Steve Jobs

70%

Komentáře a recenze 47

47 088 bodů
8
Při sledování mi hned došlo,že sleduji film podle Sorkinova scénáře. To množství skvělých dialogů mne doslova zahltilo a celé jsem to jen horko těžko napoprvé všechno pobral. Fassbender je ještě o level lepší Jobs než byl Kutcher,ale to se dalo očekávat. Kate Winslet byla dokonalá a Seth Rogen mile překvapil. Líbilo se mi,že se film zaměřil jen na tyto události a zbytečně se nevracel k Jobsovým začátkům.
29 697 bodů
6.5
Další snímek o kontroverzním "vizionáři" a hlavně businessmanovi. Mě osobně se více líbil film Jobs, který byl vyváženější. Tady se píše o skvělém filmu plného dialogů.. ano, ale právě ten slovní kulomet snižoval můj zážitek z filmu. Přeci jen to bylo hodně upovídané.
8
Neskutečné tempo, přitom bez ztráty přehlednosti. Jasně, není to Fincher, aby to vlezlo pod kůži jako generační výpověď, popíkový Boyle ale svoje řemeslo ovládá skvěle a dokáže strhnout.
8
Typický Sorkin. Úderné dialogy a skvělí herci (leo má letos vážného protivníka) ve třech dějstvích. "Připadá mi to, jako kdyby na každou mou prezentaci všichni přišli z hospody, a těsně před začátkem si to se mnou chtějí vyříkat." Fassy to vystihl dokonale.
9
Steve Jobs je zdařilý film, který docení i diváci, kteří nejsou příliš kovaní v počítačové hantýrce. Je to film hluboce lidský a dojemný, ačkoli to není hra s úplně příjemnými charaktery. Pro mě je to příjemné překvapení a přikláním se k pozitivním zámořským recenzím, a to zejména kvůli tomu, že tento film je vyjímečný v tom, že není primárně o Steveu Jobsovi.
8
Výborný Boyle, ještě lepší Fassbender, nejlepší Aaron Sorkin. Poutavá dialogová smršť ze života megaúspěšného bezpáteřního bastarda, která, přestože má dost násilně uzavřený myšlenkový rámec, stylově reprezentuje hollywoodskou schopnost vyprávět o velkých lidech a jejich osobním údělu. Děj je přehledný i pro naprosté laiky v daném oboru, kvalitně sestříhaný a s velkým přehledem pokrývající patnáct let Jobsova života a kariéry, ale jeho chladná akademická upovídanost mě přeci jenom chvílemi unavovala a nebýt všech výtečných herců, těžko bych mu žral ten jednostranně emocionální závěr. Každopádně pořád luxusní, inteligentní a uvěřitelná konverzačka, splňující současně funkci velkého výpravného diváckého filmu..
Arthur Logoff
Arthur Logoff
7 771 bodů
7.5
Pěkný film o geniálním zmetkovi. Předchozí film o SJ se mi líbil víc.
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
7.5
Bez ohledu na osobní názor (kterým možná ani nedisponuji) nefunguje nový Jobs zcela hladce jako film. Záměrný výběr několika zákulisních prezentací a jejich následné zhuštění s osobním životem překvapivě drží pohromadě, ba naopak i relativně pohltí a vzbuzuje napětí, ale konečný efekt je zanedbatelný. Jako letmý pohled do života a práce jedné velké osoby proč ne, jenže coby dramaturgicky dobře postavený příběh ani náhodou, The Social Network je pořád o dvě třídy výš.
Fanik
Fanik
3 066 bodů
6
Film je svym způsobem dobrý především díky scénáři a výbornému obsazení, nicméně pusobi to hrozně utahaně a ma to strašně pomalé tempo.
marie-kolarova
marie-kolarova
2 823 bodů
8
Michael Fassbender nenechá diváky na pochybách, že právě sledují samotného Steva Jobse. Charisma tryská z každého mrknutí oka a jeho vize změny světa je neotřesitelná, a to i přes obrovské obchodní neúspěchy. Lesk a ovace jsou střídány dramatickými propady v prodejích a hrozivými ztrátami Applu vedoucími na hranici bankrotu. Jobs je skálopevně přesvědčený, že změní svět, a nikdo a nic mu v tom nezabrání. Ze spolupracovníků vyrazí víc, než je jejich maximum a jako obsese vlastní vizí se dotýká hranice přežití. Luxus lidskosti je pro něj neznámou veličinou. Anebo je i jiný?