Pod zemí

62%

Komentáře a recenze 20

47 083 bodů
4
Další zbytečný přírůstek do světa hororových filmů. Kulisy jsou velmi dobré a katakomby pod Paříží,tak nabízí slušný základ pro horor. Jenže to je tak jediné co bych na snímku mohl pochválit. Celé je to o ničem a sledovat 90 minut jak tam hlavní aktéři pobíhají od ničeho k ničemu mne teda nebavilo.
28 305 bodů
8
Další hororový přírůstek ve stylu Found footage a opět v plné parádě. Tentokrát se skupinka mladých lidí vydá do pařížských katakomb hledat legendární filozofický kámen mající sílu přeměnit jakýkoli kov na zlato a dát svému držiteli věčný život. Pochopitelně se ve spleti chodeb ztratí a zažijí něco, co ani ve snu neočekávali. Temná hrůza z prvky náboženské a mysteriózní dramatizace natočená místy za použití vizuálních efektů, avšak bez rozsekaných těl a potoků krve. Děj nemá žádnou plynulost. Jakmile se vstoupí do podzemí, neustálým rychlým vývojem se hbitě žene kupředu z jedné hrůzy do druhé. A protože se jedná právě o Found footage, není to snímek pro odpůrce živé kamery. Outdoorová kamera už prostě taková je. Snímek s vlastním charakterem, atmosférou a pravidly. Slabé povahy nechť se nedívají sami, po tmě a po shlédnutí raději nejdou ani do sklepa.
4
Dokud to vypadalo na Indyho horrorovější variaci, tak se mi to líbilo. Ale s prvním zazvoněním telefonu šla pečlivě budovaná atmosféra do kopru. Škoda, mohlo to být příjemné osvěžení v žánru. 4/10
7
Dowdle sice nezapře inspiraci příšerným atmosférickým kouskem Neila Marshalla Descent, který je prostě parádní, ač tuto odnož horroru jinak moc nemusím. Podzemí ale nakonec není až tak špatný film na jedno večerní zhlídnutí, za který stojí.
15 150 bodů
4.5
Slátanina na n-tou, jejíž zběsilé tempo by sice probralo i Sněhurku ze začarovaného spánku, ale obsahově sama sobě zoufale nestíhá. Základní zápletka je možná triviální a ten makeup v podobě dobrodružného pátraní po historickém artefaktu jí docela sluší, avšak veškeré hororové prvky jsou buďto zcela neoriginální a nedotažené (kdo byla ta tajemná žena před barem?), nebo se snaží být tak cool, až je to směšné (čouhající nohy ze země byl nejvtipnější moment filmu). A jako obvykle, vůbec mě neuspokojil konec, který oproti předchozím cca 80 minutám, tak snaživým v oblasti udržování slušného psycho-teroru a zvědavosti, co se bude dít dále, působí strašně odflákle a tuctově. Celková kulisa v kině nebyla vůbec špatná, ale nevyrazit na film, nebyl bych v podstatě o nic ochuzen..
5.5
Jednoduchý horor. Téma omleté, ale upoutal. Až na to léčení ran nějakým kamenem mi přišlo trochu dětinské.
blazma
blazma
4 928 bodů
8
Tohle mě prostě zaujalo od první minuty, honby za poklady společně s určitými legendami a zasazené do míst co víte že existují je prostě něco co žeru a rád se na to koukám. Katakomby pod paříží, musí být mega zážitek a tady prostě atmosféra je, horror který se pak promění na lehké scifi a pak zase spadne do mysteriózního horroru. Víte, že jde o peklo, ale přitom vám nedá vysvětlení jak je to všechno možné. Prostě jo, tohle mě udrželo v sedačce.
Mikik4444
3 886 bodů
7.5
Ty jo, katakomby teda bezvadný, to je bezpochyby, koukatelnost jo, jde to,, hororová klasická pakárna taky dobrý. No ten děj asi takto … při koukání jsem si vzpomněl na film Záhada Blair Witch … když to v kině skončilo, okamžitě jsem prohlásil: Ty jo to byla ale blbost. To je ale jenom za mě. Někomu to samozřejmě může přijít úžasné. Procenta jsou s přihlédnutím ke katakombám.
Chimpanzee21
Chimpanzee21
3 867 bodů
7.5
Film se dá hodnotit ze dvou stran... Buď budete brát tenhle film jako film a podle tohodle pohledu stojí za prd, nebo ho budete brát čistě jako horor a potom je úžasný. Film nemá nějaký logický příběh, scénář je napsaný: Hledáš kámen mudrců, vlez do katakomb pod Paříží a běhej, když už si myslíš, že jsi v pohodě vrať se a běž znova. Jinak jako horor je to úžasný celkově temné prostředí a mnoho absolutně nečekaných lekaček... prostě skvělé. Celkem beru film spíše jako horor a proto ten opravdu primitivní scénář nebudu hodnotit tak tvrdě. Pro vás to znamená, že film doporučuji lidem, kteří se chtějí bát, lekat a nebo si chtějí způsobit infarkt...
kery-
kery-
3 671 bodů
10
Nechal jsem si to pro jistotu přes noc uležet, ale níž prostě nejdu. I když by stačily čtyři, těch pět si to i tak zaslouží. FF je žánr, který se šíleně rychle rozrůstá. A podle toho to bohužel i vypadá. Tento film je díkybohu něco, po čem pokukuji už hrozně dlouhou dobu. Neroztřesená kamera, perfektní lokace, kde je vše potřebné vidět, sympatické obsazení, originalita a moc nechybělo k posraným trenclím, a to se považuji za celkem imunního horor fandu. Nic víc prostě nepotřebuji a jediné co mě na filmu mrzí je to, že nebyl o nějakou půlhodinu delší. Nyní mám takové pocity, že bych si nejraději přál s ústřední dvojicí natočit filmovou sérii ve stylu Tomb Raidera nebo Indiana Jonese.. Opravdu skvost, doporučuji promítání ve 2 v noci..