80%

Komentáře a recenze 5

M3lios
M3lios
9 140 bodů
8
Zaujímavý rozprávkovo ladený horor ,ktorý akoby z oka vypadol Pionierom Hororov. Skvelá a zaujimavá legenda zo Slovanskej mytológie prenesená do filmu. Ak ste niekedy počuli o Hykalovi/Hejkalovi a bavá vás Slovanská mytológia ,potom si Lesapána nesmiete nechať ujsť. Tvorca Triedy Smrti fakt nesklamal. A že sa nedá aby češi točili dobré filmy. Tu máte dôkaz.
8 589 bodů
4
Dobrá maska. Slovanský folklor mam taky rád, ale dějově mi to přišlo příliš plytké. Příběhový oblouk i dialogy mezi postavami mi neumožnili zainteresovat se do dění. Bylo mi úplně jedno, jak to dopadne, kdo přežije, kdo umře. Vlastně jsem se spíš nudil, ač to jsem na to koukal ze zvědavosti a ještě k tomu zhulenej.
blackkocour
blackkocour
3 745 bodů
6
Guillermo del Toro by se mohl učit..
Ombak_Penari
2 764 bodů
8
Tak už to vypadá, že mladí filmaři taky chtějí točit něco jiného než nekonečné příběhy o tom, jak se tady máme všichni blbě (škoda, že to nechtějí taky ti starší, co drží filmový průmysl v rukou). Což je nejlepší filmová zpráva za poslední roky. Lesapán na mě působí jako manifest. Že to totiž s žánrovými filmy u nás jde. A jde to velmi dobře. Taková osamocená vlaštovka, za kterou se člověk dívá a doufá, že už brzo přiletí celé hejno. Mě se to moc líbilo a budu doufat, že ta nominace na českého kocoura znamená aspoň tolik, že se o filmu bude mluvit a že se tím možná inspirují i další. Potlesk.
TheSompeque
TheSompeque
1 554 bodů
8
Krátký minifilm (20 minut) na námět díla K.J. Erben. Co jiného čekat od Erbena než ponurost, brutalitu a mytologii. To všechno dostanete v kratším, byť napínavém Lesapánovi. Na to, že se jedná o studentský film, více než dobré. Atmosféra z toho přímo proudí. Pokud máte čas, film najdete na YouTube.