68%

Komentáře a recenze 37

Psisko59
Psisko59
32 827 bodů
5
Výborná Polívková, nedostižný Krobot (není malých rolí). Viewegh mě nudí, až na pár prvních věcí se to nedá číst, jak z toho trčí pohrdání kdečím a samožerství jako sláma z bot. Filmová adaptace to trochu obrousila, pár skvělých roliček (zapomněla jsem na dámy Štěpánkovou a Fialovou, Evu Holubovou, Kristýnu Leichtovou a - kupodivu pro mě - Boba Klepla (i když on pořád hraje, jakože civilně, sám sebe). Film vtipný, ale o skutečné dovolené dnešních Čechů v Bibione, na Lidu nebo v Chorvatsku už nic smysluplně nevypovídá.
6
Přeci jen lepší než většina naší produkce. Pár dobrých hlášek by se taky našlo. Pořád to ale není žádný odvaz.
6
Přiznám se, že Vieweghovu knižní předlohu jsem kdysi přímo zhltnul. Film jí vysloveně ostudu nedělá, ale není to tak vtipné (až na boží dvojku Karlů), jak mohlo být. Sestříhání o 10-15 minut (tzn vyhodit Fialku) by filmu taky prospělo.5.5/10
4.5
Film, který mě nikdy nedokázal zaujmout, a to jsem ho viděl už třikrát. Duo Karel&Karel bylo super, ale ostatní postavy neměly vůbec nic do sebe, povedených hlášek bylo jako šafránu, Anna Polívková je jako herečka strašně nesympatická a úchvatné poprsí Jitušky Kocurové to zachraňuje jen zčásti. Můj zájem o českou komediální tvorbu se v posledních letech začíná hodně vytrácet..
sabule
14 227 bodů
7
Je to velmi zdařilá komedie,která se ale nezapíše k úplnému vrcholu zfilmovaných pecek pana Viewegha.Úsměvná taškařice s plejádou různých životních propletenců a prázdninových lásek a hlavně již některé zdomácněné hlášky typu "ležel tam jak vyvrženej vorvaň.
bayern
13 716 bodů
9
Je to jedna z mých oblíbených letních komedií,kde se rozehrávají rodinné a milostné vztahy různých generací s dobrými hláškami a bezvadnými herci (někdy i v epizodních rolích).Spojení Viewegh a Vejdělek opět klape a snad někdy v budoucnu se dočkáme dalšího filmového překvapení.
5
Filmový propletenec zoufalství, homosexuality, vtíravosti, žárlivosti, touhy a sentimentu s minimem hlášek, občasným humorem a ke konci pomalu upadajícím tempem příběhu.
9 025 bodů
6
Film dominuje ve svém vykreslení postav, jenž se stávají víceméně karikatury typických Čechů na dovolené a extrémní vykreslení naší nátury. Potud dobře, ale jakmile přijde na nějaký příběh, začíná to drhnout. Ono totiž krom té naší nátury není ve filmu moc, co objevovat. Naštěstí vtipy i skeče zbytek trochu zachraňují, ale ani to nevyplní tu příběhovou prázdnotu.
avenis
avenis
8 056 bodů
10
Film jsem viděla už mnohokrát a čím jsem starší, tím víc se mi líbí. Miluju postelovou scénu s Polívkovou a Pechlátem, která je esenci něžného a citlivého porozumení. Baví mě rebelské Noskovy hlášky, Kleplovy výrazy a podšálky Karla a Karla. Rezonuje ve mně nádherná hudba Oskara Petra. Tohle dílko je plné člověčí nedokonalosti a krásy. Pokaždé tam najdu něco nového, s čím se mohu ztotožnit. A když na konci zmizí střecha autobusu za horizontem a David Kraus spustí:"Nevinnááá ..." jen se usmívám a je mi krásně. (15.10.2017)
Jana Květoňová
Jana Květoňová
7 011 bodů
9.5
Z komedií, natočených už v 21. století, jednoznačně vrchol! Annu Polívkovou jsem si tam zamilovala, Bob Klepl a Eva Holubová samozřejmě palec nahoru, Květa Fialová, Jana Štěpánková, i herci v hodně vedlejších rolích jsou vynikající! A taky jsem tam vlastně poprvé zaznamenala Miroslava Krobota jako výborného komika: "Vy si z toho děláte srandu, ale jestli se ty hnědý podšálky ztratí, budete muset pít z těch rozpálenejch bílejch. A to se fakt nedá." :-)