Zázraky z nebe

72%

Komentáře a recenze 8

29 308 bodů
7
Až na typicky Hollywoodský konec je to velmi pěkné drama natočené na základě skutečného příběhu jedné rodiny, které do života zasáhla nemoc a zázrak. Jennifer Garner zahrála své a byla to dobrá volba. Malá hrdinka také pěkný výkon. film hraje na citlivou strunu diváka, ale tak to prostě je, jinak to snad v tomto případě ani nejde. Pěkné.
28 305 bodů
9
Velmi spontánní a hlavně citlivý příběh mířící hlavně na rodiče malých dětí. Příběh sepsaný a natočený na základě skutečné události o nevysvětlitelném uzdravení těžce nemocné desetileté Anny nevyléčitelnou nemocí zvané Idiopatická intestinální pseudoobstrukce, což česky znamená ochrnutí střev. Jak je řečeno ve filmu: Horní trávicí soustava funguje, dolní ne. Kdo měl někdy zácpu, ví co je to za bolest, takže si lehce dokáže představit, co Anna zažívala den co den. Děcká bolest a bezmocnost rodičů útočí na diváka, což nemůže jen tak někoho nechat chladným. Nebo snad ano? Scéna, kdy Anna v bolestech prosí o odchod do nebe kde nic nebolí, už je vskutku jen pro silné povahy. Pokud ovšem mají vlastní děti které milují. Rodina je věřící a chodí do kostela. Modlí se za uzdravení a aniž by to tušili, pomáhají jim i různí lidé kolem. A stane se něco, co nikdo nedokáže vysvětlit. Samozřejmě se najde někdo, kdo vše zpochybní a podezřívá rodinu z podvodu s úmyslem o popularitu, ale takový svět už prostě je. O artový film nejde a možná je to škoda. Každopádně je to natočeno s respektem a to tak, že plně chápající diváci nenechají oko suché. Na konci snímku jsou představeny skuteční aktéři příběhu, o kterých to celé je a kteří toto všechno měli zažít. Je potřeba jim vyjádřit hluboký respekt. Tohle nechce zažít nikdo.
Mikik4444
3 886 bodů
9.5
Myslím, že podtext kostela ve smyslu víry má v příběhu své opodstatnění, pokud by se někomu zdálo, že je to moc pánbíčkářské ... myslím že film je super a to jak příběh tak i poukázání na to abychom byli všichni lidé už konečně k sobě laskaví a nezajímali jsme se jen pouze o sebe, protože si myslím, že právě tímto chováním ve skutečnosti o hodně přicházíme...a to do kostela nechodím...
premontgomery
premontgomery
1 154 bodů
5.5
Na jednu stranu, co se stalo si zaslouží 100%. Na druhou stranu po filmařské stránce a zpracování scénáře i režie 50%. Prostě takový průměr z průměru za lepších pár korun se skvělým příběhem, který takto napsán by byl na hodinovku do TV.
  • Hezké, že ve skutečnosti se takové věci dějí
  • filmařina a tlačení na pilu jedním směrem, přes kostel, ale třeba to mysleli jinak
divid.jh
divid.jh
1 097 bodů
9
Ak chcete vidieť silu viery a obrovskú silu matky, ktorá je odhodlaná urobiť všetko pre svoju dcéru, nenechajte si ujsť tento hlboký film. Jennifer Garner, ako aj jej filmová dcera Kylie Rogers, podávajú skvelý výkon. A samozrejme Dr.Nurko sa k nim pripája a oživý doposiaľ smutný film. Neviem prečo, ale od začiatku až do konca som sa cítil príjemne pri tomto filme. A ak "druhý" svet vyzerá aspoň približne takto, tak sa naňho teším.
brcolka
brcolka
1 045 bodů
9
Když jsem četl, o filmu tak jsem si říkal, že je to neskutečné. A ono je to velmi skutečné. Dívka která prožije málo uvěřitelný příběh o vyléčení nevyléčitelného. Mám rád to pomyšlení, že ne všechno co víme a co umíme se dá naplánovat nebo ovlivnit vědomím způsobem