John Wick

82%

Komentáře a recenze 108

7.5
Strhující akční pecka,kde hlavní hrdina kráčí za pomstou. Dlouhou dobu nebyl Keanu Reeves tak dobrý jako právě ve Wickovi. Role mu je šitá na míru a on si jí náležitě užívá. Akce je výborná a nasnímaná jedna báseň. Kulky lítají vzduchem,hláškuje se o sto šest a mrtvol je více než na hřbitově. Celé je to správně ujeté a přehnané.
29 851 bodů
8
Podobný styl jako je například Kat, ale vyšperkovaný o Keanu Reevese. Tolik lidí, co zvládl zabít v clubu naposledný zvládl Arnold v Comandu - únos dcery. :) Filmaři se nevyhnuli klasickým věcěm, jako že všechny trefí na jednu ránu, ale hlavní dva padouchy vždy mine a ne a ne je trefit.. jinak dobrá akční podívanám, hodně mrtvých, hodně krve. Jen vypnout mozek a dívat se.
28 428 bodů
8
Zabili mu psa a ukradli auto. To neměli dělat. Další příběh o bývalém vyhlášeném zabijáku, který byl vyprovokován vejít na cestu nemilosrdné pomsty a to proti svému bývalému zaměstnavateli. Po pomalejším rozjezdu se naskytá rychlá a drsná akční jízda, kde se opět s vervou sobě vlastní vyšvihl Keanu Reeves. Svoji roli zvládl očekávaně dobře, i když bych si u něj představoval přeci jen o něco drsnější výraz. Snímek je jinak ve své podstatě obdivuhodný. Nemohu se ale zbavit dojmu, že je tu určitý pokus zopakovat akční fenomén světoznámého krále akčního filmu HK režiséra Johna Woo.  Ale chyba lávky, ten svého nástupce dlouho mít nebude. Na druhou stranu je škoda, že takovýto námět zrovna on nenatočil a že roli Johna Wicka nevzal jeho kmenový herec Chow Yun-fat. To by byla teprve jízda. Chad Stahelski a David Leitch mající v takovýchto filmech zkušenosti coby kaskadéři to spolu zkusili po svém a dá se říci, že se jim zdařilo. I přes určité chybičky je snímek patřičně rychlý, krvavý a šílený. Pánové to rozjeli naplno.
22 283 bodů
6
Šlo z toho vytřískat zásadně víc. Nevím... Víc akce, víc násilí... Šlo toho vymyslet tolik! Wernera Herzoga jako záporáka s ukousanýma prstama... a tak. V Hollywoodu mají fantazii, ne že ne, jen ji správně nakumulovat a využít. Tohle je dobrá kostra bez pořádnýho ohozu.
8
Wick? Ten Bubák? - Ne. Ten, který zabíjí bubáky. Keanu je zase jednou hodně stylový, nad bojovou choreografií plese 80kové srdíčko a celé to, až na ten fakt, že ho prostě nikdo nemůže trefit, náramně baví.
7.5
John Wick vznikl jako kamarádský film, jehož investoři se našli až v Číně a do americké, potažmo světové distribuce film zakoupila společnost Lionsgate až po dokončení snímku. Důvěra se vyplatila, diváci si však svůj akční nášup našli a jen v kinech se film zaplatil více, než třikrát. Pokud tedy máte rádi pořádnou staromódní akci a Keanu Reevese, který přebije i občasné lapsy, tak byste neměli být zklamáni.
7.5
V dnešní době už tak trochu nedocenitelný film. Nelítostný, ale sympatický hlavní hrdina, který si jde vyřídit účty, mocný zločinecký syndikát od velkého bosse až po mladého usmrkaného potížistu, třetí osoba v pozadí, u které není jisté, na čí straně stojí, a dokonce i smysluplný motiv, který udává celému dějovému konceptu i jistý nezaměnitelný punc přesvědčivosti a empatie - to vše navíc zabaleno do opojného hávu devadesátkových akčňáků od Johna Woo a okořeněno moderní hyperstylovou akcí zasazenou do pochmurných barev a originálních lokací luxusního mafiánského hotelu. Keanu Reeves je ok, ale Denzel Washington by zde byl teprve boží, a Michael Nyqvist už by měl hrát jenom podobné mafiánské hlavouny se smyslem pro humor a ironii, kteří se neštítí jít na smrt v hustém dešti a s úsměvem na rtech po boku svých bývalých spojenců. Parádní a čistokrevná akční jízda, rozhodně mnohem lepší než nudný a chytře se tvářící Equalizer..
8
Parádní film. Akční slast pro oko. Pořádná role na tělo Reevesovi. Zápletka jasná, drsná až na to, že jako v podobných filmech, jeden maník zlikviduje sám celou armádu. Ale pobavilo a zaujalo to.
9 335 bodů
8
To je tak, když se dva ostřílení kaskadéři jednou rozhodli, že ukážou filmovému světu, jak má vypadat porádný akční film.. Nejen, že se výsledek tomutu duo povedl, ale nakopli si vlastní režisérské kariéry, které jim pořád šlapou. Navíc, aspoň já to tak vidím, oživili i kariéru Keanu Reevese, který v téhle sérii jasně potvrzuje, že je akčním hrdinou svojí doby. Snímek John Wick je možná přímočarý až hanba, jeho příběh zrovna neoplývá žádnou nepředvídatelností a pro někoho by mohl zapadnout do šedého průměru, ale díky té špičkové akci si na něj hrozně rád vzpomínám... Zbožnuji ty situace, kdy se z obyčejného cápka vyloupne zkušený frajer, se kterým si nechcete zahrávat. A tím jsem vlastně popsal celý snímek. John Wick mimojiné nabízí moc zajímavý pohled do zabijácké subkultury, kterou tuším čerpá z nějakého komiksu, kdy především budova hotelu Continental má parádní tvář. Ale stejně tak ty jejich peníze, ta vzájemná autorita a profesní znalost, to vše dotváří obraz nám představovaného světa... Vždycky se říká, že si máš prověřit koho okrádáš, toho se nedrží namistrovanej Josef Tarasov, synáček jednoho ruskýho hlavouna. A že má zrovna opravdu smůlu, tak domeček, do kterého se dostane je akorát ten, kde bydlí jeden z nejlepších nájemných vrahů - náš John Wick, který si užívá odpočinku. Náš Jožka mu ukradne káru a k tomu všemu mu ještě zabije psa. Nemám rád násilí na zvířatech, a jak tam chutáček kňučí je vskutku nepříjemné. Není co naplat, důchod se odkládá, začíná vendeta.. Jakmile nám do toho hlavní hrdina zase šlápne, dostáváme naprosto špičkovou akci, kde s jakou efektností lítají kulky a Wick s až vtipnou lehkostí kosí vše, co má po cestě... Je hodně znát, že na filmu dělá někdo z branže, když každý ten pěstní střet má něco navíc. Efektní je i otravné měnění zásobníků... Pečlivá choreografie každého úderu a chvatu, to provází celý snímek, a právě proto patří mezi nejlepší filmové akční jízdy. I když je to celý možná malinko sluníčkové, jak všichni toho Wicka milují a umetají mu cestu za pomstou, tak to se zkrátka těžko soudí, když vy ty vztahy neznáte, nevíte, co jsou ty postavy zač. Je mi jasné, že John ty zabijáky zná a stejně tak, že pro ty Rusáky makal, a proto má mít ten střet nějakou osobnější rovinu, ale všechno je spíše řečeno, než ukázáno... Tak si pusťmě nadupaný playlist a šup, nebo počkat, on tam je vlastně taky. Kvalitní začátek jedné z posledních akčních sérii, kterou tu ještě máme! 85%
M3lios
M3lios
9 141 bodů