Každý milion dobrý

62%

Komentáře a recenze 11

29 308 bodů
10
Jeden z nejlepších filmů na točený u nás za někloik let zpět. Nechápu, jak někdo může dávat 70% sročkokomediím typu Špunti na vodě atd. a tomuto filmu 30%. I když film nemá skvělou kameru a žádné efekty a krásné pozadí, jedná se o hluboký realistický příběh. Všichni herci ++ výkony. To co předvedla Jiřina Bohdalová ve svém věku je fenomenální, o Ondřeji Vetchém a Viktoru Preissovi nemluvě. Chvílemi se mi draly do očí slzy, jak je film dojemný a silný. Nic není extra přihrané a působí to reálně. Konec jen dokresluje celou myšlenku. Asi bych dal kolem 80%, ale z na nasranosti... dám 100%. - omlouvám se za sprostá slova, ale tohle mi prostě nedalo...
22 268 bodů
0
Ach jo. Ach jo, ach jo, ach jo! I když se člověk snaží být vůči ČT smířlivý, i když se snaží chápat limitace veřejnoprávního média, po kterém všichni chtějí, aby suplovalo americké kabelovky, i když ho neurážel Doktor Martin, který byl, co být měl. I přes to všechno se nestačí divit, když se název filmu objeví v comic sans a následuje hodina a půl největšího režijního, scenáristického a především hereckého odpadu, jaký si jde vůbec představit (Bohdalová opravdu nedokáže dělat nic jiného než deklarovat zas a znovu samu sebe jako Bohdalovou, ale opravdový zabiják je tu kvůli tristnímu textu a vedení především Vetchý). Tohle opravdu bolí jako sůl do očí.
limeta
limeta
5 175 bodů
7
Moc velký tlak na pilu. Pocta Jiřině Bohdalové budí dojem, že vznikla z nutnosti poctít jubilantku rolí skoro až "násilně", scénář působí velmi schematicky a výkon hlavní protagonistky dojmu z filmu příliš nepomáhá. Tohle měla "Bohdalka" raději vypustit
stantheman
stantheman
2 399 bodů
3
Hrozná žbrynda....Bohdalka natočila kdysi pár dobrých filmů , když se ji tvůrci trefili do naturelu, tentokráte se sní svezl na hnojišti zábavy a filmové tvorby i pan Vetchý .Nepůsobí sice tak trapně jako hlavní představitelka ale poměrně dost divadelně-křečovitě. Jeho výkon je až místy groteskní. Bohdalová se tady ukazuje jako provinční herečka , která není schopna hlubšího předvedení postavy. Možná by stačilo , kdyby uváděla třeba Polopatě...nebo jiný tohoto typu pořad, jestli má takovou potřebu se stále rozmělňovat.
Rabadi
Rabadi
2 259 bodů
9
Jiřina Bohdalová ve filmu hraje milionářku, která se díky nehodě dozví o své smrtelné diagnóze a díky této náhodě se rozhodne změnit život. Věnuje se charitě, přátelům a rodině začíná vadit, že ničí jejich budoucí dědictví. Na popud manželky syna se rozhodne celá rodina, že nechají maminku prohlásit za nesvéprávnou. Její nejlepší přítel, právník, jí nakonec pomůže a ona celou rodinu, kromě vnuka, vydědí. Smutný příběh o mezilidských vztazích v rodině.
Azrael93
Azrael93
1 476 bodů
8
Na tuzemské poměry velmi kvalitní film. Paní Bohdalová i ve svém pokročilém věku předvádí velmi dobrý herecký výkon, taktéž Vetchý zahrál dobře a i Vilhelmová s Preissem se mi líbili.
hrona
615 bodů
8
Zdeněk Zelenka a jeho parta. Tentokrát s tímto výtvorem mohl celý ansambl z fleku navštívit i kinosály, kdejaký rádoby trhák by tento film strčil do kapsy. Velice dobře natočené silné drama, ač nejsem fandou Bohdalky, musím říct, že mě opravdu mimořádně překvapila. Ostatní herecké výkony, ala Vetchý, Preiss, Dulava, Vilhelmová a v neposlední řadě Miroslav Hanuš, který sbírá z mé strany za poslední dobu jen samá pozitiva, byly taktéž skvělé. Česká televize opět překvapila.
dancemusic2012
466 bodů
8
Režisér Zdeněk Zelenka napsal scénář i film režíroval.Cekal jsem, ze to bude komedie a nakonec to bylo rodinne drama ze soucasnosti.Film je dojemny a smutny z toho, co vsechno jsou schopni lidi udelat pro penize, a jeste když je to v rodině. Úžasná Jirina Bohdalová, je pro mne nejlepsi herečkou, co kdy Ceska republika měla, a těším se vždy na její další nové role.