Krampus: Táhni k čertu

59%

Komentáře a recenze 27

47 088 bodů
6.5
V první řadě si musíme na rovinu přiznat,že postava Krampuse slouží spíš jen takové šidítko na diváky. Podle názvu totiž očekáváte horor kde si bude tento německý sudokopytník dopřávat zlé děti k večeři,ale chyba lávky. Krampus má zde minimální roli a objeví se jen na pár minut. Ovšem ve chvíli kdy se zjeví na plátně,tak atmosféra slušně houstne. Škoda,že si to tvůrci na začátku pořádně nerozmysleli. Co se týče obsazení tak to bylo hodně dobré. Hlavně obsazení Davida Koechnera mi udělalo radost. Mám ho jako herce rád a každou jeho roli vítám s otevřenou náručí. Co se týče lekaček,tak ty jsou zde velmi prvoplánované a vůbec neplní svou úlohu. Přesto některé nápady s děsivými vánočními ozdobami vyvolají aspoň pocit smíchu. Vánoční klasika se z toho asi nestane,ale i tak se jedná s slušnou podívanou.
28 393 bodů
9
Kterak chlapec Max nevědomky přivolal antropomorfní figuru Krampuse, který je založen na staré legendě pocházející z německy mluvících východních Alp, načež se začali dít věci. Zpočátku snímek vypadá jako obyčejný rodinný vánoční příběh s kapkou nějakého toho romantismu, typický pro produkci Hallmark, ale asi v polovině příběhu se to nakonec celé zvrhne v docela napínavou hororově dobrodružnou podívanou. Atmosféra rodinného filmu to však i nadále zůstává, takže rozhodně nelze očekávat klasický slasher.  Je to vlastně taková směska hororu, komedie a fantasy, obsahující dokonce i animovanou část coby retrospektivu. Krampus jako takový velmi dlouho zůstává ve fantazii jak postav příběhu, tak i diváků, což vcelku posiluje tajemné napětí. Samozřejmě se ve finále ukáže, což už je vlastně něco jako třešnička na dortu na samém vrcholu všeho dějství. Snímek je plný vánočních barev a nálady, čímž hlavně splňuje svůj vánoční účel. Atmosférou a vlastně i námětem se hodně porovnává s filmovými klasiky, jako je 'Gremlins' (1984) a 'Critters' (1986). Tak či onak, rozhodně se jedná o příjemnou zábavnou komedii s kapkou nějakého toho strachu a napětí.
2
Závěr mě hodně potěšil, do té doby to ale bylo fakt utrpení. Být to možná víc ulítlejší, tak to mohla být fain alternativa ke Gremlinům, jenže tohle přepínání z rodinné nevtipné komedie do temného nudného horroru prostě moc nefunguje.
5
Víc pohádková komedie než horor. K pobavení, s pocitem nic neočekávat, akorát.
Matli
Matli
8 300 bodů
6
Čekal jsem trošku něco jinýho, trošku něco víc. Taková vánoční strašidelná záležitost u které se budou bát maximálně děti a s pár dobrýma efektama. 59%
squirrelpool
squirrelpool
7 016 bodů
4.5
Abych parafrázoval Frasiera Crana: z některých filmů se vám obrací žaludek a oběd se cpe pořád nahoru, zpátky do krku, a tohle je jeden z těch filmů. No teda není to tak špatný, třeba herci jdou(krom Berty) a vizuálně je to taky pěkný, zaměstnanec barnevernetu jako záporák, ale to je tak všechno. Příběh stojí za kuloví, postavy jednají klasicky blbě(např. "něco tam je, já se jdu podívat" nebo "jdeme dál tomu už nepomůžeme, snad to někdo z nás přežije". Mimochodem Krampuse neměli ukazovat do detailu. Mnohem lepší bylo si ho představovat, protože ta maska vypadá jako kdyby to santa claus zkoušel na nějakýho soba ze zadu a dostal to oběma kopytama do xsichtu. A navíc konec jak z norský pohádky. Tenhle film by zachránil jedině Ash a jeho...BOOMSTICK.
6
Příjemný filmek, který nikoho neurazí.
FilipusMuff
FilipusMuff
4 015 bodů
4
Už dlouho sem se nenudil u něčeho tak stupidního jako je tenhle film... Tohle nemá jak atmosféru tak ani žánrově slíbenej humor.
  • Opravdu jediné plus, které film má je ten uplně konečný náhled ke krampusům domů, to byla jediná věc která nebyla tak uplně předvídáníhodná...
  • Uplně všechno na co si člověk vzpomene...
Marty McFly
Marty McFly
3 554 bodů
8
Najstrašidelnejšie/Najnepríjemnejšie Filmy Ktoré Som Videl: Tento film som sem proste musel zaradiť pretože som sa toho kedysi naozaj bál a mal z toho nočné mory, ale teraz je to skôr každoročná vianočná tradícia ktorú rád budem dodržovať ďalej. Film je sám o sebe celkom Béčková záležitosť a nejedná sa o veľmi podarený film ale určite patrí medzi tie najstrašidelnejšie ktoré som videl, aspoň čo sa týka atmosféry a samotného dizajnu niektorých hračiek a monštier ale keď som si to prvý krát pozrel tak som sa aj pár krát zasmial napríklad nad vraždiacimi perníkami. Za mňa celkom slušný horor. HODNOTENIE: 7/10
Kamil3
Kamil3
527 bodů
6.5
Docela povedený vánoční horor kde hlavní roli hraje Krampus,který zatím v kinematografii moc prostoru nedostal ale tady se vyřádil pěkně ..Skvělá vánoční atmosféra,kde si tvůrci dělají srandu z moderních vánoc je to šílené ,tak za mě 65 procent