Obr Dobr

63%
Obr Dobr

Příběh mladé dívky a laskavého obra známého jako Obr Dobr, kteří se vydávají na dobrodružnou cestu s cílem zajmout zlé lidožroutské obry, kteří pronikají do světa lidí. Adaptace knihy od britského spisovatele Roalda Dahla. (Freeman Ent.)

Recenze: Obr Dobr

Kinobox.cz
50%

Obr Dobr na mě působil značně rozpačitě. Na jednu stranu je vidět, jak talentovaní tvůrci na něm pracovali. Na druhou stranu jsem se při něm dost nudil a těžko se mi rozhoduje, zda se Spielberg a Mathisonová záměrně snažili natočit něco ve stylu, kterým se točilo před 30 lety, nebo se jim to prostě jen vymklo z rukou.

6.5
Steven Spielberg už nemusí nikomu nic dokazovat a tak si točí filmy pro radost. Jedním z nich je i pohádka Obr Dobr. Film je určený všem,ale hlavně pobaví dětské publikum. Řemeslně dokonalé. Obdivuji práci s kamerou ve Spielbergových filmech. Je lehce rozpoznatelná a dokonalá. Celý film má pozvolné tempo,které zbytečně nechvátá. Možná i proto snímek občas působí nudně a zdlouhavě. Spokojený jsem na 65%.
22 284 bodů
4
Dal s tím pokoj Zemeckis, tak teď bude otravovat Spielberg? Hnusný nudný a nesnesitelný film, nejspíš Stevenův nejhorší. Nebo aspoň nejhorší za dlouhou dobu. Malá holka bez charakterů a spousta zeleného plátna proměněného ve špatné efekty. Nezajímavá projížďka uncanny valley, na kterou už se naštěstí zapomnělo. Vlastně ani nevím, proč jsem na to koulal. 1 a 1/2
7.5
Příjemné, nádherně natočené vizuální pohlazení, ve kterém není po filmařské stránce nic špatně, ale celé to plyne tak nenuceně, volně a soustředěně, že budou všichni hledat jenom negativa. Magická atmosféra, odzbrojující kamera a prostředí, neodolatelně charismatický Mark Rylance.... Spielberg umí vytvářet rodinné příběhy kolem dětských hrdinů tak poutavě jako nikdo jiný.

Dodatečné informace

Původní název:
The BFG (více)