53%

Komentáře a recenze 56

Psisko59
Psisko59
32 827 bodů
3
Nedotažený scénář postrádající nosné prvky, vzájemnou provázanost scén i potřebnou katarzi na závěr (i když paní Zdenka Procházková dělá, co umí, scénář jí dává minimální příležitost). Televizácké aranžmá. Němečtí herci jsou obsazeni vhodně a odvedli v rámci možností velmi solidní herecké výkony, ale laciná scénografie (sex a pogrom provázené kašírovanými plameny - příšernost!), topornost a přehrávání jindy solidních herců (Pauhofová, Stašová, Kříž), obsazení mimo typ (Vlasáková! - viděl pan režisér někdy fotografii Magdy Goebbelsové?), odfláknutý dabing (Viktor Preiss je lehce vlezlý, ale všechno, jen ne démonický) i postsynchrony a osekané dobové reálie i kulisy udělaly filmu nedobrou službu. Celkově je film plochý, s rozmazanými obrysy; reálie neodpovídají skutečnosti (Baarová opravdu nebyla odsouzena k smrti a na poslední chvíli omilostněna - nebyla dokonce ani obviněna!). Zachránit by ho mohl naprosto výjimečný výkon hlavní představitelky, ale ten se nekonal - dokonale zapadl do šedi a průměru celého filmu. Typově herečka neodpovídá a charisma jí tentokrát úplně chybělo. Jako by na všechno bylo hrozně málo peněz, času a především invence. Zklamání.
29 796 bodů
6
Zase taková hrůza to není. Slušně zpracování, dobové kostýmy a příběh, který napsal sám život. Bohužel žádný z herců nepozvedl film svým výkonem na takovou úroveň, abych dal více než 60%. Celkově.. nenáročná podívaná, která neurazí, ale nepřinese větší zážitek.
2
Čekal jsem to lepší. Čekal jsem minimálně, že na technické úrovni to bude ohlídané. Není a vypadá to šíleně lacině. Jinak se zážitek nese na vlně nechtěně vtipných scén od Křížova Hitlera po šíleně přehrávající Stašovou. V příběhu tupé nány, která má, co si zasloužila, ale tvůrci by z nějakého důvodu chtěli vzbudit aspoň kus lítosti. Renčova přepjatost a doslovnost každopádně rozesmává, ale bohužel ne dost často.
4
Renč to nezvládl. A co dokázal Hubač provést s tak silným materiálem, je taky na facku. Vizuálně to chvílemi vypadá jen jako lepší tv film, v komorních scénách hraje hudba jak z válečného velkofilmu, předabovaní herci jsou další fail a zbytečné bulvarizování některých scén (např Baarová před žádným popravištěm ve frontě na provaz nestála) dělá z téhle produkce jen průměrný tv film, ovšem za šílené prachy.
sabule
14 227 bodů
3
Špatný film,celkově natočený asi dost ve spěchu,herci hrozně toporní,Pauhofová a Kžíž si možná měli prohodit role a bylo by to spíš zajímavější.Je to fraška na dobovou a medializovanou postavu a co tím chtěl Renč říci,snad prima košile!!
bayern
13 716 bodů
3.5
Na tento film bylo asi zvědavo hodně lidí,protože téma Baarová se poslední dobou stále opakuje a je to už dost otravné.Film byl dost špatný,spíše mě pobavil trapnej Kříž,který už snad může hrát i Lenina a Renč měl asi zůstat navždy malým Fučíkem!
VládceVesmíru
VládceVesmíru
5 385 bodů
2
Bavil jsem se, ale asi ne tak, jak to tvůrci zamýšleli. Rozhodně nejlepší komediální nazisploitation od Zítra vstanu a opařím se čajem. Jednou a dost.
limeta
limeta
5 177 bodů
5.5
První část filmu působí spíš jako velmi výpravné dokudrama a Tatiana Pauhofová je typově pro tuto roli úplně mimo, bohužel ani herecky není přesvědčivá. Nejslabší moment filmu je Viktorem Preissem dabovaný Goebbels. Kladně hodnotím výpravu, super kostýmy a dobová autíčka. Není to úplně špatný, ale z tohoto námětu mohl být daleko větší biják.
  • výprava
  • hudba
  • námět
  • herecký výkon Simony Stašové
  • Gedeon Burkhard
  • český dabing, zejména Goebbels
Petrson
Petrson
4 166 bodů
5
Mnohé vypadalo papundeklově, ale zároveň v tom byla vidět snaha, jako kdyby to bylo určeno pro dražší televizní vysílání (navíc jasně české prostředí). Rukopis televizního scénáře nezmizel a i kamera měla na plátně zvláštní televizní digitální nádech. Skoro všichni známí čeští herci hráli německé fašouny, všichni mluvili dokonale česky a zbytek byl televizně nadabován, až na strojenou angličtinu. Němčina by filmu zásadně prospěla. Kdo chce ale vědět, jak to asi bylo s Lídou Baarovou a její rodinou, pak dostane obsáhlou zprávu o jejích vztazích, jak to asi bylo před a po válce. Zbytek vyplní titulky, či vyprávění. Nejsilnější momenty jen prosviští a Lída Baarová jede jen po povrchu, bez silných momentů, i když byly ve scénáři předepsány na malé ploše. Goebbels v češtině někdy dokonce paradoxně i pobaví (nejen on), strach a respekt z něj ale moc nejde, typově zajímavý,
  • film měl určitě vzniknout, námět
  • Karl Markovics (ale s představou němčiny a jinými texty), Martin Huba. Lenka Vlasáková
  • scénář, povrchnost a televiznost, symbolismus (krb,)