zlehčuje feministické poselství filmu, což filmovému výrazu značně škodí. Dámy jsou sice silné v kramflecích, ale nic naplat, pozitivní dojem prostě nevytvářejí. Nejedná se však o nudný film. Naopak. Diváckou pozornost si drží a to hlavně lhostejností k logice. Za pozornost stojí i soundtrack, který vlastně popkornovou zábavu zachraňuje a povyšuje. Snímek celkově vyznívá tak půl na půl. Nebyl by to špatný, jen kdyby tak otevřeně nekřičel do světa, že to, co dokážou chlapi, ženy prostě zvládnou také. Tudy tedy v oné genderové vyváženosti cesta nevede.
6
Film, který se tak strašně snaží nebýt špatný, že nakonec není vůbec nic. Nepřekvapivý scénář drží sotva krok s publikem (natož, jak by bylo u heistu žádoucí, aby ho předcházel) a herečky mají co dělat, aby uplatnily své jindy jistě existující charisma. Když se podíváme, kam vzal Soderbergh tenhle formát s Loganem a kde je toto, není asi potřeba dodávat víc. Rutina, která občas funguje.

Dodatečné informace

Původní název:
Ocean's Eight (více)