Venkovský učitel

73%

Komentáře a recenze 11

29 697 bodů
8
I když v totmto filmu nepadne příliš slov, není to ku škodě. Pavel Liška i Zuzana Bydžovská zahráli své role skvěle a pomohli tak filmu posunout se kvalitou vzhůru. Příběh je sice obyčejný, ale plný zvratů. Tento film považuji do TOP 10 Českých filmů, natočených za posledních deset let.
6
Neuvěřitelný snímek, kdy tentokrát slovo neuvěřitelný znamená těžko uvěřitelný. Vadí mi, že když už se někdo rozhodne točit film na vesnici, tak to pojme jako návštěvu do minulosti kde má navíc každý barák svou malou zoo a veškerý svůj volný čas tráví na poli. Dále mě přímo serou ty nelogičnosti ve scénáři, které děj posunují pomalu do absurdna. Hlavně od druhé poloviny filmu jich tam bylo až moc. A když jsme u toho - lev za scénář?? Nenechte se vysmát - ikdyž chápu, že konkurence není nikdy příliš velká..Lev měl spíše skončit v rukou kameramana. Protože ten vizuál byl na české poměry přímo geniální. No prostě, pro mě je tohle docela velké zklamání. Doufal jsem, že tímhle filmem si mě Sláma konečně získá. Ale nestalo se. Tak snad příště... 5/10
Fingon
16 886 bodů
8
70% Pro mně zajímavější než Štěstí, ale ne tak jako Divoké včely... ale dívalo se na to dobře, zvláště díky kameře, která byla prakticky neustále v pohybu...
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
8
Tak už i my máme film na téma homosexualita. Film je pěkný, zároveň dojemný a občas jsem se i zasmál. Herecké výkony famózní, především Zuzana Bydžovská a Pavel Liška a ten tedy tuplovaně, dříve jsem ho moc nemusel a filmy s ním nevyhledával, zde jsem udělal vyjímku snad jen kvůli Bydžovské, protože ji mám jako herečku rád, ale zde exceluje Liška, toho jeho homosexuála věřil v každém záběru. Dal bych plných 5, ale vadí mi trošku ta kamera, ty dlouhé záběry a minimum střihů mi přijde trochu zbytečné a především nudné.
Cettlovka
5 032 bodů
9
Příjemný film, kde se Pavel Liška ukázal v úplně jiné poloze, než přitroublý pokoktávající ňouma(to není nic proti němu, zkrátka je na tyto role stavěný). Zuzana Bydžovská pro mne výborná herečka, jako vždy naprosto přirozená a můj oblíbený Marek Daniel.
Petrson
Petrson
4 166 bodů
7
Zajímavé, trochu konstrukce, Štěstí to není, ale Bydžovská výborná !
kawa
3 388 bodů
6
Film o mladém učiteli, který má problém, že je gay a přijede do malé vesnice. Zmatený námět a scénář dotrhl velmi kontroverzní výsledek filmu, který překvapivě nebyl schopen ani držet základní kamerové formy. Veřejně přeceněnovaný film.
hp24
2 833 bodů
7
Slama nevypravi uplne primocare, coz neni ani vytka, ani pochvala. Je zkratka svuj a tim i jeho filmy. Takze pro film zustava jedine mozne adjektivum: zajimavy! A herecke vykony Pavla Lisky a Zuzany Bydzovske jsou skvele!
MajklCZsk
MajklCZsk
2 369 bodů
8
Takový emocionální záhul jsem dlouho nezažil. Neuvěřitelně procítěný a autentický film, za jehož uveřejnění ve světě se nemusíme vůbec stydět, jelikož je na světovém měřítku. Dramaturgie zde neskutečně funguje, podobně i snímání obrazu a užití hudby. Největší problém jsem viděl ve střihu, kdy některé scény mohly ještě déle doznívat, ale pan Daňhel si zřejmě řekl ne. Dokážu si velmi živě představit živelné diskuze mezi režisérem Slámou a právě panem střihačem.
miza
miza
2 336 bodů