Fotograf

60%

Komentáře a recenze 44

2
Roden si to očividně užíval a je upřímně jediným důvodem, proč s Fotografem vůbec ztrácet čas. Viděna první polovina dvoudílu pro televizi a stačilo mi.
6
Jana Saudka mám rád, stejně jako Karla Rodena a překvapilo mě, že Roden v tomto filmu skutečně hraje Saudka a je to něco naprosto odlišného od všeho, co v českém filmu dělal. Potud výborné. Horší je to se scénářem. Dvoudílná prezentace je naprosto zbytečná, ten film na to nemá a z řady motivů mi bylo naprosto špatně. Celkově to na mě budilo dojem jako osobní pomsta, než cokoli jiného.
bayern
13 716 bodů
4
Na film jsem se moc těšil,protože mám pana Saudka moc rád a Karel Roden ho zahrál dost dobře,děj byl trochu nudný a dost roztahaný,ale jinak jeden z mála nových českých filmů na který se dalo dívat.
Arthur Logoff
Arthur Logoff
7 771 bodů
6.5
Film byl koukatelný jen díky Rodenovi. A taky je jeden zvědavý, v jakém světle se ve filmu bude jevit ta jeho zrzavá můza :)
Jana Květoňová
Jana Květoňová
7 011 bodů
8
Zajímavý film a Karel Roden prostě jednička!
Schneefee
Schneefee
4 294 bodů
10
Cely film jsem se vyborne bavila, Roden proste umi. Saudka zahral fakt presvedcive, vcetne gest a vyjadrovani. Diky tomu odpoustim i dobove chyby.
Ombak_Penari
2 764 bodů
6
Film dostává nějakou dramatickou stránku teprve v závěru a tak je jeho délka nejsmrtelnějším problémem. Jinak samozřejmě nelze opomenout skvělého Karla Rodena i výbornou Marii Málkovou a fakt, že spousta scén je příjemně bizarních, vtipných či jen zajímavých a dost podrobně pitvají osobnost Jana Saudka (pokud se ovšem drží pravdy). Nicméně jako celek snímek naprosto nezvládá zaujmout a už po několika desítkách minut se objeví nutkání přepnout jinam, pokud člověk zrovna vládne televiznímu ovladači. Opravdu je to většinou jen sled scén, charakterizujících život JS, které nejsou ničím výrazně dramatickým propojené a vystříhat jich polovinu by filmu bohužel vůbec neublížilo, naopak. Mít snímek celou dobu takovou štávu jako posledních 20 minut, všechno by bylo v pořádku.
stantheman
stantheman
2 399 bodů
6.5
Největšám plusem tohoto filmu je nápad a Karel Roden. Pavlísková natočila pro mne jeden film , který ve své doběbyl nad průměr a i dnes se trochu obhajuje díky Ivaně Chýlkové a to je čassluhů , jinak patří paní režisérka mezi většinu filmových režisérek / jsou samozřejmě výjimky/ , které točí bezvrstevnaté filmy.
Cechulda
Cechulda
1 353 bodů
8.5
Jsem zřejmě jeden z mála, který ani dílo ani Jana Saoudka takového zrovna moc nesleduji a nikdy jsem nesledoval. Jeho témata jsou, pro mě zřejmě málo lákavá. Film mi ukázal nějaký náhled na jeho dílo i život a celkový životní příběh. V podstatě je to zajímavý bohém, který přežil komunismus zřejmě bez poskvrny STB. Měl jsem ve filmu chvíle, kdy mi jeho lehkovážnost důvěřivost opravdu lezla na nervy. Také to podle toho dopadlo. Těžko říci, kolik je ve filmu pravdy kolik fikce, každopádně za shlédnutí určitě stojí.
tedoun
tedoun
923 bodů