Mike i Dave sháněj holku

65%

Komentáře a recenze 12

47 083 bodů
6
Film si zaslouží jen 50% za Annu Kendrick a Aubrey Plaza. Těch zbylých 10% je za Efrona. No a na samotný film mi nezbylo žádné hodnocení. Čekal jsem nějakou šílenou komedii,ale ta se nedostavila. Je to spíš taková mírně nadprůměrná komedie s pár dobrými gagy a opileckými výjevy.
4
Herci si asi užili bezva dovču, ta pohoda z toho docela srší, ale na tu jejich vlnu podivného humoru jsem se fakt nedokázal naladit. Sem tam nějaká improvizace zafunguje, ale to je prostě málo. Ještěže ta Aubrey je fakt hot.
6
Zajímavé na tomhle filmu je, že je podle skutečných událostí. Ale je to vlastně klasická komedie kterých ročně vzniká mnoho. U komedie záleží jak se u ní divák baví? A baví se u tohohle divák? Jo. Pár trapných vtipů tam je ale jinak je to zábava, Adam Devine a Zac Efron jsou skvělá bratrská dvojka a i Aubrey Plaza a Anna Kendrick jsou taky skvělé duo. Po Tarzanovi tu tedy je další film který vypadal jako zklamání ale nakonec dopadl dobře.......
8 504 bodů
0
Tohle asi měla být komedie, jenže já se nesmál. Příběh můžete předvídat jak Jolana - typická story o tom jak se pár šílených lidí zamiluje, pohádá a usmíří. Připravte se na další kýčovitý happy end. Já vím, že takový film nemá být o příběhu, ale on nefunguje ani humor. Jedná se o hromadu trapných gagů, nesympatických postav a vyloženě trapných scén. Já se spíš za postavy styděl, než abych se jim smál. Taková Anna Kendrick měla nejspíš figurovat jako ufňukaná kráva (xicht na to má), ale častokrát se chovala až moc sebejistě. Dělala s rukama nějaké debilně kreténský posunky hodné raperů a to jsem jí fakt nežral. Tahle postava byla ztvárněna špatně. Adam DeVine je zase prasečí držka od pohledu nesympaťak. Choval se jak debil a já jsem několikrát facepalmoval, takže nebyl žádnej důvod mu fandit. Kupodivu mi nevadil Zac Efron, ale že bych ho měl rád? Ne, určitě ne. Takový film přijde vtipný jen lidem s hodně primitivním smyslem pro humor.
VládceVesmíru
VládceVesmíru
5 356 bodů
4
Od jistého věku se už tyto filmy prostě nedají sledovat...
blazma
blazma
4 928 bodů
8
Moc velký fanda přemrštěných komedii nejsem. Právě proto jsem mel z tohoto snímku strach. Postupem casu a průběhu filmu, jsem byl, ale čím dal víc a víc překvapeny. Dej plynul sice velmi rychle doprovázen velmi trefnými vtípky, které většinou nebyli přehnané ani trapné. Herecké obsazeni bylo opravdu skvěle, jen škoda některých hercu ze se nemohli ještě o stupínek vice rozvázat. I presto to byla pro mě neskutečně vtipná podívaná a jedna z nejlepších komedii kterou jsem mohl v poslední době zkouknout.
leafroller
leafroller
3 023 bodů
5
Spíše romantická než bláznivá komedie s vyumělkovanou zápletkou i dějem. Popravdě řečeno jsem jí dal 50% jen proto, abych o ní mohl napsat. Největším přínosem pro film jsou totiž protějšky hlavních hrdinů. A myslím, že nebýt pana Efrona, který si jistě vymohl přední pozici v castingu, staly by se tyto holky jasnými favoritkami a tahouny celého filmu. Na rozdíl od mužské dvojice, která staví na teenagerských vtipech 30 letých hrdinů (WTF?), je totiž ta holčičí stoprocentně uvěřitelná a nadmíru přirozená. A ruku na srdce, komedií s chlapečky jsou mraky, ale filmů s normální holčičí partou je po čertech málo.
brcolka
brcolka
1 045 bodů
6
Nevím jestli má Zac Efron monopol na tyhle bláznivě přitroublý komedie, ale v jeho podání to docela jde. Tady se k němu přidal další boreček a dvě borky. Kromě komedii a to velmi trhlé až neskutečně neskutečné by mělo doplnit označení sci-fi. Protože tohle se v reálu nestane
KajkaFajka
KajkaFajka
723 bodů
6.5
Další film z rady pohlavně nemocných za účastni zlitého Zaca Efrona, ktorý od strdnej vyrástol do krasy ale ani toho nezachraní od demencie kteru vo filmu prodvadza za spolupracie jeho bratra a holek kotré sa vydávajů za velké intelektuálky a pravděpodobně se Zackem na strednů ani nechodili
K.Monika
54 bodů
7.5
Fajn oddychová komedie, která pobaví, ale kterých je dnes spousta. Je to o tom, abychom se pořádně zasmáli a odreagovali. Herecké obsazení je v pohodě. Čtveřice: Zac Efron je vtipný, a v pohodě zvládá zahrát všechno co je potřeba. Adam DeVine hraje sympatáka, Anna Kendrick je talentovaná, Aubrey Plaza je sexy a je s ní prostě hodně srandy.