Komentáře a recenze 24

4
Tato moderní zmatená pohádka se nezařadí mezi ty, které bych chtěl vidět.. naopak budu přepínat...
Jana Květoňová
Jana Květoňová
7 011 bodů
6.5
Moc jsem si od toho slibovala. Dožadovala jsem se opětovného uvedení v televizi, protože poprvé mi to ušlo. No, pane Troško, nejsem Váš odpůrce, ale Kameňáky podle mne nedosahují kvality humoru Slunce, sena, ..., a tato Vaše pohádka nedosahuje kvalit třeba Hrátek s čertem z roku 1956, která šla na Nově v podvečerních hodinách. Jsme podobně staří (já ročník 1954), ale řeknu Vám, že i ta Jasněnka a létající švec byla nesrovnatelně lepší pohádka. A víte, že mě to nějak mrzí?!!
nikol125
nikol125
2 781 bodů
8
Není to nejlepší, ale ani nejhorší pohádka. A přijde mi trochu divná. :/
miza
miza
2 336 bodů
5
NENÍ TO TAK ZASE ŠPATNÉ.ZLATÝ STŘED.
Temný Pán ze Sithu
Temný Pán ze Sithu
2 247 bodů
0
Takže tohle je ten nejhorší,nejdivnejsi, nwjuchylnejsi počin co dokázala Česká kinematografie vytvořit. Nejvíc zahanbujici je asi prazdnost a hloupost dialogu. Větší hovadinu jsem v životě neviděl a ani vidět nechci.
Enon
Enon
1 096 bodů
0
Tak já vydržim hodně ale TOHLE hodina úplný nudy, nic se tu neděje, je to úplně retardovaný a nekoukatelný. Nevim jak tohle vůbec můžou natočit a říkat že natočili dobrý film. Herecký výkony byly jedny z nejhorších co sem v českých filmech viděl. Kostýmy otřesný a to sem hodně mírnej (skřeti, víly a hlavně hejkal ani nestojí za řeč), lokace nudný a když slyšíte rozhovory a scénář, který “tvůrci” napsali tak vám začne téct krev z uší . A doslova když už vydržíte tu hodinu kdy se nic neděje, tak v posledních 10 minutách se stihne princezna pro královnu lesa polepšit a ta jí následně pustí z lesa. Následně jedou do hradu kde se zjisti že ty dva typci jsou ty zločinci a že se princezna polepšila. Jde se na popravu (mimochodem rozhovor v cele je ten nejhorší v celém filmu). Pak se jde na popravu, princezna brečí (kvůli týpkovi se kterým reálně mluvila 2 minuty za celý film) a druhý týpek jančí jak děcko. A hádejte co se stane? Jeden z týpků je ztracejý princ, wooooow to je překvapeni jak svině a vůbec nám to nebylo jasný už od prvních 10 minut. Poprava se ruší a princezna se s jedním z týpků žení a žili šťastné až do smrti I guess. Druhej týpek běží do lesa za svoji láskou zelenou avataří žábou z wishe (kdo viděl ten pochopí) a taky žili šťastně až do smrti. Po tomto krásném a strašně dojemném konci můžeme vidět královnu jak se svým skřetem vede rozhovor, že se jí zase něco povedlo. Film končí krásným záběrem na skřetův ksicht a vy máte chuť jít buď k psychologovi nebo ke svému dealerovi. Jestli existuje nějaké dno co se týče filmů tak je to TOHLE. ODPAD
Pájos
Pájos
928 bodů
5
Na místní poměry pohádka sice kapku netradiční, ale podle mého názoru nikoliv vyloženě špatná, či snad dokonce nejhorší. Nečeská lesní strašidýlka sice moc strachu nahnat nedokážou, ale zato takové Dryády jsou docela fešandy, ne?
  • Kostýmy
batal
893 bodů
5
dá se to vidět, ale ne dvakrát
Vendula86
Vendula86
652 bodů
9.5
tato pohádka je velice pěkná. ze všeho nejlepší je paní lesa a podivné bytosti z černého lesa.Princezna se alespoň naučila být milá a laskavá.přestala být rozmazlená.Myslím si, že touhle pohádkou se přitáhne více dětí než Pán prstenů nebo Harry Potter. takže za mě dobrý
Ku
460 bodů
0