Criminal: V hlavě zločince

65%

Komentáře a recenze 11

7.5
Kritiky strhané,ale nechápu proč? Snímek sice nemá kdoví jak originální zápletku,ale na druhou stranu je svižně natočený,má slušné tempo a luxusní herecké obsazení. Criminal si tak brouzdá mezi žánry a jako celek dokáže s přehledem uspokojit divákovo očekávání.
29 851 bodů
6.5
Dobrý akční film s typickou tématikou.. hacker, globální hrozba.. mírně vyšperkováno o "transplantaci" mysli zemřelého agenta do hlavy kriminálníka a o Kevina Costnera samotného. Film jsem s radostí shlédl, ale nic extra zajímavého mě nečekalo. 65%..
28 422 bodů
9
Silně obsazený snímek. Kdy to takto bylo naposled? Vzpomínky a schopnosti agenta CIA jsou implantovány do mozku nebezpečného zločince, aby zastavil mezinárodní teroristy. To je námět příběhu, který byť není nijak originální, je zpracován zásadově s větším přesahem na příběh než na akci. Agentské sci-fi, kupodivu mající takřka reálný základ, neboť za studené války toto Američani skutečně zkoušeli, má skvělou atmosféru a pro thriller patřičné napětí. Silný scénář už jen zdokonalili herečtí matadoři, kteří svým postavám přidali ten správný náboj. Jako drama v ničem snímek nezklame. Děj zaujme a nepustí. Co se týče přemíry akce, tady přijde spíše zklamání. Apropó, postava Kevina Costnera Jericho Stewart má v podstatě stejnou dějovou linku jako agent Mason ve snímku ´Skála´, kde si ho skvěle zahrál Sean Connery. Jen s tím rozdílem, že agent Mason ty znalosti už měl.
4
Co z toho, že tohle sepsali scénaristi Skály, když to stejně stojí za houby. Ale že tam těch podob se Skálou hlavně zpočátku (máme problém, vyřeší ho léta zavřený dědek v base bez oken) a na konci bylo dost...jenže bez těch pomrknutí na thriller dekády, zůstává jen překombinovaný hi-tech akčňák, který tím obsazením slibuje hodně, ale nabídne kulové.
7.5
Tohle není takový propadák, jak o něm napsali američtí kritici. Ve své podstatě je to vlastně docela zajímavý přírůstek do rodiny filmů se záměnou identit. Každopádně je to nečekaně brutální film, je hvězdně obsazený i v epizodních rolích a Kevin Costner dokazuje, že na to pořád má. A samozřejmě krásná Gal Gadot. Jsem zvědav, co natočí režisér příště.
Matli
Matli
8 300 bodů
8
Thriller jak má být a ještě takové obsazení, co víc si přát. Jen po pár dnech už nevím co se tam pořádně odehrávalo, kromě hlavní zápletky. Gal Gadot je prostě Wonder:-) 72%
SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
5
"Co máš na sobě?" - "Jen spodní prádlo... Když vyzvedávám Emmu ze školy, tak nosím jenom tohle." - "Tak proto má tak dobré známky." Chlápek bez citů a bez emocí, se podělí o své tělo s chlápkem od rodiny. "Hele, vy tam. Zrychlete to... To bylo hrubé, promiňte. Slyšel jste to? Já se přeci neomlouvám. To ze mě mluví Billy." Trošku mi to připomínalo Tváří v tvář. Je to hvězdně obsazené (Lee Jones, Oldman, Wonder Woman, Costner, Reynolds.), o tom žádná! Nicméně akčních sekvencí moc není. Scénář je science fiction. No, a části, kde se hraje na city mně dokonce dost otravovali. "Lidi mi vždy říkali, že jsem bezcitný. Nebo tak něco... Nevěděl jsem o čem mluví, až do..." Hodnotím to jako zcela průměrný film. - 50%.
krakenvalo
krakenvalo
1 452 bodů
10
Tak minulý týždeň som si tento snímok pustil a veľmi ma prekvapil , prirovnal by som ho k filmu tvarou tvar cage a travolta fakt nenudil som sa doporučujem
hrona
615 bodů
8
Přiznám se, že jsem již nedoufal, že by vznikl další pokus o natočení podobných snímků, jako byla Skála, či Tváří v tvář, a hle ono to jde i dnes. Gary super, Tommyho si pravda člověk moc neužije, ale na druhou stranu už má také svůj věk a Ryan na pohodu... No a co se týče Kosti, ten mě opravdu moc bavil, záporák jako poleno. Jednu věc bych ale určitě vytkl, tu jeho figuru na můj vkus příliš polidštili, ten zlom je ve filmu až moc patrný. Jinak velice milé pokoukání.
Pacman
Pacman
586 bodů
7
Solidně obsazený akční krimi film. Příběh nepostrádá napětí a solidní akční scény. Filmový štáb se předvedl a za cca 30 milionů dolarů natočil solidní spektát, který v lecčemz předčí mnohem dražší filmy. Mě se asi nejvíc líbil vnitřní souboj hlavní postavy, která má hodně zajímavé pozadí (nechci prozrazovat). Velmi milé překvapení pro mě bylo, že film podpořil svojí tvorbou Brian Tyler, a nutno říct, že to znát. Scénář nemá větší zádrhele, občas jsem měl pocit trochu uspěchanosti (jestli se stříhalo, nebo docházely peníze netuším). Není moc co dodávat. Prostě po delší době fajn kriminálka.