Nerve: Hra o život

66%

Komentáře a recenze 21

6
Velmi zajímavé téma na film,které se lehce přenese i do reálného života. Nerve je zaměřený primárně na mladé lidí a na sílu sociálních médií. Ze začátku se film tvářil jako další blbina pro teenagery,ale postupem času se z toho vyklubal docela fajn thriller se sympatickým obsazením. Některé scény jsou až příliš za čáru,ale jako celek bych to hodnotil kolem 60%
4
Ze začátku to vypadalo na další podařenou kritiku dnešní sociální společnosti. Jenže postupně se tahle teenegerská hra měnila v mizerný sci-fi thriller, kterým vlastně zůstala až do závěrečných titulků.
7.5
Solidně natočená moralita s několika zajímavými režijními i scenáristickými nápady, sympatickým ústředním duem a zvratech postavených na aktuálním životě teenagerů, kterým je film určen. Sympatická letní jednohubka, v ničem mě to neurazilo a naopak příjemně překvapilo.
6
Film Nerve je podle předlohy kterou jsem tradičně nečetl. Už z trailerů to vypadalo na teenage-verzi Hry Davida Finchera (kterou zas tak moc nemusím) a filmu jsme se konečně dočkali. Co se týče vizuálu je to nádhera. Všechno je to kvalitně zpracované a třeba takové scény ze skypu jsou kvalitní (Režiséři dělali Paranomal Activity 3 a 4!). Mladí herci jsou fajn, a divák se u toho baví. Skvělá je první polovina. No a od té druhé........ se to tak trochu zvrhne špatným směrem. Třeba jsem vůbec nepochopil jak celá síť Nervu funguje a hlavně kromě hlavní dvojky se většina postav chovají jako arogantní zmetci bez nitra. A co je hlavní problém u postav? Když nemají nitro. Nerve tedy nějak nezaostává ale ani nějak nevyčuhuje.
Riverdon
Riverdon
7 390 bodů
8.5
Lepší než kdejaký akční film. Ten adrenalin tady cítíte na vlastní kůži.
Toren
Toren
5 165 bodů
6
6/10. Nápad už není v dnešní době tak svěží, jak by si tvůrci představovali, ale jednotlivé hry a na ně nabalující se zvraty a následky dokáží bavit až do závěrečných titulků. Mladší Franco a výjimečně sympatická Roberts to v pohodě zvládají a za mě fakt příjemná oddechovka. Nečekal jsem to. A mimochodem - krásná práce s barvami!
blazma
blazma
4 928 bodů
6
taková lehce mysteriózní oddychovka. Emma Roberts i Dave Franco zvládli role v pohodě, je to vtipný ale né trapný. Výzvy vypadají nebezpečně, ale zvladatelně i v reálném světě. Tím samozřejmě nechci říct ať to lidi zkouší. To finále, jak vytvoří past na tvůrce je takovej, nemastný neslaný. Nějak jsem necítil to finální uspokojení... mnohem lepší by bylo kdyby prostě nebyl happy ending.
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
6.5
Ale proč ne... nebo proč jo? Jednoduchá hra s hecováním má velice slibný nápad i první polovinu. Jenže chybí jí ambicióznější uchopení, více sarkastický pohled na dnešní mládež, ale hlavně nosnější konstrukce poslední třetiny, která filmu ubírá hodně ze svého celkového dojmu. Na druhou stranu v rámci žánru a cílovky jde o více než sluně stravitelnou podívanou.
leafroller
leafroller
3 023 bodů
10
Docela mě zajímalo, jak budou na film reagovat různé věkové skupiny. Bohužel komentářů je zatím dost málo. Za mě se jednalo o svěží snímek s pozoruhodným myšlenkovým přesahem. Minimum hluchých míst, žádné zbytečné předstírání, ani touha po umění či hloubce. Snaha o co největší pokrytí všech možností souvisejících s daným fenoménem. Filmů s tématikou sociálních sítí je stále ještě zoufale málo a přitom má toto téma tak velký potenciál. Někde jsem četl, že je to film z blízké budoucnosti a nezbývá, než s tímto tvrzením souhlasit. Zůstává otázka, zda je to dobře nebo špatně. Já hlasuji pro dobře.
Arnarmo
Arnarmo
1 720 bodů
6
Originální nápad. Film nenudí a drží divákovu pozornost. Rozhodně ale nebyl využit celý potenciál této hry. První polovina kvalitnější a pevnější. Pak to šlo z kopce, ale i přesto se jedná o dobrou jednohubku, která vás může zaujmout a i překvapit - aspoň na poprvé.