Recenze filmu Signál

49%

Komentáře a recenze 31

22 397 bodů
4
Dva hajzlové jsou v českém filmu zase za největší drsňáky a Jiří Menzel postaví za necelých sto tisíc nukleární reaktor (a rozdává moudra o tom, že se nemáme pokoušet nic měnit). Dokonale zabité dvě hodiny. Nejde se na to vyloženě naštvat - na to je to moc prázdné a hloupé. Tenhle film je prostě produkt naší perverzně zvrácené kinematografie a jen "se to nepokouší měnit".
kunafix
kunafix
20 042 bodů
8
Každej vidi, že tam hraje Polivka a hned to asi musi byt komedie, u které se každej zalamuje až k zemi. Ale to podle mě nebyl záměr. Mě se to prostě libilo. Nesnažilo se to být za každou cenu vtipný. Mělo to dobrej nápad, dobré vesnické postavičky, které byly obsazené dobrými herci/ksichty. Možná taky každýho zklamal Roden, protože ten poslední dobou hraje furt podobné postavy. Dyk i Hádek jsou ale skvělí a nemužu jim nic vytknout. Menzel se konečně zas jednou ukázal v dobrým světle. Holky taky docela sympatické. Mě se to prostě libilo, mnohem vic, než cokoliv českýho za poslední dobu...
4
Nejen díky Hádkovi to na mě působilo jako nepřiznaný prequel k Bobulím. 4/10
ZkuKol
12 290 bodů
6
Tomas rehorek je stale mladym talentem ceskeho filmu. Musi si ale lepe vybirat scenare. Tahle bachorka je vhodna pro klasicky "kasastyk" ukaz kozy,Polivku a Bohdalku. Jenze se tu pracuje s mladymi herci, slusnym vizualem a cele to pak vysumi do prazdna. Neni to ani dost "troskovsky" lidove aby to vydelalo a neni to dost cool, aby to mohlo vytahnout ruzky za hranice...50%
cerfik
cerfik
7 933 bodů
4
Co napsat k něčemu, co má tak výborné herecké obsazení a opravdu se to nepovedlo. Možná tak dobrá oddechovka, ale opravdu mě to zklamalo. Už vím čemu poláci říkají český film, z tohohle opravdu nikdo nebude moudrý, je to páté přes deváté a ten závěr ani nemluvit.
Harapes
Harapes
4 985 bodů
2
V popisu žánru u tohoto filmu jekomedie/drama.Co je rozhodně jasné...komedie to není a drama?To asi ano,ale film ani sám neví,čím má být.Čekal jsem úsměvnou komedii s nějakým tím moudrem ke konci a namísto toho jsem se dočkal nudy a zjistil,že p.Roden opět hraje magora.Opravdu slabota.
naytsirk
naytsirk
4 606 bodů
2
Rozhodně veliké zklamání. Nečekal jsem nic extra, ale chtěl jsem se alespoň párkrát zasmát… Trailer sliboval vesnickou zábavnou podívanou na nedělní večer, ale nestalo se. Jestli jsem se jednou pousmál tak je to moc, Hádek mi kupodivu nijak nevadil, na druhou stranu Dyk mě nijak nedostal (v dobrém slova smyslu). Další věc co mě rozčilovala byly jakési pokusy o umělecké záběry… desetkrát makro pavučina s kapkama rosy… ????? No nic. Sečteno podtrženo, za mě jedna ušmudlaná hvězdička….
kilby1989
kilby1989
4 397 bodů
6
Průměr jako prase. Hvězda navíc jen za povedenej song k filmu. Ale párkrát jsem se zasmál, ne že ne. 58%
hnidopich
334 bodů
0
Jednou jsem byl přítomen, když praskla žumpa. Tohle bylo horší.
kapi128
318 bodů
5
Zadnej humor,mozna jen nejaky naznak,ale to stejne stalo za ...,takze pro me prumer,mozna i podprumer.Urcite bych si tento film nezadal mezi me Top,spousty dobrych hercu,ale zadnej napad,slaby dej.Skoda