Skautův průvodce zombie apokalypsou

69%

Komentáře a recenze 14

29 372 bodů
6.5
Pěkná komediální zombárna zejména pro teenagery, ale i starší si najdou ve snímku své, pokud jim nevadí mladistvý, lehce přisprostlý humor a pár scén "za hranicí vkusu". Je to pojato opravdu svérázně a několikrát jsem se opravdu zasmál, zombíci sice nic moc, vypadají jako partička opilců, která leze ráno z hospody.. ale o tom tento film není.
6
Druhý Zombieland se sice nekoná, ale i tak dávám lehce palec nahoru. Sice to možná bylo až moc teen, ale na druhou stranu má Landon slušnou várku origo nápadů a tak se rozhodně je čím bavit. Navíc Sarah Durmont v tílku.
7
Střelená komedie, která by byla ráda Zombielandem, ale na ten přeci jen nemá. Přesto je to v subžánru zombie horrorové komedie zdařilá legrace. Jako skauta se mě samozřejmě trochu dotýká uathování si z mého dětství (nadsázka), ale je to sranda. Režisér Landon je horrorový nerd, napsal jich spoustu a bezesporu jich spoustu viděl.
7
Skvělá hororová komedie ve které je opravdu hororový prvek skvěle sklouben s komediálními prvky. Jedna z mála co se povedla. Nej scénky s penisem, lízajícím zombíkem a hlava roztříštěná kulečníkovou koulí.
9 025 bodů
7.5
Sice to nemá takový styl, jako Zombieland, ale má to celkem slušný scénář, nápadité akční scény, fantastické nápady (zpívající zombie, to se vážně jen tak nevidí). Celkově to má ale i rychlý spád, herci hrají celkem dobře a pokud nejste suchaři, tak si tento film parádně užijete.
8 504 bodů
0
Od zombielandu to má daleko, ale nějaké ty vtipné momenty se tomu nechat musí. Jinak je to předvídatelné a podprůměrné.
blazma
blazma
4 928 bodů
6
Nejsem moc velký fanda komedií ve kterých se objevují zombie, protože to vždycky zavání spíše trapností než vtipem. Když navíc vezmete v potaz že tady jde o kutili a až moc staré skauty, zavání to trapností ještě víc. Navíc když jsou ti skauti jenom tři, fakt jenom tři? :D Každopádně, mě to trochu vyvedlo z omylu a dalo se na to koukat, až na jednu hodně trapnou věc, při skákání z okna do trampolíny, která byla fakt mega trapná, tak se to dalo.
pitryx
pitryx
1 262 bodů
8
Čekal jsem béčkovou blbinu a dostalo se mi velmi slušné zábavy. Jsou zde slovní i obrazové gagy, lehoučce erotiky, a velmi dobré efekty. V podstatě lze snímku vytknout jen pár maličkostí, které v podstatě nestojí za řeč, a teprve sečteny, u mne hodnocení snížily. Jasně že jako plus je zde účast Sarah Dumontové. Takže komedii hodnotím jako nadprůměrnou a k nějakému odlehčenému večeru ji mohu jen a jen doporučit.
Izmo1_2_3_
Izmo1_2_3_
1 157 bodů
6
Nevím proč ale filmy, seriály tak i videohry o zombíkách mě vždycky braly tak proč se třeba nekouknout na nějaký film, humor v některých momentech se povedl ale někdy jsem jen tak mlčel u vtipu který mě nepobavil a tak jsem přemýšlel jestli příjde vůbec nějaký ten vtip který by mě rozsekal ale ono nic, což je škoda protože kdyby tam byl aspoň jeden vtip který by mě dostal tak bych dal filmu ⭐⭐⭐⭐ ale s takovou musím dát jenom ⭐⭐⭐, postavy se mi líbily akorát která postava mě občas vytáčela tak to je Carter ale jinak se skoro po celém filmu se zachová normálně v tom případě je fajn, co se týče akce u tohohle filmu jsem to zas tak neřešil protože v některých momentech jsem se spíše bál lekaček než bych se věnoval akci, že byste u tohohle filmu čekaly jak vznikl ten virus který napadl jednoho člověka na začátku filmu tak to vám film vůbec nevysvětlí, film se spíše zaměřuje na postavy které mají něco do sebe jen je škoda že se zaměřují na hlavní postavy v malém množství a spíš se film zaměřuje na komedii, kdyby tyhle dvě věci byli vyrovnané dal bych tomu jednu hvězdu navíc, jinak hodnotím: Postavy 6/10 Příběh 6/10 Horor 5/10 Akce 7/10 Komedie 5/10 Celkově hodnotím ⭐⭐⭐ 6/10
Aya.chan
Aya.chan
557 bodů
3
Zase jenom další teenage a zombie film. Zombie horor jako žánr je pro mě už naprosto vyčerpanej, takže mě zaráží že se ještě vůbec točej nějaký další zombie filmy. Tady si tvůrci ale řekli,že z toho udělaj komedii,což be ještě nemuselo bejt zas tak špatný, kdyby to ovšem nebylo o puberťákách pro puberťáky. Takže sledujeme tři hlavní hrdiny - nerda, "cool" týpka kterej má hlavě jen kozy a tlusťocha, jak se snaží zachránit svoje spolužáky před jistou smrtí. Je jasný, že nečekáte zázraky, ale tenhle film působí spíš trapně než vtipně. Snad jediná světlá chvilka byla scéna s urvanym pérem.