Návrat blbýho a blbějšího

56%

Komentáře a recenze 46

47 099 bodů
7.5
Na tento návrat jsem se hrozně těšil a moc jsem si přál,aby byl film aspoň z půlky dobrý jako jednička,protože ta je v mých očích lídrem komedií 90. let. Hned jak to bylo možné,tak jsem film navštívil v kině a nelituji ani jedné koruny utracené za vstupné. Film sice nebyl tak dobrý jak bych si přál,ale i tak mne velice pobavil a dal mi vzpomenout na to jaký je Jim Carrey skvělý herec. Některé scény jsou tak dobré,až mi vehnaly slzy do očí. Scéna s vlakem,nebo když se vydali hledat dceru podle adresy na dopise mě úplně dostaly. Jediná věc,kterou jsem jen těžko vstřebával byl kolikrát pohled na Jim. Teprve při pohledu na něj nám dojde jak ten čas letí a je jedno jestli jste filmová star,nebo divák v kině.
kunafix
kunafix
20 042 bodů
4
Hmm, nevim, nevim. Jim Carrey už se do té role tak nějak nehodil. Vím, že existují i staří blbci, ale k téhle roli blbce to jeho stáří už tak nějak nešlo. Ještě smutnější ale je znovupoužití úspěšnejch fórů z jedničky - tomu by se měli všichni tvůrci vždycky bránit, protože to je většinou vždy trapné. Neřikám ale, že se tady nenašly joky, které byly dobré. Několikrát se tomu dalo solidně zasmát... teda minimálně do poloviny. Pak to začlo upadat a zábavu aby člověk hledal jak hřejbky po lese. A trapnejch fórů naopak přibejvalo. Prostě podle mě to je tak poloviční zábava jak jednička, takže taky dávám polovinu bodů. Jo a jinak - házení do keřa je věc, kterou jsem vymyslel já, hehe.
4
Asi 3x jsem se solidně rozchechtal, ale i tak je tohle šílené zklamání. Až na pár scének to tře bídu s nouzí, a pokusy působit vtipně, jsou tady většinu času dost křečovité. A to říkám jako člověk, který by si první díl mohl pouštět několikrát do měsíce.
5.5
Slabší pokračování. Už to není tak ulítlé jako první díl.
headhunter
headhunter
10 287 bodů
3
Pár frků by tam bylo, ale je to hold "DVOJKA", co dodat?!? Sorry, jednička byla fasa, ale tohle už se nemělo konat (a to nemluvím o těch paskvilech mezi tím, to byl teprváaa colapsss...). Škoda, "Le Roi est mort, vive le Roi!", uvidíme, co na to Lloyd Vánoce*
9 869 bodů
6
Původní film mám opravdu hodně rád... Tady až na úvodní vtípek, který byl navíc představen už v trailerech, šlo spíše o nudu.. Minimum vtipných momentů a totálně nevyužitý Carrey! Zbytečný sequel! 40%
Tom Hardy
Tom Hardy
8 369 bodů
6
Je zajímavý rozkol v tom, že co bylo v podobě dvou retardovaných pitomců vtipné, když působili mladě, je najednou trochu smutné a strašidelné s tím, jak mají padesátku na krku. První půl hodinu jsem se díky tomu cítil poměrně nekomfortně a více se ošíval než bavil. V jádru je to ale pořád poctivá devadesátková ztřeštěnost, kde je natřískáno tolik vtipů v druhém plánu, že nutně nevadí, pokud hlavní gag nevychází. Výbuch pokoje, ohlušující rána u kolejí, kočka na lustru, maskovaný agent, hry v autě, to jsou jen některé z řady momentů, kde jsem se upřímně nahlas zasmál. Což se mi moc nestává. Na konci jsem navíc cítil jistou vděčnost, že jsem nakonec ty idioty po letech zase viděl. A to není vůbec málo. Takže ve výsledku opatrně palec nahoru. 60 %
Motinski
Motinski
7 375 bodů
6
Návrat ikonického dua nedopadol až tak zlé ako som čakal. A aj to je menší úspech. Niektoré vtipy mi dokonca sadli parádne, niektoré ale boli cez a chytal som sa pri nich za hlavu. Ako spríjemnenie večera pri pizzi, OK a človek čo do toho ide s malými očakávaniami bude spokojný. Na hercoch je vidieť že zostárli, no chémia je tam stále a cítiť že si to užívali. Tupý a jednoduchší príbeh mala aj prvá časť, tam to ale pôsobilo prirodzenejšie.
Rollman1
5 557 bodů
10
Harry a Loyd jsou zpět a připravili nám skvělý, nostalgický comeback. Od pokračování jsem si moc nesliboval, ale už od prvních minut jsem věděl, že tohle bude pecka, která mě nebude nudit ani sekundu a nenechá mě vydechnout až do konce. Nenechala, můj močový měchýř zažíval pravé Vánoce a já s ním. Skvělé vtipy, jejichž kadence byla neúprosná a člověk tak nemá čas si ani poškrábat nos. Jim Carrey je pořád stejný blázen a ikdyž má o pár let víc a nějakou tu vrásku, jeho grimasy zůstávají nepředčeny. Nechybí také humorné situace, nechtěná umrtí a plyšové auto. Taktéž se povedl soudtrack a milovníci jedničky určitě rádi zavzpomínají. Tohle se povedlo maximálně a šlo z toho cítit něco krásné nostalgického.
Harapes
Harapes
4 985 bodů