Krotitelé duchů

42%

Komentáře a recenze 39

5.5
Trailery a různé komentáře - recenze dávaly najevo,že nás čeká nejhorší snímek roku,který jen špiní jméno původních Krotitelů duchů. Po shlédnutí musím konstatovat,že to nebylo tak zlé jak jsem čekal a chvílemi se i docela bavil. Na to,že to točil Feig s jeho dvorní herečkou McCarthy jejíchž filmy moc nemusím,tak jsou krotitelky příjemnou ač průměrnou podívanou.
28 428 bodů
9
Snad nejdiskutovanější a nejodmítanější film všech dob. Hollywood přišel s nápadem vzkřísit duchařskou legendu a dav fanoušků začal jásat. Následovala však rána, když režisér Paul Feig přišel se zprávou, že hrdinové budou hrdinky. Byly někdy v minulosti už takové protesty? Každopádně se nápad stal skutečností a coby producent si vzal nad celým projektem dohled Ivan Reitman, který je jak známo režisérem obou původních filmů. No a jak to dopadlo? Překvapivě dobře. Každá dáma má svůj osobitý charakter a hlášky střílí jako z kulometu. Překvapením, v uvozovkách, je vizuální a technická stránka věci. U původních snímků to byly ryze technické triky a animace, nyní se jedná o CGI. Je vidět nějaký rozdíl? Co se týče právě toho, tento nový snímek tímto ty klasické ještě daleko více povýšil. A jsme u příběhu. Vše, co je tu k vidění tu už jednou prostě bylo, což dokazuje, že se jedná o remake. Na původní snímek jsou místy i odkazy, ale těch si skutečně všimne jen opravdový fanoušek. Děj je více stavěn na akci, ale to je asi tak všechno. Dámy srší energií a ten ´sekretář´, no, raději nic. Pro novou generaci diváků naprosto úžasný zábavný snímek. Krotitelé, nebo spíše přesněji krotitelky duchů je snímek povedený vezmeme-li to jako remake. A co je remake snad není třeba vysvětlovat. To jen k té absenci originality.
22 284 bodů
2
Mrtvý film. Marná snaha naplácat prakticky jakkoliv na jednu hromadu všechny zakoupené trademarky. Ostudná, nevtipná, necharismatická a úmorná nuda.
4
Jak může někdo uvolnit 144 milionů dolarů za komedii, která není vtipná. Za 110 minut filmového času jsem se třikrát pousmál. Triky jsou slabé a film nemá absolutně žádný spád. Tam kde původní Krotitelé duchů skvěle fungují, tak dámy žalostně selhávají. Je smutné, že nejvtipnější je Chris Hemsworth v roli mužské parodie na hloupou blondýnu. Zasloužený propadák.
bayern
13 716 bodů
2.5
Tento rádoby remake mě neskutečně zklamal a hlavně naštval,protože takovou kravinu,kterou z jedné z nejlepších komedií 80 let teď vytvořily,jsem snad nikdy neviděl.Divák je zvyklý na naše hrůzy Sněženky,Kurvahoši atd.po 25 letech,ale tohle je i díky statickým hrdinkám příšernost!!
6
Osobně se za velkého fanouška Krotitelů duchů nepovažuji, i když se mi první dva originální filmy líbili a na dlouho slibovaný třetí díl jsem se těšil. Po neustálém odmítání Billa Murrayho a smrti Harolda Ramise jsme se ale museli smířit s nevyhnutelným a na místo originálního týmu (a případně jejich dětiček) se dočkáváme restartu s ženskými hrdinkami. Od prvního traileru film vypadá jako to největší zklámání všech dob. A to se nedostaví. WHAT?! Někteří jsou teď překvapení ale film je v rámci možností pikey. Aspoň tedy víc než se čekalo. Vůbec nemá cenu srovnávat TY Krotitele duchů a ty Krotitele duchů. Berte tohle jako prostě jiný tým s jiným přístupem. Většina starého obsazení má ve filmu cameo (Billa Murrayho to vůbec nebaví a kdo by mu se mu divil, když ho chtěli zažalovat, když tu nebude hrát) ale ženský tým naplno na těch 117 minut uchvátí. Ve filmu taky nechybí spousta odkazů na původní filmy (nejvíc zapůsobí po-titulková scéna) a celkově fanoušky asi zklamání nebudou (I když možná jo, jak jsem říkal fanoušek nejsem). Rozhodně od Krotitelů duchů nečekejte revoluci. Když však očekáváte vtipnou komedii, v rámci možností se dočkáte.
7.5
Proč taková změna a museli do filmu narvat ženské? Původní filmy jsou prostě nej. Je příjemné že jsou to rozdílné charaktery obzvlášť Leslie Jones velice pobavila a rozesmála a taky praštěná Kate McKinnon. Jako bonus pobavil také Chris Hemsworth. Chybělo mi trochu toho strašidelna a duchové mohli být také více hrozivý. Jako komedie to splnilo svůj účel.
  • vtip
  • málo napětí
  • tempo
M3lios
M3lios
9 141 bodů
0
[UPOZORNENIE TENTO KOMENT JE VEĽMY OFENZÍVNY A KEĎ NEDOKÁŽETE PREHĹTNUŤ TROCHA DRSNEJŠIEHO HUMORU ,POTOM VÁS MUSÍM UPOZORNIŤ NA RASISTICKÉ ,ŠOVINISTICKÉ A SEXISTICKÉ NARÁŽKY!] Ghostbusters 2016 (resp. Ghost feministky) mi presne ukázal ako hrozne zle je na tom Amerika s politickou korektnosťou. Nebudem sa tu moc rozpisovať ohľadom úplne nezaujímavého príbehu a príšerných počítačových efektov a radšej tu budem písať o tom s čím mám problémy: 1. Prečo zremakovali niečo tak perfektného ako Raitmanových Ghostbusters? 2. Prečo tam nehrajú hlavné postavy PRAVÍ herci (Chcem Billa Murrayho späť! ? A 3. PREČO SÚ HLAVNÉ POSTAVY ŽENY!? Nechápte ma zle. Proti ženám nič nemám a proti feministkám (tým ,čo vedia používať mozog) nič nemám. No mne extrémne vadí Americký ľavicový feminizmus ,ktorý si poslednou dobou robí ,čo chce a femisnitkám je dovolené skoro všetko a nikomu sa nad tým rozum nepozastaví. Toto je asi prvý film ,čo som ani do polovičky nevidel ,pretože to ,čo som videl mi úplne stačí. Film už nikdy nedopozerám ,odmietam to. A rovnako odmietam priznať existenciu tohto filmu ako rovnako nepriznávam rozum Americkým feministkám a súčasnej prehnitej americkej kultúry. 0% - Najvačšia sračka ,čo som videl (Väčšia ako Paranormal Activity a Death Note 2017 dohromady) . A keď ma ospravedlníte ja sa vrátim ku svojmu Anime ,pretože aj to je normálnejše ako súčasná rozvrátená Americká kultúra ,ktorá je plná cenzúry ,feminizmu ,cenzúry ,nerasistického rasizmu ,cenzúry a zase feminizmu. Ivan Reitman by sa za tento film obracal v hrobe keby bol mŕtvy ,ale on ešte žije! Amíci, vy nepoznáte slovo REŠPEKT??!....
8 615 bodů
0
Mužští Ghostbusters měli relativně dobrou chemii, ale ženy nejsou vtipné a podle toho i dopadl tenhle sranec o čtyřech otravných píčách.
avenis
avenis
8 145 bodů
8
A mně se to líbilo. No a co, že jsou tam samý ženský? Bylo to vtipný, bylo to akční, bylo to provázaný s původními filmy,... dobře odvedená práce. Občas není na škodu podívat se na neokoukané tváře. Akorát Kevina bych asi brzo prohodila oknem. (28.7.2019)