Daredevil

91%

Komentáře a recenze 15

10
S1 4/5. Tenhle seriálový Daredevil se Netflixu zase povedl, a i když to u mě osobně na pěti hvězdu není, tak dávám jednoznačně palec nahoru. Casting na jedničku. Coxe mám rád už od Stardust a takhle charismatického záporáka jako je Fisk, můžou závidět i filmové komixy. _ S2 5/5. Takhle zpětně na S2 vzpomínám mnohem líp, než hned po zhlédnutí, a v té konkurenci ostatních Netfilix marvelovek je tahle série prostě špička. Daredevil, Elektra, Punisher - tohle kombo prostě nebylo schopné trumfnout ani první setkání Defenders._S3 5/5 Návrat Kingpina rozhodně prospěl (v S3 je z něj padouch Escobarova formátu), budoucí Bullseye těžký protivník a hlavně parádní postava Nadeema. Tak nějak celkově z toho jde cítit, že právě tenhle seriál je jednou z výkladních skříní Netflixu.
10
Nová (temná) kapitola Marvelu ve které vevodí geniální Charlie Cox a Vincent D´Onofrio a od druhé série i Jon Bernthal. Daredevil tu je konečně ten hrdina kterého jsme chtěli vidět od verze s Benem Affeckem. Netflixový Marvel vládne!
slord
slord
3 832 bodů
10
Hell´s Kitchen je miesto, v ktorom je spravodlivosť slepá (podobne ako hlavný hrdina ;), miesto kde pravda nemá priestor, miesto v ktorom musíte zákon vziať do vlastných rúk a ušpiniť si ich. Brutálna a nekompromisná lahôdka, ktorou Marvel ukázal, že sa vie vymaniť zo svojej škatuľky a výsledok fakt stojí za to. Či už príbehom, postavami, prácou s kamerou alebo choreografiou bitiek (jednozáberové sekvencie sú vynikajúce), Daredevil dokáže vyraziť dych. Cox ako Daredevil (nebojí sa ušpiniť si ruky, ale nie je to vrah), D´Onofrio ako Kingpin (jeden z najlepších záporákov, ktorý si ide tvrdo za svojim a len tak ho niečo nezastaví) či Bernthal ako Punisher (stroj na zabíjanie, ktorému fandíte), a to je len pár z tých všetkých výborných postáv, ktoré v seriáli sú. Výborný počin, ktorý mi hneď prirástol k srdci a nadšenie z neho sa ma drží doteraz. 10/10
Atchyroz
3 399 bodů
9
95% - To, co je Tony Stark alias Iron Man ve filmové sérii MCU, to je pro netflixovské Marvel seriály Matt Murdock neboli Daredevil z ulic New Yorku. Charlie Cox je v hlavní roli naprosto přesný a vlastně všichni herci co se zde vedle něj také objevují, nejsou o nic horší. Seriál si skvěle hraje s temnou atmosférou, dialogy a choreografií akčních scén. Hlavního hrdinu jsem si oblíbil hned v první sérii a v dalších řadách je tato show dovedena k dokonalosti. Málokterý dnešní seriál si po celou dobu udržel laťku takhle vysoko. V první sérii řádil jeden z nejlepších MCU záporáků King Pin, v druhé se ďáblovi z Hell's Kitchen postavil do cesty Punisher s Electrou a po odskoku k týmovce Defenders se Matt musí postavit svému největšímu protivníkovi znovu a kromě něj i "sám sobě" v podobě Bullseye, a to v pro mě asi nejlepší třetí sezóně. Je opravdu ohromná škoda, že kvůli pochybné dohodě Netlfixu a Disneyho došlo ke zrušení seriálu po otevřeném konci a bez pořádného uzavření. Daredevil by si další série určitě zasloužil hodně. Lepší ztvárnění tohoto hrdiny jsme si ale nemohli přát. A to jsem ani nezmínil naprosto epické intro.
VasaFlasa
VasaFlasa
2 827 bodů
9.5
Určitě jeden z lepších současných seriálů, který si drží svoji kvalitu i ve druhé sérii. Samozřejmě i Daredevil má pár slabších chvil, ale přesto to odsýpá a je stále se na co těšit. Rozhodně tento seriál nespojujte s filmem z roku 2003, protože Ben Affleck nesahá Charliemu Coxovi ani po kotníky. A výborná volba v obsazení Jona Bernthala do role Punishera.
Larrysbride
Larrysbride
2 072 bodů
9
V mnoha ohledech jsem si takto představovala Agents of SHIELD. Temnou, surovou atmosféru s hrdiny, kteří nejsou ani svatí ani vyloženě špatní. Prostě tak nějak uprostřed. Problémem Daredevila je však to, že si neuvědomuje, že jen toto nestačí a po třetí epizodě spadne do naprosté nudy plné zbytečného násilí a zdlouhavých monologů o tom, co a kdo komu patří, kdo je ten zlobivější a jak je tento svět nespravedlivý...NV druhé části série se však kolečka příběhu přeci jen trochu rozpohybují a seriál spíše než cokoli ze stáje MCU (na kteréžto narážky více než potěší!) začne připomínat ságu o Temném rytíři. Daredevil tak vytvoří krásně temný celek, který potěší i komiksové fanoušky, kteří více než rozmanitost a odlehčovací humor Marvelu preferují temnotu konkurentů z DC.
Duffman97
Duffman97
1 613 bodů
10
Kdyby filmové MCU mělo takové koule jako jejich tv divize,byl bych spokojený.Seriálový Daredevil je skvělou ukázkou toho,že i ve světě plném superhrdinů lze natočit projekt,který se drží při zemi a přesto má komiksovou atmosféru.
SirAduard
SirAduard
1 425 bodů
10
Je obrovská škoda, že takovýmto stylem není natočena spousta filmů i seriálů od společnosti Marvel Studios. Tento seriál se absolutně odlišuje od ostatních Marvel projektů díky dospělému a realisticky brutálnímu rázu. Samotná newyorkská čtvrť Hell’s Kitchen má značně pochmurnou atmosféru a jde z ní opravdu cítit, že nelítostné vraždy, mafiánské přestřelky i tajná spiknutí jsou tu na denním pořádku. Ucházející právník, Matt Murdock, je naprosto skvěle provedená hlavní postava, která usiluje pomáhat obyčejným lidem pod přezdívkou Daredevil, bez přímého zabíjení nepřátel. Tuto identitu však musí skrývat před svými nejbližšími, aby je ochránil před pomstychtivými zly New Yorku. Vedlejší a záporné postavy jsou zde stejně dobře odvedené jako hlavní hrdina, se pochopitelnými motivacemi, dobrými charaktery. Hlubokou poklonu obzvlášť skládám herci Vincentu D'Onofriovi, který ztvárnil záporáka Wilsona Fiska, jakožto nezastavitelného mafiánského bosse. Herec svou roli zahrál tak brilantně, že jsem často při sledování nedokázal odhadnout, co provede za malý okamžik. Jediné, co můžu vytknout, je pokulhávající tempo u některých dílů seriálu. Ale zato uspokojivě brutální akce, příjemná práce s kamerou, světlem a barvami, dodávají mému hodnocení navíc plusové body. [95%]
Hruby81
Hruby81
969 bodů
10
Seriál Daredevil má dechberoucí příběh chlapa, který v dětství oslepl díky chemikáliím. Díky tomu však dostal lepší vnímání v ostatních smyslech. Díky tomu bojuje po nocích se zločinem a během dne pracuje jako právník. Seriál má nádhernou choreografii v boji krásné záběrování. Avšak hodně některé díly seriálu jsou zbytečné a uměle natahují děj. Poslední série je po stránce bojového umění horší a celkově je třetí série nejhorší z trilogie, jinak se jedná o úžasný seriál, který bych doporučil všem.
Sheemas
Sheemas
737 bodů
9
Velmi povedené dílo od Netflixu, kdo však čeká něco podobného filmu z roku 2003, tak s tím tedy opravdu nepočítejte. Charlie Cox v roli Daredevila maximálně překvapil a bojové scény v jeho podání jsou absolutně vyčerpávající. Atmosféra je absolutně jiná než jak můžeme být zvyklí u Marvelu, je mnohem temnější, špinavější, nelítostnější. Ať už se některé momenty opakují vícekrát (především pak v první sérii) a můžou být menší slabinou, druhá série se s tím opravdu nepáře a příchod Punishera do seriálu je luxusní.