
PitchMen je dokumentární televizní program, který produkovala společnost Discovery Channel ve Spojených státech. Pořad sledoval producenty a talenty reklamních spotů Billyho Mayse a Anthonyho "Sullyho" Sullivana, kteří se snažili prodat různé vynálezy prostřednictvím direct-response marketingu, zejména prostřednictvím společnosti Telebrands, jedné z největších společností zabývajících se direct response a reklamními spoty. Seriál vyprávěl Thom Beers. Každá epizoda se obvykle zaměřovala na dva různé produkty.
Série 2Epizody 22
Herci a tvůrci 22
Režie:
Hudba:
Dodatečné informace
Původní název:
Pitchmen (více)
Pitchmen
Premiéra v ČR:
15. 4. 2009
Země původu:
USA
Rozpočet:
3,5 mil. USD
Tržby:
0,35 mil. USD (celosvětově)
Ocenění:
Žádná ocenění