Zlato

70%

Komentáře a recenze 29

8
O chlup slabší než včera viděný Founder, ale pořád dost výživný příběh o hledání životního snu. Dějově to začne houstnout až v závěrečné čtvrtině, do té doby to nad průměr tahají hlavně ti herci. Takový MM si tady prošel solidní tělesnou proměnou.
7.5
Tenhle film je jedna z prvních obětí veřejné msty na Harvey Weinsteinovi. Stephen Gaghan je spíš scenárista než režisér a je to vidět i na filmu. Tenhle film sice neběží kvapíkem, ale rozhodně není nudný a rozhodně se nevleče. Herecky je to naprostá extraliga. A to finále. Moc dobré.
6
Skrz na skrz průměrná story o tom, kterak jeden obtloustlý budižkničemu ke štěstí přišel, opírající se výhradně o další propocenou a zanícenou kreaci mistra Matthewa, který se ale plácá v rozbředlé dvouhodinovce bez výraznějších emocionálních momentů, překvapivých zvratů nebo opravdu originálních režijních nápadů. Zcela to nezachraňuje ani dobře promyšlená struktura scénáře, ani slušivý retro kabátek.
8 590 bodů
2
Zlato je Vlk z Wall Street bez vybrošeného scénáře a frenetické režie. Ačkoliv mám McConnaugheyho rád, tak tady mě nebavil. Jeho role neměla tu pořádnou jiskru, pouze náznak a to nestačilo. Myslím, že na Moviezone jsem četl, že je tento film zbytečné vidět. Moc jsem tomu nevěřil, jelikož i špatné filmy můžou člověku lecco ukázat. Zlato ale není špatný film, není to však ani dobrý film. Jedinou lehce originální pasáží byl úplný závěr. Ten by však byl mnohem silnější, kdyby byl film vyšperkovanější po všech směrech. Toto beru jako promarněný potenciál. Snižuji na 1/5, jelikož si na děj filmu už vůbec nepamatuju, což svědčí o tvůrčí neschopnosti. Tohle tvůrci posrali. Kokoti.
Jana Květoňová
Jana Květoňová
7 011 bodů
7
Když povážím, že Matthew McConaughey se stal nejpřitažlivějším žijícím mužem na světě, tak bych nevěřila, že ten připlešatělý obtloustlý chlapík Kenny Wells (navíc ještě v těch jeho růžových košilích!), ne příliš sympatický, hlavně posedlý myšlenkou na zbohatnutí, je vážně on! Úžasná proměna!! A taky krásná indonéská džungle! Dnes asi budu mít samé zlaté sny! Domnívala jsem se, že mě tento film nebude příliš bavit. Už proto, že mám raději stříbro než zlato! :-) Nakonec jsem si ale nemohla jít ani uvařit kávu, jak to bylo dramatické. Ta americká demokracie je vůbec podivuhodná. To se ukazuje i při jejich prezidentských volbách, apod. Já bych tam tedy rozhodně žít nemohla. Ale herecké výkony byly skvělé. Ne pouze Matthewa McConaugheyho, ale i Édgara Ramíneze v roli Kennyho parťáka Mikeho Acosty, nebo Bryce Dallas Howardové v roli Kennyho ženy Kay. Bylo tam i pár docela dobrých hlášek. Např. když Kenny říká své ženě: "Tvoje vize začíná tady a končí tady. Odsud ke kuchyňskýmu dřezu."
Toren
Toren
5 165 bodů
8
7/10. Matt se do toho zase opřel a jeho proměna ve vypasený hovado ( co neumí mluvit a touží po goldech ) zafungovala na jedničku. Škoda jen, že režie je krapet unuděná a scénář má pár nedotažených momentů. I tak líbilo!
blackkocour
blackkocour
3 745 bodů
6
Matthew McConaughey jako zatuchlý a skopový vožungr, který k zlatu a bohatství přišel.. Už mě serou biografy o magnáteckých čávech, kteří si připalujpu doutník stodolarovkou.. Podobnou slezinu jsme viděli u Lea ve Vlku z Wall Street nebo pár podobných džínsových otrhovačkách o zakladateli amerického mekdonálda.. Tlustoprdský plešoun až k pánvi, má svoje kouzlo a podvodníka, který si udělal svůj byznys přes koupi zlatých chrupů, mě dosytosti překvapil. Skvělé natočené záběry infikované a krásnou pozlacené džungli, byly skvělé. Do konce filmu to uteče raz dva, a pořád čekáte na to, kdy se to už rozjede, protože vás to po celou dobu nudilo. No nedočkáte!
leafroller
leafroller
3 023 bodů
9
Dobře vyrobený snímek s dosti děsivou pointou: Pokud se vám podaří cokoli vymyslet nebo třeba objevit, počítejte s tím, že vám to pracháči seberou a vy budete mít kulový. Z druhé strany je možná dobré si uvědomit, že principy, na kterých stojí náš druh, jsou už 5000 let stále stejné. Ale zpět. Rád bych opět vyzdvihl dobrý výkon pana McConaugheye, kterého už definitivně považuji za známku kvality a jistoty.
HappyPiere
HappyPiere
2 773 bodů
7.5
Za mne super. Asi už nemůžu dát na své oblíbené recenzenty. Jasný. Neodsýpá to tolik, ale až do finále si člověk nemůže být jist, jak hlavní hrdina, teda, ehm, postava, dopadne. A díky skutečnosti, že na začátku zjistíte tu magickou formuli "založeno na skutečných událostech", tak budete o to napjatější.
darth vader
darth vader
714 bodů
6.5
Začal bych asi tím, že na konci filmu jsem v podstatě nevěděl na co jsem se díval. Díval jsem se na příběh lásky, přátelství, či na život oplzlého zbohatlého američana? Popravdě mě fillm ani do samotného děje nepustil. V průběhu jsem totiž neměl žádný pojem o čase. Do atmosféry mě dokázal dostat jedině obtloustlí Matthew McConaughey, jehož přeměna vizáže byla jako ve většina případů fantastická. Přestože prostřední část filmu je dle mého ázoru zcela zbytečná konec mě nečekaně překvapil. Pokud si však chcete film užít na 100% budete muset vědět jak funguje dnešní trh zlatokopů. Pokud to nevíte, bude pro vás o to těžší film pochopit.
  • herecký výkon Metthewa McConaugheye
  • kostými
  • ironický konec filmu