Recenze Triple 9

Host
  • 50%
    0
    0
    11. 11. 2016
    Sheldon (16014 bodů)

Tenhle film měl takový potenciál, že je třikrát hanba, že se to nakonec nepovedlo. I přes velkolepý casting se bohužel nepovedlo přiřadit správným hercům, správné role. Film postrádá kladné hrdiny a to navíc tím nejblbějším způsobem. V podstatě hlavní hrdina se objeví až po půl hodině filmu a vystřídá postavu, o které si od začátku myslíme, že ona je hlavním hrdinou, navíc jí v půlce filmu odprásknou, aby na konci řekli, že nejspíš pžežila. WTF? Snímek má hodně povedených scén, zajímavou atmosféru i herce, ale podráží mu nohy nedomyšlený scénář a špatně obsazení herci. Škoda.

• 30%
    0
    0
    19. 3. 2018
    SNCIS (6519 bodů)

Film se pyšní osobnostmi jako Gal Gadot, Woody Harrelson či Kate Winslet. No, ale jsou jen vábnička. Tím chci říct, že tam po většinu času nejsou. Příběh, kde policajti kradou zněl zajímavě, ale není to zajímavé. Scénář je bla bla bla a akčnější konec. No, ale upřímně ani ta akce mně tady nebavila. Já se po většinu času nudil. - 30%.

• 65%
    0
    0
    14. 5. 2022
    Martrix (2457 bodů)

Srovnávat tento film s atmosférickým Sicario, je jako srovnávat kanadskou a francouzkou hokejovou ligu. V obou soutěžích hráči jezdí na bruslích, hrají hokejkami a polovina z nich mluví francouzky. Ale o medaile hrají jen jedni z nich. Hillcoat je šikovný režisér a povedlo se mu obsadit partu opravdu zajímavých a kvalitních herců. A dokonce je přimět, aby svoje postavy vysekli autenticky. K tomu opravdu realistické scény policejních zásahů se vší syrovostí, kterou to obnáší...bez zbytečné okázalosti a přepálenosti...opravdu moc dobré. Jedinou slabinou je scénář. Zkorumpovaní poldové...proč ne, ale ruský mafoš a důvody, proč to všechno...to mi nesedlo. Stejně jako závěrečná čtvrthodina se zbytečnými chybami a úmrtími. Do té doby to byl velmi slušný thriller s akčními prvky...pak už jen další americký akční film. Přesto nemám potřebu být v závěrečném verdiktu přísný...i tak to mělo něco do sebe.

• 55%
    0
    1
    19. 4. 2017
    Sheemas (736 bodů)

Akční krimi a drama s velmi dobrým obsazením, bohužel však příběhově pokulhává. Akční scény jsou opravdu povedené, ať už je to útěk z banky nebo policejní zásah v domě, ale to prostě celkově nestačí. A přitom tu bylo všechno co potřebovali, skvělí herci, kteří hrají zkorumpované policajty, dobří herci hrající dobré policajty, banka, loupeže, honičky v autech, přestřelky, a tak dále, ale stejně to nakonec nedopadlo, celkově je to po téměř dvou hodinách takové nějaké neslané nemastné.

Hodnocení a recenze Triple 9

53 ? ?
jak hlasovat?