Bobule

69%

Komentáře a recenze 26

6.5
Po dlouhé době pořádná česká komedie,která ve výsledku nepůsobí nuceně a trapně. Herci jsou přirození a jejich projev velmi dobrý. Je to také zapříčeno tím,že casting se povedl na výbornou. Taková Tereza Voříšková je ve filmu úplně k nakousnutí. Bobule mají slušivou kameru a nádherné lokace. Jsem nadmíru spokojený.
29 851 bodů
8.5
Kouzlo Pálavy je nezaměnitelné a i já se jí nechávám rád zlákat a ten kraj mám hodně rád. Možná i to přispělo k tomu, že mám tento film rád. Krásné scenérie, víno.. film má ale i svou hloubku a příběh. Samozřejmě ve filmu je i dost slabší chvilek.. jedním z nich třeba pan Matonoha :)
6
Na české poměry určitě dobré, ikdyž je víc než jasné, kde se film inspiroval. Pár much by se ale i tak našlo. Hlavně dědek v podání Lipského mi lezl na nervy.
Fingon
16 886 bodů
8
70% Film se pro mě stal zajímavým až v momentě, kdy se děj přesunul do pálavské oblasti (když nepočítám podkres úvodních titulků:-)... stačí, abych přejel o vesnici dál a už vidím ty kopce, které už starým Římanům připomínaly spící dívku... a přestože máme na zahradě jen nějaké dvě hlavy (aka dvě rostliny) a víno z nich pouze jíme v podobě hroznů, mám pro víno jistou slabost a je to také jeden z mála alkoholických nápojů, které mi opravdu chutnají... a přestože film jako takový není nijak úžasný, skrývá v sobě několik opravdu dobrých scén a Jižní Morava se za něj nemusí stydět (narozdíl od Svatby na bitevním poli, i když Starovice jsou k mému bydlišti mnohem blíž).
5
Skrz na skrz průměrná komedie s dvojicí hrdinů, které kopírují postavy z osmdesátkových hitů Jaroslava Soukupa, až na to, že Hádek s Langmajerem nemají ani zdaleka tolik charizmatu co socialističtí Sagi s Vaculíkem. Scenáristicky to nestojí za řeč a děj je velmi řídký. Jednohubka, která vejde a neuškodí, ale podruhé už bych to nedal.
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
8
Dlouho jsem přemýšlel co tomuto filmu vytknout, aleprostě já nevím co. Pro mě rozhodně milé překvapení a vlastně jde o strašně milej film, u kterého jsem se bavil. Úvodních pár minut, které se odehrávají v hlavním městě jsou určitě ty nejvtipnější z celého filmu, po přemístění na Moravu už vtip trochu ustupuje a do popředí se přemísťuje romantická linie, která ale nemá náboj a přišla mi bez citu. Vtipné hlášky a situace, které nepůsobí nuceně a šroubovaně pobaví, herecky obsazené to je překvapivě dobře, Hádek je na tyto role jak stvořený a jeho herecký projev mě dokáže pobavit, Voříšková je fakt pěkná baba, moc tady toho nepředvedla, ale její projev byl sympatický, zbytek herců taktéž sympatičtí, ani jedna postava mě vyloženě neiritovala. Navíc režisér se mi svým stylem a kamerou jeví jako velký talent českého filmu. Skvělá hudba je jasná, dal bych celých 5*, ale nějak mě neoslnila ta romantická linka.
kedl
kedl
6 380 bodů
6.5
Jednoznačně svěží vítr v české kinematografii. A ač je Tomáš Bařina lepší režisér než-li scénárista, celý film díky nádherné kameře a konečně objeveným kamerovým filtrům, působí neuvěřitelně odpočinkově. Škoda jen, že si film nezachoval po celou dobu takovou úroveň, jako od momentu kdy děda odjel do argentiny až po konec zábavy v krojích. Kadence vtipů za tuto dobu nemá obdoby.:-) VERDIKT: Film, který se tváří že řeší závažné téma (psychologický vývoj Honzy Adámka), ale vůbec to v daném žánru nebylo potřeba. Trošku vypilovat režijní styl, zachovat si kameramana a scénář přenechat někomu jinému. P.S. O postavě Václava Postráneckého by mohl být celý film. ".. KDO U MĚ NEVYPIL ASPOŇ 10 TIS. LITRŮ VÍNA, NENÍ U MĚ ZNALEC. JÁ PIJU 25 LET, 2 LITRY DENNĚ A PODÍVEJTE SE NA MĚ.. UŽ O MĚ PÍŠOU I DIPLOMKU" :-)) 3,5*
Standa.
Standa.
6 180 bodů