Komentáře a recenze 19

22 284 bodů
8
Dobrá reklama na Toma Hardyho. Jinak jede všechno od scénáře po režii na autopilota. Trochu mě i štve, že to vlastně stačí.
6
Ivan Locke řeší situace rázně. Během 80 minutové jízdy zvládne promíchat betonovou směs i svůj rodinný život. Zajímavý nápad a dost dobrý Hardy, ale na nějaký větší zážitek to prostě nestačí. 6.5/10
8
Respektovaný scenárista Steven Knight dal odpověď na otázku, zda se dá natočit emocemi nabitý film v autě na dálnici s jedním hercem a mobilem. Ta odpověď je jednoznačně pozitivní. V hlavní roli naprosto exceluje Tom Hardy. Každopádně dopředu je lepší nic nevědět a jen se dívat. Zajímavý nezávislý filmík.
8
Hranice mezi štěstím a zatracením může být až nebezpečně křehká. Sice nic objevného, ale přesto ojedinělého ve způsobu, jakým je divákovi téma totálního vnitřního rozkladu vyrovnané osobnosti předkládáno - z první osoby, v uzavřeném světě jednoho automobilu, v němž se telefonicky střetává pracovní a osobní linie jednoho velkého životního přešlapu, který z hodiny na hodinu mění hlavnímu hrdinovi život. Rozhovory jsou dobře napsány a dávají dostatek prostoru pro vykreslení psychické i emocionální roviny Toma Hardyho, jehož výkon opět nádherně dotváří depresivní příběhový tón a dodává všemu na nezkrášlené autenticitě.
Matli
Matli
8 300 bodů
10
Pátou hvězdičku dávám spíše jen z principu, je to v podstatě originální a podobných filmů je sakra málo. Jinak je neuvěřitelný jak se dá natočit 85 minut jízdy v autě, výborný scénář, který se dá hltat se zaraženým dechem (obrazně řečeno) a ještě lepší Tom Hardy, konečně herec, který za něco stojí (Mell Gibson (((narážka na nového Šílenýho Maxe))) a ostatní staříci si už v klidu můžou jít hrát golf). 86%
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
8
Tom Hardy předvedl další ze svých dokonalých výkonů a drží tenhle film v nadprůměrných číslech, celé to bylo jen na něm a on dokáže svým hlasem a výrazy tak vtáhnout do filmu, že vás to nestihne ani začít nudit a už je konec filmu, přitom jde o na první pohled primitivní příběh, Chezush to vystihla naprosto úžasně " Ale stejně je Hardy borec, zvládnout takhle celý film sám. Bych nikdy nečekala, že mě budou nějaký žvásty o betonu bavit " Je to úžasný film, jen mi tam pořád něco chybělo k tý 5*, nějaký zvrat, nebo událost, kterou bych si pamatoval, konec je takovej nijakej, takže za to 1* dolů, ale jinak jde o další dokonalý film, ve kterém účinkuje Tom Hardy.
Petrson
Petrson
4 166 bodů
8
Hustý a dobrý, skvělý nápad! V jednom autě, jeden herec, vytříbené jednoduché dialogy, které obsahují vše, zejména když si někdo myslí, že to umí líp než naši rodiče.
  • nápad, dialogy
blackkocour
blackkocour
3 745 bodů
0
Hned na začátek musím zdůraznit, že odpad! si neobdržel celkový film. Tam ani nejde, co takového hodnotit. Sledovat 85 minut Hardyho, jak si po telefonování, jednou šťourá holuby v nose, pak to deset sekund zkoumá, následně to radši ochutná, protože takhle se nejlépe vyzkoumá ta pravý rýma. Nebo mám snad hodnotit výkony vedlejších kolemjdoucích? Jak modrá Škodovka podala skvělý akademický výkon, když třikrát zatroubila klaksonem? Bože, nebuďte hned škarohlídi. Z největší části si film, takové podprůměrné hodnocení zaslouží, jen za zhovadilost, kterou nám chce básník předsrát na talíř. Tak za prvé, který chlap by si z minuty na minutu, nechal tak zkurvit život, jen tím, jak chtěl být zodpovědný? Jaký chlap by toho tolik obětoval. Za druhé, moc nesouhlasím s rozhodnutím Hardyho manželky. Dobře, její muž píchal jinou lacinou ženskou, a má dokonce mít s ní pancharta. Okey, pokud bych na první dobrou slyšel to samé, asi bych litoval spíše tu manželku, ale už z hovoru jsme mohli vytušit, že má dobře placenou práci, vztahy mezi syny úplně dokonalé, ve vším jsi jsou oporou pro toho druhého, je to vyscriptovaný, nalajnovaný, dokonalý manžel, a že jednou šlápl vedle, jednou musím ještě zdůraznit, protože jen obšťastnil jednu citově labilní píču, která ho v podstatě svedla svými zbraněma, bych fakt nedělal tyátr. On sám jí ještě utěšoval, že k ní necítí žádnou citovou vazbu, ale nechce ťápat ve šlépejích svého buranského fotříka, tak chce vzít za někoho zodpovědnost. Co místo toho udělá jeho žena, která z afektu to vykvává svoji dokonalý kámošce, která jí do hlavy dá jen šlúšku blbých keců, aby ho po xyz letech opustila, a ještě k tomu po telefonu? Trapný, a fakt ubohý. K tomu, jak se všechno na sebe nahrňuje jak kusy hoven, přes rozvodem, zkurvení pracovní pozici, kterou už jednu dekádu skvěle ovládá, a aby to mělo šťastný konec, přechlastá si motor aby jezdil přes druhý konec států, aby stejně toho malého zmrda neviděl jak se line přes matčinu piču. Je to ten nejhloupější film, který jsem měl ve své poctě vidět. A opravdu nebudu dávat plný počet jen za to, že je tam Tom Hardy.
kery-
kery-
3 671 bodů
8
Doprava je oukej a všechno je v pořádku.. Jeden vždy správňácký a až příliš upřímný týpek v autě co má díky svému počínání a jediné chybě život ve sračkách. Mistrovské nízkorozpočtové dílo a důkaz, že film nemusí mít stomilionové rozpočty, aby si šáhnul nahoru. Já se s perfektně napsaným charismatickým Hardym nenudil ani minutu ale k té páté hvězdičce mi trošku chyběl jinačí (dotaženější) konec. Doufám že takových filmů bude vím dál tim více, tohle kery- může...
VasaFlasa
VasaFlasa
2 827 bodů
8.5
Nejsem moc velký fanoušek filmů postavených na dialozích odehrávajících se v jednom prostoru. Myslím si, že podobné náměty jsou vhodnější pro divadelní zpracování, ovšem pan Tom Hardy a jeho klidné charismatické vystupování v tomto snímku si zaslouží Vaší pozornost a určitě Vás oněch 85 minut bude příjemně překvapovat.