Flash

64%

Komentáře a recenze 48

29 851 bodů
8
Za mě komiksárna, jak má být. Díky cestování v čase si užijete své akční superhrdiny v různých alternativách, včetně minulých herců, kteří je ztvárnili. Je to pěkná akční podívaná se scénářem, který čerpá z minulých filmů, ale přináší o nové. Efekty povedené až na digitální bordel v závěru, ale ten vystřídala i slza na konec. Trošku zmatek, ale u těchto filmů už jsem si na to zvykl. Flashe jsem si užil včetně všech jeho parťáků.
9 335 bodů
8
Dozvuky DC, kterým vládnuli Zack Snyder a jemu podobní, kteří se po takovou dobu snažili vyrovnat svému konkurentovi, to již před nějakou dobou vzdali a svůj nepořádek po nich bude uklízet James Gunn, tedy muž zodpovědný za srdcovou sérii Strážců Galaxie u největšího konkurenta DC. A už bylo na čase... Když při zhodnocení dosavadních filmových pokusů s hrdiny z Detective Comics není moc na co vzpomínat (kromě Jokera, který si ale jede separátně svoje). A přitom třeba já považuji ten svět a jeho postavy za daleko atraktivnější a velkolepější než, co si tahá Marvel.. Tak snad to jednou klapne!.. Flash už tu měl být dávno, postav se nám představil krátkou scénou v kontroverzním Batman v. Superman, ale naplno se projevil až v týmovce Justice League, která byla otvírákem pro řadu dalších postav.. A upřímně, Ezra Miller jako Flash mi prakticky okamžitě sedl. Vnímám, že jde o kontroverzní postavu herecké branže, se kterou moc nikdo nechce pracovat, ale jeho postava v Charlieho malých tajemstvích z něj navždy dělá daleko osobnější figurku, kterou milerád vezmu ještě několikrát na milost.. A v případě tohohle filmového Flashe, kterého se ujímá extrémně talentovaný režisér stojící především za sérií It, musím konstatovat, že jde o jedno z největších filmových překvapení tohohle roku... Ano, má to mizerné efekty, které působí jako dělané přes noc, ale jinak toho není moc co vytknout.. I když bych možná chtěl ten film odsoudit, tak já prakticky nemám za co.. Dostal jsem něco, co jsem od tohohle vesmíru, se kterým se šmrdlal Snyder už ani nedoufal.. Neskutečně odvážná jízda, která se všemožnými odkazy na filmovou kulturu, představuje osobní příběh, který se utrhne ze řetězu takovým způsobem, že je to jeden z nejzapamatovatelnějších komiksových zážitků vůbec.. Originální pojetí originu vedle pokusu o nějakou dekonstrukci tradičního superhrdinského bijáku. Miluji filmy o cestování časem a v případě, že jdou hrdinové namísto zabití Hitlera řešit sobecky svoje věci, aby se cítili lépe, hrozně rád si to s nimi sjedu.. Současně jde vidět, jak moc byl tenhle příběh nachystaný už někdy dávno, když vidíte jak si tady hrají s "mnohovesmírem", se kterým blázní Marvel. A co víc, tady tvůrci dokázali přijít s tolika nápady, které všechno dělají lépe. Hravý film, který dokáže ukočírovat Ezru Millera, se kterým se údajně lidi báli na place pracovat, navíc v dvojité podobě.. Má to spoustu chyb, které se týkají především nedopečeného vizuálu a úplně ustřeleného digitálního finále, ale navíc to vůbec nepůsobí jako něco jen tak spotřebně vytaženého ze šuplíku. A že bych něco takového u takhle odkládaného projektu čekal.. Někdo si bude ujíždět na do očí bijícím fan servisu, další na nostalgii a pro jiného to bude moc. Tohle není nejlepší film na světě, ale prodává svoji komiksovost plnými doušky, dokáže referenčním humorem přivést k životu starší anebo přímo zrušené projekty značky. Jenže současně si nese jasnou vizi, kterou pokud neutopí divákovi v přehršel nevkusu, zamíří přímo do srdíčka, kde já musím celkem dojatě uznat, že to mělo smysl.. Měl bych jít o úroveň níže, efekty jsou tu docela hnusný, ale pokud vám nejde o obal, anebo dokonce trpíte představou, že to všechno mělo v tomhle případě nějaký tvůrčí smysl, jste po tom všem tam, kde já.. /viděno v kině/ 85%
8 590 bodů
0
Nevtipnej, vizuálně odpudivej, bezpředmětnej, nudnej i otravnej film. Vždycky mi udělá radost, když finančně propadne takovej vyumělkovanej studiovej produkt (Indiana Jones 5 nechť je dalším příkladem). Studio se snažilo jak jenom mohlo, aby diváky přesvědčilo, že to bude event, na který si budou chtít přijít, protože věděli, že to nikoho zajímat nemusí hned ze dvou důvodů: 1.) Je to nepovedený film. 2.) Víme, že SnyderVerse končí, protože kreativní dohled nad DC přebírá James Gunn. Studio dokonce zaplatilo Cruisovi, aby ten film vychválil a on tak učinil, ačkoliv pochybuji, že se mu to líbilo nebo že to vůbec viděl. Cruise totiž dělá blockbustery, které jsou prvotřídních kvalit, zatímco Flash je tím nejhorším možný představitelem týž kategorie. Je to zhruba na úrovni Black Adam, Captain Marvel nebo Justice League a Fast X (pro mě osobně však ještě horší než poslední dva jmenovaní, protože zrovna ty mi přijdou alespoň ironicky vtipné) - rozhodně je to ale stejně vizuálně hnusné a stupidní, jako všechny jmenované, což je zvláštní vzhledem k tomu, kolik tyhle filmy stojí. Byl to tunel anebo jsou tvůrci výjimečně neschopní? Velmi se mi líbilo, jak o filmu mluvil Cival ve 204. díle MZ Live: “Nejen že je rok 2023 a mně ní osm, aby mě to bavilo, ale je to tak hnusný! Mně se fakt zvedá dekl. Já už nikdy v životě nechci vidět takhle hnusnej film, kterej má to nejhorší ze snyderovský patiny, kdy tři hrdinové nelidsky, nefyzicky, umělohmotně vyskočí z letadla a zaslidujou na ňáký vyprázdněný poušti. To je takovej hnus! V době Muže z Oceli by se z toho ti producenti poblili.” Rovněž je docela výstižná ta otázka: “Ezra Miller je jeden z nejhorších herců všech dob, ne?” - Jen idiot, by ho do toho filmu dal 2x, z nichž ta jedna je ještě hloupější než ta první, kterou tento film explicitně etabloval jako panice (prokecl se, když se dotkl lasa pravdy). Slyšel jsem některé nerdy tvrdit, že dát Erzu do filmu 2x, je geniální rozhodnutí, protože nás to rámování donutí mít prvního Flashe rádo, pokud na tom druhém uvidíme, o kolik více otravný by mohl být ten první. Obávám se, že takhle to fakt nefunguje. Spíš je to dvojnásobně tak nesnesitelné. Batflack a Shannon jsou naprosto znudění, což jim ale nemám za zlé. Buď na to kývli, protože měli závazek ve smlouvě anebo se uráčili kvůli prachům. Ke Keatonově Batmanovi nemám žádný vztah, ale i kdybych ho měl, tak by to film nijak nepozvedlo, protože tam je jen proto, aby řekl pár one-linerů a předvedl se v akci, na kterou se beztak 70 letej dědek nezmůže. Supergirl se jen tváří drsně, ale vůbec jí to nežeru. Její zápolení se Zodem navíc nedosahuje ani desetiny toho, co jsme viděli před 10 lety. Na filmu jsem zkrátka nenašel nic pozitivního.
p.a.douch
p.a.douch
8 362 bodů
8
Co k tomuhle napsat? Nevím jak může mít jeden film části absolutně blbé a pak zase části absolutně perfektní. Tenhle film mě zároveň bavil i strašně sr.l! Jsem zmaten jak lesní včela! Díky moc! Ale nakonec jsem se soustředil spíš na klady a k nim rozhodně patřil Batman (Keaton) , Kara (Sasha Calle) , Zod (Shannon) a Faora (Antje Traue). Překvapivě mi nevadil Ezra (po přečtení jeho eskapád). Flash mu sedí. No nakonec dávám 8/10 i přes některé naprosto příšerné chvíle, které jsem u tohoto filmu zažil. Každopádně tenhle film rozhodně za zhlédnutí stojí!!
Tom Hardy
Tom Hardy
8 339 bodů
4
Dvě hodiny čekání na minutu v multivesmíru. Asi už nemám potřebnou trpělivost. Navíc to má strašně prapodivnou, až zcizující atmosféru. Mám rád netradiční volby, ale už úvodní akce s miminy, kde chybí pro míru komediální absurdity jen Frank Drebin, mě vyhodila ze sedla. A pak už jsem úplně nedosedl. Michael Keaton po letech potěšil, ale jak je to celé spíš atrakce než skutečný příběh, tak jeho Batman nemá moc kam jít (a také nikam nedojde). Dívat se na to dá, ale žádná velká radost to není. A nezachránil to ani Eric Stoltz.
mojmir.sedlacek
6 033 bodů
6
Ezra Miller trochu překvapivě drží nad vodou svou sólovku, v čemž mu pomáhá stále charismatický Michael Keaton, občasné výtrysky nostalgie a vnitřní konflikt, na který se skutečně lze napojit. Výsledek ale sráží nezbytné digitální fackovačky a ještě nezbytnější vypravěčský chaos prostupující snad všechny příběhy z DCEU.
blazma
blazma
4 928 bodů
0
Je to absolutně otřesné. Moc jsem od toho neočekával, ale tohle bylo ještě horší než jsem si myslel. CGI, které je v poslední době dost spekulativní, že na něm tvůrci šetří a vypadá otřesně, tak Flash to povýšil na další úroveň a po první půlhodině, což byl jen CGI bordel, jsem myslel, že z kina odejdu. Pak jsem si řekl, počkám co zbytek filmu a po úvodním utrpení, přišel jakš takš dobrý děj. Jenže pořád to bylo stupidní naprosté utrpení sledovat. Lituji Michaela Keatona, který si vrací do role batmana zrovna takovém filmu. Jediné co mě bavilo bylo obsazení Sasha Calle a jak zahrála Supergirl. Bohužel opět ve snímku, kde je to k ničemu a budu se jen modlit, aby se v této roli ještě ukázala. Podtrženo a sečteno, nejhorší komiksový film v historii komiksových filmů.
Jamie76
Jamie76
4 275 bodů
8
Celkem povedený snímek. Nelíbil se mi výběr herce který hrál flashe ale v tomto filmu jsem byl překvapivě celkem s Ezrou Millerem v pohodě, navíc supr že se vrátil Keaton a také Clooney, škod až ve filmu není Kilmer… ale Nicholas Cage jako Superman bylo něco o čem se kdysi hodně mluvilo a vidět to nyní na vlastní oči jak se to opravdu děje bylo opravdu zajímavé. Film má myšlenku se kterou pracuje celou dobu a dokáže ji sdělit skvěle.
Destoroyah
Destoroyah
3 626 bodů
8
Určite lepšia komiksovka ako posledné filmy od DCU a Marvelu a dá sa pri nej dobre zabaviť a nie len to. Nový Flash nám prináša veľa dobrej akcie, cool scény, dobrých hercov a hlavne veľa zábavy. Cameá sú trocha divné a to aj vďaka vizuálu pretože ten v tomto filme veľmi nevyhral ale keď ste doslova zapozeraný do tej akcie a rýchlo odsýpajúceho deja tak si zlý vizuál skoro nevšímate. Rád si znova pozriem komiksový film ktorý sa neberie vážne a Muschietti to dokázal na jednotku. Nie len že vytvoril po dlhej dobe podarenú komiksovú zábavu ale dodal tam aj veľa iných vecí ktoré dodávajú filmu lepšiu atmosféru a hlavne lepší zážitok. HODNOTENIE: 8/10
Hroty Algernona
Hroty Algernona
3 341 bodů
7
Kdyby Sam Raimy a Zack Snyder měli syna a ten natočil superhrdinský film, dostali bychom Flashe. Byť to zní nesourodě a ujetě, tak to nějakým záhadným způsobem Muschietti ukočíroval a funguje to. Má to určité kvality přiznané lacinosti a otřepanosti, které střídá epika, která má koule. Asi nejkomiksovější hraný film za dlouho dobu tím, jak levné a ujeté nápady má, ale zároveň skrze dravou, hravou kreativní režii vám vznikají často obrazce připomínající komiksové panely. Největší překvapení je asi fakt, že to opravdu a čistě stojí na Barry Allenovy jako Flashovi a zbytek je jen koření. Musím i pochválit chytře zamaskovaný origin, který není vlastně origin, ale jen Starší Barry mentoruje svoje mladší já a divákům tak vše přirozeně vysvětluje a ukazuje. Není to tak sourodý, soudržný a funkční jak by mohlo být. I tak jde o povedenou pecku, která má prostě grády a vizuální hravost, skrze kterou jsou mi slabší efekty vcelku u zadku. Zábavný komiksový popcorn!
  • Komiksovost
  • Chytrost
  • Režijní dravost