The Bad Batch

51%

Komentáře a recenze 4

28 428 bodů
9
Texaská pustina uzavřená vysokým plotem se žijícími lidmi společností označených za vyděděnce. Poušť a s tím spojený nedostatek vody a jídla. Jak tam ti lidé mohou žít? To nám je ukázáno hned v prvních minutách příběhu. Boj o přežití v plné palbě. Takže z počátku snímek vypadá jako další apokalyptický hororový snímek, ale chyba lávky. Žádné rozsáhlé mordování, krev a hrůza se tu nekoná. Tady jde o artový surrealistický pohled nesoucí v sobě myšlenku, která je tu hlavní hrdinkou na konci dokonce vyřčena. Výprava se nese v jednoduchosti a přirozenosti a tím má v sobě i přes svou levnost ohromnou sílu. Příběh sleduje osud mladé Arlen a ani nevadí, že se divák nedozví, proč byla do těchto míst vlastně vsazena. I když na začátku dopadne jak dopadne, nedává nijak najevo, že by byla nějaký ubrečený cimprdlik. Má ke všemu ohromný potenciál a vůli, což ji dává sílu nejen přežít, ale dokonce i určité citové výjevy. Ano, i romantická linka se tu objeví. Přeci jen opatrně, ale objeví. Snímek je výborný i co se týče masek. Jim Carrey či Keanu Reeves tu jsou opravdu k nepoznání. Film byť vypadá tématicky komerčně, je svým vyzněním spíše pro filmové fajnšmekry. Ostatní čekající akční rošambo a jiné výjevy budou nemilosrdně zklamáni.
8
Rozhodně to není tak sofistikované a chytré, jak si to o sobě myslí. Ale je to celkem fajn a je zábava to sledovat. Představa podobně dystopické komunity kdesi v americké pustině je vlastně poměrně atraktivní a romantická.
VasaFlasa
VasaFlasa
2 827 bodů
1.5
Poté, co v roce 2015 zaznamenal Šílený Max velkého úspěchu se pravděpodobně pod vidinou stejného diváckého zájmu nechali do tohoto nezávislého projektu upsat Momoa-Reeves-Carrey-Ribisi. Bohužel se podobný úspěch nekonal a velké hvězdy velmi mizerný scénář nezachránily a protože hvězdy něco stojí už žádné peníze na efekty nezbyly. Film působil spíše jako nepovedená a nudná komedie.
ScarFace_V8
ScarFace_V8
880 bodů
10
The Bad Bach bylo hodně solidní překvapení, které začíná vážně nečekaně. Žádné Rape & Revenge se nekoná. Banda kanibalistických kulturistů hlavní hrdinku bez váhání připraví o končetiny na pravé straně těla. Začátek filmu co by měl být o pomstě je to ihned neskutečné znevýhodnění hlavní postavy. Té se ale zázrakem podaří utéct a nachází útočiště v osadě „Comfort“ kam se svým stavem dobře zapadne, postarají se o ní a vyberou protézu na nohu. Uplyne několik měsíců a cesta za pomstou může začít. Ta ale probíhá… nebo neprobíhá? Úplně jinak než jsme u filmů typu Revenge zvyklí. Do filmu jsem šel zcela bez očekávání a bez kdejakého zjišťovaní a bavilo mě to. Obsazení bylo obzvláště překvapující, protože tu můžeme vidět herce, do kterých bychom neřekli, že něčeho takového někdy zúčastní. Za mě fakt dobrý biják.