V utajení

64%

Komentáře a recenze 14

5.5
Opravdu velmi zlý špionážní snímek,který nejvíce doplácí na svou naivitu a snahu o originální zvrat. Skoro vše co se v tomto snímku odehraje nepůsobí ani za mák důvěryhodně čemuž dopomáhá i zcela hloupé chování hlavních postav. Střídá se jedno klišé za druhým a ve výsledku to vše působí spíše směšně. V utajení dělá ostudu všem špionážním snímkům.
6
Docela sympatický špionážní akčňák, který se ale postupem času v té své snaze o co největší zvraty stává jen průměrnou jednohubkou. Škoda, protože obsazení i to počáteční tempo bylo dost dobré.
6.5
Když odhadnete děj po dvaceti minutách, včetně závěru, je scenárista poněkud mimo mísu. Snaha o špionážní film funguje v podstatě jen díky špičkovému castingu, jinak se to bohužel samo střílí do nohy. Tolik nesmyslů jsem už dlouho neviděl. Na Noomi Rapace se dá dívat pořád, ale chtělo by to ještě zamakat na scénáři. Orlando Bloom byl ve filmu v podstatě zbytečná postava a ty scény se psem jsou úplný nesmysl. Škoda.
slord
slord
3 832 bodů
8
Veľmi fajn špionážna chuťovka, ktorá síce nejak extra nevyčnieva, ale v celku som si ju užil a vôbec ma nenudila. Noomi Rapace bola veľmi fajn, škoda, že Orlando Bloom nemal väčší priestor (jeho postavu som prekukol hneď). 7/10
tedoun
tedoun
923 bodů
5
Tohle je největší kravina, který jsem vyděl v posledních 3 roky!! Pan režisér asi hodně čte noviny typu Blesk a televizi typu Novy. Nejhorší agentka CIA, jakou jsem kdy v kině viděl. Asi jsem už příliš háklivý na scénáře kde dobře vypadající héréčka je obrovskou hvězdou
Sheemas
Sheemas
737 bodů
6
Noomi Rapace jako špičková agentka, která rozpovídá každého zločince, a k ruce jí je Orlando Bloom, kterého můžeme vidět i v jiné roli než v super kladné, a celkem mu to i sekne. Příběh je propletený, plný překvapení a zvratů, někdy sice těžce přitažených za vlasy, ale co už. Na pár minut potěší Malkovich a Michael Douglas. Celkově velmi dobře obsazený film, s né už příliš dobrým scénářem a s místy až nelogickým postupem některých postav. Malé bezvýznamné plus za Prahu, i když vyobrazenou nepříliš žádaně.
Pája DJ
Pája DJ
681 bodů
8.5
Po delší době opět velmi kvalitně obsazený thriller pro milovníky špionážních filmů s tématem terorismu. Na filmu kromě zajímavých zvratů, kdy nevíte komu věřit, zaujme i české prostředí, v kterém se mimo jiné i část filmu odehrává. Kdo vyhraje hru kočku s myší a podaří se včas zastavit tikající hodiny s biologickým plynem? To vše se dozvíte po shlédnutí tohoto filmu.
Judinka
Judinka
627 bodů
8
U tohoto filmu jsem neměla žádná velká očekávání a zřejmě proto jsem byla velmi mile překvapena. Třeba zdůraznit, že na velkém plátně v příjemném kinosálu se asi na každý film dívá lépe, ale tento mne doslova vtáhl do děje. Má oblíbená herečka Noomi nezklamala a svou hlavní hrdinku ztvárnila opět na jedničku. Film má velmi dobrý spád a není nouze o dějové zvraty, často velmi překvapivé.
katie-raijin-bosek
katie-raijin-bosek
501 bodů
6.5
Přiznám se, že na tento film jsem se chtěla podívat jen z důvodu obsazení Orlanda Blooma, který tam ale moc prostoru nedostal. Nakonec jsem byla docela mile překvapena. Film měl slušný spád, místy mi příběh připomínal trilogii s Jasonem Bournem. Možná právě proto, že jsem fanoušek filmů s Jasonem Bournem jsem rozuzlení zápletky očekávala, tudíž překvpení se nekonalo. Ale rozhodně potěšil konec v Praze.
Michal Kvak
Michal Kvak
102 bodů
7
Docela slušná akce, ale je pořád vidět, že to pokulhává v rozpočtu a mirne v naivite, konec mi přišel mírně fádní, ale pobavilo to a rád sem videl zase Orlando Blooma v akci. Na takove to osvezeni bez mlade doma to bylo fajn, holka by na to asi nekoukala, aspon ne ta moje:)