Jednou z hlavních "záhad" práce s laboratoří je úprava barevnosti kopií: dolaďování nebo "opravování" barevné vyváženosti u přeexponovaných, podexponovaných snímků nebo nežádoucích barevných posunů v originále. Úprava se provádí přidáváním nebo ubíráním červeného, zeleného nebo modrého světla na kopírce: standardní nastavení pro průměrnou expozici v naší laboratoři je 30 červené, 30 zelené a 30 modré. Filmaři často nechávají tuto práci na laborantech a mají o tomto procesu jen mlhavé tušení. V našem případě jsme chtěli tento film použít k tomu, abychom se o něm dozvěděli více. Natočili jsme scénu, v níž náš syn Ivor drží pod světlem kartu Kodak Colour Patch Card (mužská verze "Kodak Lady", která se často používá pro kontrolu kvality kopie). Tato normálně exponovaná scéna je podrobena řadě 84 různých nastavení světla tisku ze 132 651 možných kombinací. Zvuková stopa se skládá z hlasu, který oznamuje použité variace nastavení světla tisku.
Herci a tvůrci 7
Dodatečné informace
Země původu:
Austrálie
Ocenění:
Žádná ocenění